Aihe: Line6 pod xt paskana?
1
simosiili
11.01.2005 20:12:07
Käynnistin laitteen.. sitten kaikki valot sytty päälle siis ihan kaikki mahdolliset.. sitten otin virran pois, sitte sytty normaalit valot mut ei näy tekstiä?

joku pimee äijä myi kaiketi tän mulle ku ei tullu mitää kuitteja, ohjeita eikä lappuja eikä pakettia.

voiko vika olla muuntajas..??
roknroll
Exhausted
11.01.2005 20:48:23

otit virran pois ja valot sytty?

tuleeko siitä ääntä?
simosiili
11.01.2005 20:54:37
otit virran pois ja valot sytty?

tuleeko siitä ääntä?

siis laitoin virrat uusiksi päälle.. hittolain0en..

ei mitään ääntä..
roknroll
simosiili
11.01.2005 20:56:13
näemmä ac adapteri 9v.. kelpaako joku vastaava ei line6 adapteri (jos se johtuu siitä)..?
roknroll
deserter
11.01.2005 21:04:42
näemmä ac adapteri 9v.. kelpaako joku vastaava ei line6 adapteri (jos se johtuu siitä)..?

Miksi ei kelpaisi?
You got nothing to lose at Pamparius
Tompsi
11.01.2005 21:06:25
Miksi ei kelpaisi?

Normaalisti ainakaan eivät Line 6 palikat kelpuuta kuin omia adaptereitaan.
Exhausted
11.01.2005 21:31:16

jos valo syttyy niin kyllä sinne virtaakin tulee -> adapteri ei voi olla rikki
simosiili
11.01.2005 21:32:18
jos valo syttyy niin kyllä sinne virtaakin tulee -> adapteri ei voi olla rikki

vittu!
roknroll
Dumb
11.01.2005 22:01:57

Resetoi! Oli samantyylinen ongelma kerran Bass Podin kanssa ja resetointi auttoi.
simosiili
12.01.2005 10:21:02
Resetoi! Oli samantyylinen ongelma kerran Bass Podin kanssa ja resetointi auttoi.

miten? mulla ei oo hajua noist jutuist ku ei oo ollu ohjekirjaa.. on pitäny kaikki laitteesta ite opetella..
roknroll
JuSu
12.01.2005 10:26:14
miten? mulla ei oo hajua noist jutuist ku ei oo ollu ohjekirjaa.. on pitäny kaikki laitteesta ite opetella..

http://www.line6.com/manuals.html

JuSu
Minä olen myyrä. * MYYTÄVÄNÄ ESP/LTD HYBRID 300! KATSO TORI! *
simosiili
12.01.2005 10:54:36
löysin jo luultavasti jotain:

Question
I tried to upgrade my Podxt via midi from my computer, after doing so, my Podxt had a blank display .

Answer
If this update process is not successful, you may see the message “ERROR 01 – INVALID CODE” on the PODxt’s display. If you see this message (or if your display is completely blank), your PODxt is not broken – the data was corrupted in its journey to the PODxt. Although the PODxt will not give a visual indication that it is receiving the data, the unit is still able to receive SysEx messages, so you should try sending the update again with the “Slow Mode (Safer)” checkbox checked. If you have experienced problems, it is also a good idea to put the PODxt into “Safe Mode” when retrying the update. To do this, turn PODxt’s power off and hold down the left-most soft edit button while turning the power back on. After pressing “Play” on the XTU app to resend the update, be sure to wait until you see the “Turn the power of your Line 6 device off and then back on again” message on your computer screen before turning the unit off and back on.

..... mutta,.. hemmetti vieköön..laitoin monkeyn päälle. sitten se näytti ettei ajureita ole asennettu. olen laittanu ne varmaa 100 kertaa.. no aloin asentaa. sit se asens ne ja sit siihe taas tuli ettei oo asennettu..vhää vaikeaa asentaa kun tietokone ei enää tunnista laitetta ku se ei oo kunnossa.

en ymmärtänynt miten sen asennuksen saa safe modelle? kun ei sielt voi säätää mistään..?
roknroll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)