JJJ 21.10.2004 17:06:47 | |
---|
Joko Ahlqvist ja kumppanit on saanut sen uuden levyn kauppojen hyllyille, kun ei oo vielä silmään pistänyt. Ja jos jollakin on niin minkälaista on? En oo kokoonpanoa Erja Lyytisen läsnäollessa kuullut niin olis mukava kuulla miltä porukan musiikki nykyään kuulostaa. Blues raikaa ja elämä kulkee... |
Mase 21.10.2004 17:51:15 | |
---|
Pitihän se levy nyt syksyllä ilmestyä, mutta ei mullakaan ole missään silmiin pistänyt... Sitähän vois kysäistä SF-bluesin keikkamyyjältä (Pasi Kuusjärvi, pasi.kuusjarvi@dexviihde.fi). Joskus Pasille mailailin Silvennoisen soololevyistä ja vastaus tuli vikkelästi ja mukana oli muistaakseni lista lähistölle tulevista Hessun keikoista ;) Pasille plussa + Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
Mako 21.10.2004 20:46:36 | |
---|
Joko Ahlqvist ja kumppanit on saanut sen uuden levyn kauppojen hyllyille, kun ei oo vielä silmään pistänyt. Juu, ei ole näkynyt täälläkään.. Lohduttauduin toistaiseksi tuolla Ahlqvistin tuoreimmalla omalla lätyllä. Vartoilua, vartoilua. SF-blues-teepaitojakin tarttisi lisää. Tuo ainoa kappale alkaa hajota aamuihinsa. Sopivan nafti, ja suosikkipaita. Mistähän niitä sitten saisi? "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Mase 22.10.2004 11:19:08 | |
---|
Meilasin Pasille ja sieltähän vastaus pompsahti: Hessu odottaa apurahaa julkaisua varten eli levy ilmaantuu sitten kun avustus on saatu. Joudumme siis vielä odottaamaan :( Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
JJJ 05.01.2005 21:06:22 | |
---|
Jokos on tietoa onko levy tullut jo? Ei oo ainakaan omaan silmään osunut. Blues raikaa ja elämä kulkee... |
Mase 06.01.2005 19:14:12 | |
---|
Ei ole ainakaan mulla tullut vielä levykaupassa vastaan... korjatkaa muut jos on parempaa tietoa asiasta. Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
duane 07.01.2005 17:43:59 | |
---|
No, ainakin Erja Lyytisen duolevy Dave Florenon julkaistaan ylläsjazzeilla tammi-helmikuun vaihteessa... En voi soittaa, olen autolla... |
|
JJJ 12.01.2005 16:11:46 | |
---|
Saisivat nyt sen edellisenkään kauppoihin.. Blues raikaa ja elämä kulkee... |
MK73 02.05.2005 10:34:29 (muokattu 02.05.2005 13:18:42) | |
---|
SF-Blues toimii nykyään kokoonpanolla Ahlqvist-Silvennoinen + vierailija. Komppina on edelleen kaksikko Löytty/Auvinen. Tulevia kesävieraita ovat Jukka Tolonen ja Mikko Kuustonen, joista ainakin jälkimmäinen on myös mukana pian ilmestyvällä pitkäsoitolla. Levy lauletaan suomeksi (mielenkiintoista), tekstit ovat Kuustosen kynästä. Kyllä tuo levy on pakkohankinta. Siinähän melkein vanha kunnon Qstone herää henkiin. Yhtye nähdään kesällä mm. Puistobluesin kotimaisena pääesiintyjänä. Ai kappas tossahan olikin jo linkki tämäm vuoden kokoonpanosta. |
JJJ 03.06.2005 09:50:53 | |
---|
Onko vielä kuulunut tästä uusimmasta levystä vai käykö samalla tavalla kuin edelliselle jota ei koskaan julkistettu??? En oo itse ainakaan minkään kaupan hyllyllä levyä nähnyt. Blues raikaa ja elämä kulkee... |
aikavaikea 03.06.2005 10:01:42 (muokattu 03.06.2005 20:42:13) | |
---|
Onko vielä kuulunut tästä uusimmasta levystä vai käykö samalla tavalla kuin edelliselle jota ei koskaan julkistettu??? En oo itse ainakaan minkään kaupan hyllyllä levyä nähnyt. Eilen kotiin kannettiin Rumba, jonka singlearvioissa oli mukana myös SF-Bluesin uusi sinkku. Lehti on kotona ja minä töissä, joten en nyt ala referoimaan. Eihän tuo tosin varsinaisesti tuon lehden peruskauraa ole, joten ei arvostelukaan kovin myönteinen ollut. EDIT: Tässä Rumban arvostelu. SF Blues - Työlaulu Vanhat ilmavaivat Silvennoinen, Tolonen, Ahlqvist ja Kuustonen ovat tulleet takaisin. Armeijalle on annettu käsky ampua kaikkea, joka on vanha, kantaa kitaraa ja kuulostaa tältä. Sedät tekee töitä ja sanoitukset tuovat mieleen saksalaisen farkkumainoksen. Meininki on kova ja iho parkkiintunutta, kun nelikko hoilaa työn autuudesta, vanhan kunnon Lutherin opetusten mukaisesti. Mutta miten se menee, kun omakustannekin on kyseessä? Ai niin, artisti maksaa. Rumba, Juhana Hurula There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
Mase 03.06.2005 10:03:00 | |
---|
Eipä ole levystä mitään kuulunut, enkä ole moista kaupassakaan nähnyt :( Laitoin Pasille taasen postia, joten odotellaan kunhan vastailee ;) |
Mase 03.06.2005 11:53:10 | |
---|
Ja vastaus Pasilta tuli pikaisesti niin kuin aiemminkin ;) eli toka levy ei vieläkään ilmesty, mutta kolmas levy pitäisi olla kaupoissa saatavilla... |
JJJ 04.06.2005 09:55:28 | |
---|
Ai... eipä oo näkynyt vaikka useammasta kaupasta sitä oon etsinytkin. Heh.. hyvä tuo arvostelu. Blues raikaa ja elämä kulkee... |
leijona 04.06.2005 10:24:09 | |
---|
Ai... eipä oo näkynyt vaikka useammasta kaupasta sitä oon etsinytkin. Heh.. hyvä tuo arvostelu. Minä löysin tyon levyn jopa kankaanpäästä(pieni kaupunki pohjois-satakunnassa),niin on se ihme jos sitä ei muualta löydy |
Meisseli 04.06.2005 17:43:48 | |
---|
Turhaa. (mielipide) Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi
www.strangefruitband.net www.must.fi |
JJJ 04.06.2005 17:56:25 | |
---|
Niin ja näkyhän tuo ainakin netanttilan sivuilla olevan. Ihme kun ei Jyväskylän Anttilasta silti löytyny. Blues raikaa ja elämä kulkee... |
MK73 07.06.2005 11:32:20 | |
---|
Tästä mä tykkään. On rosoa, hikeä ja vanhan viskin katkua :) Perinnetietoiset äijät omimman musiikkinsa parissa. Q.Stone/Kuustonen/Ahlqvist/Silvennoinen - kokoelmani sai Joutomailla albumista mukavasti jatkoa. |
MK73 02.07.2007 10:42:25 | |
---|
Taas on uusi SF-Blues -cd kaupoissa nimeltään Man - Be Careful. Ahlqvistin ja Silvennoisen lisäksi mukana ovat tällä kertaa Jukka Gustavson sekä Eero Raittinen. Basistina kuullaan Janne Rajalaa ja rumputontista vastaa edelleen Jani Auvinen. Oletteko ehtineet jo tutustua, onko hyvä? Miksei? |