weelie 11.01.2005 16:53:15 (muokattu 11.01.2005 22:39:21) | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
SURf 11.01.2005 18:29:53 | |
---|
Onko kellään kokemusta pienibodysestä CSF35( tai CSF60)-kitarasta. Voisin tuollaisen hankkia paremman puutteessa. Hirveesti ei hehkutettu tuolla harmoonissa kumpaakaan. Missäs hinnoissa nuo ovat maailmalla? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
weelie 11.01.2005 21:54:12 (muokattu 11.01.2005 22:36:47) | |
---|
330€ tuo halvempi 35-malli (ja kalliimpi pari hunttia lisää) Thomannilla. Muutenhan ostaisin tietysti vastaavan kokoisen Larriveen, Seagullin tai Martinin tms, mutta kun ovat helposti luokkaa 800-900 eukkaa... Olen aiemmin kokeillut Larriveeta (900€), Martinia (850€) ja Seagullia. Larrivee näistä ykkönen, Seagull kakkonen ja Martin kolmonen. Eniten pidän ehkä kuitenkin Taylorin 300-sarjasta (ja hinnatkin muistaakseni ovat sitten sitä luokkaa...). Tässä eräänlainen round-up pikkukoppaisista (kaikissa hintaa liikaa minun makuuni): http://www.acousticguitar.com/gear/reviews/small-bodiedguitars.shtmlPahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
rattledad 12.01.2005 00:26:13 | |
---|
Just tuollaista yamahaa en ole nähnyt, mutta kokopuinen (kiinalainen?) 000 -kokoinen uusi oli tosi hyvä - pian se lähikaupasta menikin. Viiking musiikissa testasin pari vuotta sitten pientä Seagull grandia, mutta se oli vähän pettymys siihen nähden mitä olin lukenut. Kumpikin on kyllä pikemminkin tuollaista 700 juroa... Tuota kitarapajan leviniä kokeilin syksyllä, ja tuntui yllättävän mukavalta. http://www.kitarapaja.com/pics/glev1231.jpg Landolan pieni ragtime-malli on myös yleensä tuntunut ja kuulostanut hyvältä. Taylorin Big Baby kannattaa myös tsekata. Vaikkei olekaan parlor-kitara, niin se kuulostaa pieneltä;-) Se on silti tervesoundinen ja hyvin tehty, mukava soittaa. "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Muistaakseni Big Baby ja 100-mallit tuntuivat jotenkin huijaukselta, eikä oikealta kitaralta. Landolan jotain pientä kokeilin Kitarapajassa, ei iskenyt. Jotain käytettyä pikkusta koklasin DLX:ssä, ja siitä oli ilmeisesti kaula mennyt piloille (oli muuten jotkut sähkiskielet siinä). Millbrookissa koklasin Nosoa, ihan hauska peli, turhan hinnakas (600€) ja hitu hauraan oloinen. Kiinalaiset käy mulle varsin hyvin. Et merkkiä muista? EDIT: Levinissä 12-nauhaa ennen bodyä, 14 olisi kyllä parempi. Mutta pienissä tuo 12 kai on melko yleinen... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
rattledad 12.01.2005 12:09:09 | |
---|
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
weelie 12.01.2005 15:10:30 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |