![]() 06.01.2005 23:59:40 | |
---|---|
:) totta, mut eiköhän tuo osittain näitten tempauksien ansiosta tuonne listojen kärkeen eksy... Siis minkä tempauksien? mitä tähän pitäis laittaa perkele? | |
![]() 07.01.2005 20:19:07 | |
Siis minkä tempauksien? Ymmärrä!! No esim. näitten buusterikeikkojen takia... Eikä nyt tarvii syliin asti hyökätä... En oo mikään bodomin-vihaaja, diggaan bändiä iteki melkosesti, pitää välil vaa kysenalaistaa asioita... räppärit vituttaa | |
![]() 07.01.2005 20:21:55 | |
Asiastahan en ole varma, mutta veikkaanpa että tekevät levynsä Sonic Pump Studiolla... Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi | |
![]() 07.01.2005 20:25:10 | |
mä henkkoht toivon et ne kokeilis jotai ihan uutta, mitä kukaan ei osais odottaa. Vähän niinku CoF teki uudella lätyllänsä. Kuka ois uskonu et sieltä tulis jotai niin melodista ja rauhallista?! Kuolema teinigooteille..
R.I.P Dimebag Darrell | |
![]() 07.01.2005 20:33:56 | |
mä henkkoht toivon et ne kokeilis jotai ihan uutta, mitä kukaan ei osais odottaa. Vähän niinku CoF teki uudella lätyllänsä. Kuka ois uskonu et sieltä tulis jotai niin melodista ja rauhallista?! offtopic: on muuten loistava se. ceeooäffän paras imho. No matter how beautiful girl is, she still shits | |
![]() 08.01.2005 23:08:25 | |
offtopicilla jatketaan: noiden aikaisempien CoF:n Nymphetaminen kommenttien jälkeen menin ja ostin tuon levyn, ja täytyy sanoa että se on aika hyvä. En siis aikaisemmin ole yhtään pitänyt niiden musasta, mutta tuo uusi suuntaus tuo uutta verta heidän fanijoukkoonsa. "Artificial intelligence is no match for human stupidity" | |
![]() 09.01.2005 16:31:19 | |
Höh, Noin kauas menee tuonkin julkaisu! Jos huono tuuri käy (mikä on hyvin mahdollista), se venyy jo 2006 vuoden puolelle! Mutta kyllä tuota odotan, uusin ep oli biiseineen hyvä! Näinköhän Bodom vetää livejä tänä vuonna Suomessa? | |
![]() 11.01.2005 10:42:36 | |
Mutta kyllä tuota odotan, uusin ep oli biiseineen hyvä! Näinköhän Bodom vetää livejä tänä vuonna Suomessa? EP oli vitun kova! Ja jos ne ei vedä kesällä festareilla tai ees keikoilla täällä kotosuomessa mä haastan ne oikeuteen maanpetoksesta! Kyllä olis kiva jos ne vaikka Tuskassa vetäisivät tai jollain muulla festarilla. CoB on paras " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain | |
![]() 11.01.2005 20:18:49 | |
Onneksi Aleksi.L näytetään nii vähä uudella musiikkivideolla *trashed lost....* ja Roope.L näytetään kokoajan. *mijau* *kurnau* | |
![]() 11.01.2005 20:20:46 | |
Komppaan jos tämän kommentin on tarkotus tarkottaa tulevaa buudumin levyä. Katsos ensin kuka ton kommentin kirjoittaja on. Ei voi paljoa odottaa. | |
![]() 11.01.2005 22:43:18 | |
Yllättävää tässä on minusta se, että levyä ei nauhoitetakaan perinteisesti Astia-studiolla Anssi Kipon kanssa, vaan äänittäjänä toimiikin Karmila ja levy tehdään Helsingissä. Outo juttu. Karmila tekee kaikkien bändien äänimaailmasta saman. :( Jau jau! | |
![]() 11.01.2005 23:22:11 | |
Katsos ensin kuka ton kommentin kirjoittaja on. Ei voi paljoa odottaa. Niin se on totta. Muualla palvottu, täällä vihattu. Bodom nyt vaan sattuu olemaan haitarista ja mielestäni on edelleen aivan käsittämätöntä että täällä suututaan edelleen ja jatkuvasti tästä. | |
![]() 11.01.2005 23:24:43 (muokattu 11.01.2005 23:25:32) | |
Niin se on totta. Muualla palvottu, täällä vihattu. Bodom nyt vaan sattuu olemaan haitarista ja mielestäni on edelleen aivan käsittämätöntä että täällä suututaan edelleen ja jatkuvasti tästä. Mulle on ihan sama mitä täällä sanotaan Bodomista; mä tykkään bändistä. Että oikein palvottu. Niin aina. Tätikin olis setä jos sillä olis munat. | |
![]() 11.01.2005 23:27:34 | |
Tätikin olis setä jos sillä olis munat. Täti olis transsu jos sillä olis munat. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." | |
![]() 12.01.2005 00:00:01 | |
Mulle on ihan sama mitä täällä sanotaan Bodomista; mä tykkään bändistä. Että oikein palvottu. Niin aina. Tätikin olis setä jos sillä olis munat. ootas. kerros beni ennenkuin tää menee lukkoon että minkä takia metallia sen missään muodossa ei voi kritisoida? Tätä en nimittäin tajua. Itse tykkään raskasmetallista, toki en tarkoita tällä mitään hippimusiikkia tyyliin kasarirässi, vaan kunnon deathmetallista tykätään. Mutta siis niin kauan kun ei mennä väittämään että mikään suomalainen vetäisi vertoja deicidelle niin kaikki on ookoo. mikä siitä tekee niin pyhän että sitä ei saa krtiisoida? | |
![]() 12.01.2005 00:07:42 (muokattu 12.01.2005 00:28:12) | |
ootas. kerros beni ennenkuin tää menee lukkoon että minkä takia metallia sen missään muodossa ei voi kritisoida? Tätä en nimittäin tajua. Itse tykkään raskasmetallista, toki en tarkoita tällä mitään hippimusiikkia tyyliin kasarirässi, vaan kunnon deathmetallista tykätään. Mutta siis niin kauan kun ei mennä väittämään että mikään suomalainen vetäisi vertoja deicidelle niin kaikki on ookoo. mikä siitä tekee niin pyhän että sitä ei saa krtiisoida? Ei ole kyse kritiikistä. Kaikkea saa kritisoida, mutta sun kommentit alkaa pidemmän päälle vituttamaan. Kritisoi rauhassa, muuta älä vittuile muille. Sun kommenttis ovat toisinaan suoraa vittuilua, joilla ei ole koko aiheen tai musiikin kritisoimisen kanssa mitään tekemistä. Yleisin toteamus sulta taitaa muille olla "Hanki vittu elämä!". Mikä sä olet tollasta paskaa kenellekkään jauhamaan? Mulle on ihan sama tuleeko tästä kirjoituksesta varoitus tai mitä lie, mutta sanon vaan, että just sunlaisten tyyppien takia tää palsta on nykyisellään todella syvältä. En voi arvostella teikäläistä muuten kun kirjoitustesi perusteella kun en ole ikinä tavannut. Kyllä mä itsekkin olen välillä kirjoittanut tänne ihan täyttää paskaa, mutta toisilla se tuntuu olevan jatkuvaa. Mä tykkään itsekkin vanhemmasta deathmetallista, mutta ota asioista selvää ennekun kirjotat. Jos kasarithrash on mielestäs hippimusiikkia niin ok, hyvä niin. Mulle tippuu ihan siinä kun Rolling Stones ja Kiss. Tää nyt meni täysin aiheen ohi, mutta menkööt. Sanottakoon vielä, että ainakin täällä suunnassa odotellaan Bodomin uutta (vinyyli)julkaisua. Josko Roopen mukanaolo toisi uusia tuulia Bodomin musiikkiin. Tosin, ei noissa aikasemmisakaan Bodomin levyissä mitään vikaa ole. | |
![]() 12.01.2005 01:00:09 | |
Ei ole kyse kritiikistä. Kaikkea saa kritisoida, mutta sun kommentit alkaa pidemmän päälle vituttamaan. Kritisoi rauhassa, muuta älä vittuile muille. Sun kommenttis ovat toisinaan suoraa vittuilua, joilla ei ole koko aiheen tai musiikin kritisoimisen kanssa mitään tekemistä. Yleisin toteamus sulta taitaa muille olla "Hanki vittu elämä!". Mikä sä olet tollasta paskaa kenellekkään jauhamaan? Mulle on ihan sama tuleeko tästä kirjoituksesta varoitus tai mitä lie, mutta sanon vaan, että just sunlaisten tyyppien takia tää palsta on nykyisellään todella syvältä. En voi arvostella teikäläistä muuten kun kirjoitustesi perusteella kun en ole ikinä tavannut. Kyllä mä itsekkin olen välillä kirjoittanut tänne ihan täyttää paskaa, mutta toisilla se tuntuu olevan jatkuvaa. Juu no. Kuten itse sanot, niin tuntemattomia kavereita liian helposti lähtee arvostelemaan kirjoitusten perusteella. Mitä tulee metallisteihin niin mulla on omien kokemusten takia todella vaikea ottaa mitään mitä täällä sanotaan vakavasti. Muutama nimimerkki on osoittanut suorastaan niin totaalista idioottimaisuutta että mä en koe että mun tarvitseekaan muuta kehoittaa. Nykyisellään todella syvältä? Kokeiles vuosi takaperin. No joo. tarkoituksena ei kuitenkaan ole riidan haasto tai turha vittuilu. Mutta henkilökohtaisesti mä olen suorastaan hämillään tästä reaktiopohjasta mitä itseeni kohdistuu. sanotaan näin, että todella kahtia se jakautuu. Esim sä vaikutat sangen skarpilta kaverilta ja en näin ollen näe syytä haastella riitaa kanssasi. Eikä se koskaan olekaan ollut tarkoitus. Mutta ne idiootit mitä täälläkin riehuvat... Jestas. Anna olla, jos minä olen niin nuija että poltan käpyni niiihin niin älä vaivaudu reagoimaan siihen mitenkään. Ei kannata. Ja se hippimusiikkijuttu... se oli sitä "huumoria" | |
![]() 12.01.2005 07:50:36 | |
Juu no. Kuten itse sanot, niin tuntemattomia kavereita liian helposti lähtee arvostelemaan kirjoitusten perusteella. Mitä tulee metallisteihin niin mulla on omien kokemusten takia todella vaikea ottaa mitään mitä täällä sanotaan vakavasti. Muutama nimimerkki on osoittanut suorastaan niin totaalista idioottimaisuutta että mä en koe että mun tarvitseekaan muuta kehoittaa. Nykyisellään todella syvältä? Kokeiles vuosi takaperin. No joo. tarkoituksena ei kuitenkaan ole riidan haasto tai turha vittuilu. Mutta henkilökohtaisesti mä olen suorastaan hämillään tästä reaktiopohjasta mitä itseeni kohdistuu. sanotaan näin, että todella kahtia se jakautuu. Esim sä vaikutat sangen skarpilta kaverilta ja en näin ollen näe syytä haastella riitaa kanssasi. Eikä se koskaan olekaan ollut tarkoitus. Mutta ne idiootit mitä täälläkin riehuvat... Jestas. Anna olla, jos minä olen niin nuija että poltan käpyni niiihin niin älä vaivaudu reagoimaan siihen mitenkään. Ei kannata. Ja se hippimusiikkijuttu... se oli sitä "huumoria" Joo onhan se näinkin. Itsekkin vaan provosoituu välillä turhan helposti. Syynä on varmaan just kuten mainitsit muutamien tyyppien totaalinen idioottimaisuus ja tärkeily. Eilen oli taas henkilökohtasesti hermo pinnassa noiden uhkapelien takia ;) Mutta jep. Jatketaan harjotuksia ja yritetään ainakin jokainen omalta osaltamme pitää tämän foorumin taso korkealla. Tää on hyödyllinen paikka kunhan muutamat kaverit oppisivat vielä olemaan. Thrash on muthafuckers. - jani - | |
![]() 12.01.2005 08:41:17 | |
Hevi on vakava asia! | |
![]() 12.01.2005 18:50:38 | |
Mutta siis niin kauan kun ei mennä väittämään että mikään suomalainen vetäisi vertoja deicidelle niin kaikki on ookoo. No, mutta eikö tonkin pitäisis ollanyt vielä täysin luvallista ja ookoo...? Ku vaikka olis kuinka heviperse nii ei silti Deicide välttämättä uppoo samallai ku joku suomalainen... Eikö se nyt olee jokaisen oma mielipide mikä vetää vertoja ja mille? räppärit vituttaa | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)