Exhausted 21.12.2004 20:10:11 | |
---|
Hyvältäpä kuullosti We Might Fall Apartin klippi. Biisiähän on kesästä saakka soitettu keikoilla. Saundit oli tiukat, ehkä jopa liiankin hiotut, ja ehkä olisin odottanut koko esitykseestä enemmän räkäisyyttä. Ehkä muissa biiseissä sitten...toivottavasti |
Rattata 21.12.2004 22:23:30 | |
---|
Kuulosti kyllä hyvältä tuo pätkä. Taatun tiukka meininki. Ja uskon kyllä että sitä rosoisuuttakin sitten levyllä on, eihän tuosta voi siinä suhteessa mitään johtopäätöksiä vedellä vielä. "Usotteko jotta miulla on perempi perse ku kellään teistä!" -mie |
Käyttäjätunnus 22.12.2004 12:40:03 | |
---|
Hyvältäpä kuullosti We Might Fall Apartin klippi. Biisiähän on kesästä saakka soitettu keikoilla. Saundit oli tiukat, ehkä jopa liiankin hiotut, ja ehkä olisin odottanut koko esitykseestä enemmän räkäisyyttä. Ehkä muissa biiseissä sitten...toivottavasti Oon vähän samoilla linjoilla et vähän just jotai räkäisyyttä tai jotain sinne päin olis voinu olla....livenä kuulosti ehkä melkei paremmalta. Mut jokatapauksessa ihan hyvältä kuulosti. Odotan levyä(sekä kuulemma DVD:kin tulee tossa joskus alkuvuodesta:/?) ja tulevia keikkoja innolla:). "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
Rattata 22.12.2004 13:00:06 | |
---|
Oon vähän samoilla linjoilla et vähän just jotai räkäisyyttä tai jotain sinne päin olis voinu olla....livenä kuulosti ehkä melkei paremmalta. Mut jokatapauksessa ihan hyvältä kuulosti. Odotan levyä(sekä kuulemma DVD:kin tulee tossa joskus alkuvuodesta:/?) ja tulevia keikkoja innolla:). Niin, vaikeahan tuosta on vielä mitään johtopäätöksiä vedellä, kun on reilun minuutin pätkä. Keikoilla todellakin uudet biisit kuulosti todella lupaavilta. Tuo on mainio uutinen, että DVD:kin on tulossa. Toivottavasti on paljon liveä. "Usotteko jotta miulla on perempi perse ku kellään teistä!" -mie |
carlos 22.12.2004 15:45:22 | |
---|
Hitto et huvittais päästä kattoo DE:tä livenä. Toi musa nimittäin kuulostaa levyllä juuri siltä,että livenä se joko rokkaa tajuttoman hyvin tai on täysi floppi. Ja useimmat tyypit ovat olleet tuon ensimmäisen vaihtoehdon kannalla.. Standin' with the fury that they had in '66 |
bill 22.12.2004 19:41:13 | |
---|
Saundit oli tiukat, ehkä jopa liiankin hiotut, ja ehkä olisin odottanut koko esitykseestä enemmän räkäisyyttä. Ehkä muissa biiseissä sitten...toivottavasti Eikös orkesterin jäsenet joissain haastatteluissa päivitelleet edellisen levyn kliinistä äänimaailmaa? Hassu juttu, että nyt kuulostaa vielä sievemmältä? |
carlos 22.12.2004 20:00:58 | |
---|
Eikös orkesterin jäsenet joissain haastatteluissa päivitelleet edellisen levyn kliinistä äänimaailmaa? Hassu juttu, että nyt kuulostaa vielä sievemmältä? Jos tää kliinimpi saundi oli vain tässä biisissä, muut paljo räkäsempiä? :) Standin' with the fury that they had in '66 |
madu 23.12.2004 15:20:26 | |
---|
Mun mielestä tossa oli just sopivan "tuotetut" soundit eikä liikaa, noin lyhyen klipin perusteella on tosin mahdotonta sanoa mitään tarkempaa. Rummut soundaa saatanan hyvälle ainakin. Mulla tulee tosta biisin alun urkujutusta mieleen jollain kummalla tavalla c64 ja amigan pelit. =) Salakka - Alburnus Alburnus |
Janne F 23.12.2004 15:51:43 (muokattu 23.12.2004 15:52:19) | |
---|
Täältä voi käydä kurkkaamassa, millaisessa studiossa tuleva levy on äänitetty: http://www.studiokuling.se/ Nykyisin studion nimi on Fascination Street, ja siellä on äänitelty mm. Millencolinin, Soilworkin, Lambrettan ja Katatonian levyjä. Mä käväisin Örebrossa vähän vakoilemassa poikain studiosessioita, ja Rumbaan on tulossa raporttia aiheesta, jos nyt ketään sattuu kiinnostamaan... |
D-Kay 23.12.2004 17:56:00 | |
---|
"I wasn't born with enough middle fingers" |
JuniperThree 23.12.2004 18:05:04 | |
---|
Turha hifistely jätetty pois. DE on bändi, jossa on oikeesti munaa ja rokkia ja räimettä... Onhan herrat soitelleetkin yhdessä vaikka kuinka kauan... Hieno orkesteri! |
carlos 23.12.2004 18:11:47 | |
---|
Standin' with the fury that they had in '66 |
Exhausted 23.12.2004 21:09:42 | |
---|
|
Kuuntelin tuossa uuden levyn biiseistä tehdyn reilun 6 minuutin pätkän. Postituslistalaiset ovatkin varmaan tämän huomanneet. Vähän kaipaisin rosoisuutta meininkiin, mutta vaikeahan noista lyhyistä pätkistä vielä paljoa sanoa. Hyvältä kuitenkin kuulostaa, innolla odottelen levyä. Ja tässä vielä tähän mennessä varmistuneet levynjulkkarikeikat. Lämppäreinä Lapko ja Deep Insight: 16.3. Oulu, 45 Special 17.3. Kuopio, Henry's Pub 18.3. Jyväskylä, Lutakko 19.3. Tampere, Klubi (K-18) 20.3. Tampere, Klubi (ikärajaton) 24.3. Pori, Bar Kino 25.4. Vaasa, Club 25 30.3. Porvoo, Bar Mary 31.3. Lahti, Torvi 1.4. Lappeenranta, Monari 6.4. Helsinki, Tavastia 8.4. Vantaa, Vernissa 9.4. Turku, Klubi (ikärajaton) 9.4. Turku, Klubi (K-18) "Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu |
Exhausted 12.01.2005 16:03:48 | |
---|
ekassa biisissä oli hyvää refused-menoa ennenkö se hiljeni taas sellaiseen perusde-biisiin, ja oli sitä räkää muuallakin vähän, mutta taitaa olla bändin linja kevyempään suuntaan. deep insightista on (valitettavasti) otettu oppia. |
Rattata 12.01.2005 16:11:10 | |
---|
ekassa biisissä oli hyvää refused-menoa Huomasin myös. Olin aika innoissani kunnes... taitaa olla bändin linja kevyempään suuntaan. deep insightista on (valitettavasti) otettu oppia. Eihän Deep Insight ikinä ole ollut mikään rosoinen bändi. Vai meinaatko muuten että linja mennyt Deeppareitten suuntaan? En nyt suoraan sanoisi että kevyempään suuntaan on mennyt, mutta silosemmaksi. Jossain määrin ehkä kaupallisemmaksikin. Mutta toivottavasti olen väärässä. "Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu |
carlos 12.01.2005 19:06:11 | |
---|
deep insightista on (valitettavasti) otettu oppia. Sitten suunta ei voi olla muu, kuin huono. Eikös Fullsteam aika paljo satsannu siihen Deep Insightin uusimpaan levyyn ja sehän on täyttä kuraa.. Standin' with the fury that they had in '66 |
Janne F 12.01.2005 19:14:06 (muokattu 12.01.2005 19:15:21) | |
---|
Mun makuun soundit on myös vähän turhan siistit, ei oikein hiki haise. Pääasia on kuitenkin se, että levyllä on helvetin hyviä biisejä ja etenkin Miikan laulu on kehittynyt tosi paljon. Musiikillinen linja on "suoristunut" aika lailla, saas nähdä kuinka vanhat DE-diggarit tän levyn ottaa vastaan. Omassa soittimessa First Aid Kit on kyllä pyörinyt aika lailla non-stopilla siitä lähtien kun sen sain. |
carlos 12.01.2005 19:17:50 | |
---|
Musiikillinen linja on "suoristunut" aika lailla, saas nähdä kuinka vanhat DE-diggarit tän levyn ottaa vastaan. Tarkoitatko tällä siis sitä, että kaikki biisit ovat samanlaisia? Vai sitä, että enää ei oo sellasta riffittelyä ja osittain kikkailua? Tarkennusta peliin kiitos :) Standin' with the fury that they had in '66 |
Janne F 12.01.2005 21:32:59 (muokattu 12.01.2005 21:47:11) | |
---|
Tarkoitatko tällä siis sitä, että kaikki biisit ovat samanlaisia? Vai sitä, että enää ei oo sellasta riffittelyä ja osittain kikkailua? Tarkennusta peliin kiitos :) Kikkailua on vähempi juu, eli biisit on paljon suorempia. Biisien välillä löytyy kyllä vaihtelua, ei syytä huoleen. Mut malta ny, ei oo enää monta yötä jouluun. EDIT: Opettelin kirjoittamaan. |