Aihe: Kertokaa putkivelhot!
1
Simplex
12.01.2005 10:01:43 (muokattu 12.01.2005 10:03:47)

Olen tilaamassa putket T-kaupasta mutta tietoa on vähän näistä putkihommeleista. Tähän asti olen kiikuttanut styrkkarin johonkin pajaan putkien vaihtoon, hakenut sen pois ja maksanut mukisematta suurehkon laskun. Nyt ajattelin päästä halvemmalla. Siispä kysynkin onko järkeä tilata putket Thomanilta ja viedä vahvistin ainoastaan bias-säätöön vai kannattaako ottaa täyshoito jostain musiikkiliikkeeestä? Sitten vertailua: http://www.netzmarkt.de/thomann/mes … str_430_6l6_gc_prodinfo.html?iwid=3 vai http://www.netzmarkt.de/thomann/sov … re_6l6wxt_paar_prodinfo.html?iwid=3
Hinnoissa ainakin on eroa mutta entäs soundissa?
I might as well go back over yonder...
Simplex
12.01.2005 10:12:25

Täysihoitoa ehdottaisin. Bias-säätö voi hyvinkin olla kalliimpi "erikseen ostettuna", kuin putkien hankinnan yhteydessä. Uraltonea suosittelisin, taas kerran.

www.uraltone.com

Kolmas vaihtoehtohan on opetella biasoimaan vahvistin itse. Mä tein sillä tavalla viimeksi, se oli hauska lauantaiaamupäivän pikkuprojekti :) Ohjeita löytää esim. juuri tuolta Uraltonen sivuilta.

Mä oon aika sukka noissa sähköhommissa ja oon saanut jo tarpeeksi sähköiskuja huomatakseni ettei ala ole mulle omiaan. Myydäänkö näitä uraltoneja jossain mistä täyshoidon voi ottaa? Onko muuten ehdotuksia pääkaupunkiseudulla sijaitsevista vahvistin huolloista, huijari-huttuselle en vie mitään.
Chemo
12.01.2005 10:18:43

Myydäänkö näitä uraltoneja jossain mistä täyshoidon voi ottaa? Onko muuten ehdotuksia pääkaupunkiseudulla sijaitsevista vahvistin huolloista

Toi Uraltone ei ole putkimerkki, vaan nimenomaan sellainen paikka josta putkirempan voi hankkia (useita eri putkivaihtoehtoja, kohtuulliset hinnat). Sattuupa olemaan vielä pk-seudullakin.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Simplex
12.01.2005 10:32:04

Toi Uraltone ei ole putkimerkki, vaan nimenomaan sellainen paikka josta putkirempan voi hankkia (useita eri putkivaihtoehtoja, kohtuulliset hinnat). Sattuupa olemaan vielä pk-seudullakin.

Joo, huomasin sen itsekkin kun olin vähän selaillut sivua. Kiitos vinkistä.
skebajaba
12.01.2005 11:58:03
Joo, huomasin sen itsekkin kun olin vähän selaillut sivua. Kiitos vinkistä.

suosittelen tuota firmaa.
itse käytin siellä joskus vahvarini huollossa ja hyvin homma toimi, pitäis nyt tuo uusi vahvari kanssa viedä putkiremppaan ja biasoitavaksi ja vien sen mukisematta kyllä mikolle uraltoneen juuri.
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
makeRiot
14.01.2005 10:30:16
mitäs tollanen täyshoito maksaa noin yleensä? putket, biasointi, rasvauksia? pari kertaa kun on tullu homma hoidettua eräällä kaverilla, ja hyvää jälkeä on tullu.
lahticityskatepunkrockers http://www.viceroyband.tk
skebajaba
14.01.2005 11:24:39
mitäs tollanen täyshoito maksaa noin yleensä? putket, biasointi, rasvauksia? pari kertaa kun on tullu homma hoidettua eräällä kaverilla, ja hyvää jälkeä on tullu.

ite maksoin joku reilu 100 euroa uraltoneen kun vaihdatin marsun 100w JMP:hen putket ja biasoinnit, ja oli sieltä joku osakin palanu ku putki oli mennyt, ei minusta ainakaan kallista kun ei sitä joka päivä rempata kuitenkaan putkia vahvarista...
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)