Aihe: Tokain akustiset
1
Nebukadnessar
10.01.2005 22:00:20
Löytyykö Suomesta tai edes euroopasta varteenotettavia myyjiä? Erityisesti J200 olis hakusessa.
"Playing guitar is like making love to a beautiful woman" - Swiss Toni
PoLFus
10.01.2005 22:53:48

"hippi mieheksi." - Mirrinsane
Nebukadnessar
11.01.2005 09:28:42
Siis onko Musamaailmalla myös akustisia Tokai-keppejä? Webistä ei ainakaa löydy...
depe
11.01.2005 15:19:33
Siis onko Musamaailmalla myös akustisia Tokai-keppejä? Webistä ei ainakaa löydy...

En minä ainakaan ole mielestäni siellä mitään Tokain akustisia keppejä nähnyt.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Ze Kink
11.01.2005 15:47:14
En minä ainakaan ole mielestäni siellä mitään Tokain akustisia keppejä nähnyt.

Jep, en minäkään. Eli ei siellä varmaankaan siis ole.
Jake24-25
11.01.2005 15:49:39 (muokattu 11.01.2005 15:57:30)
Löytyykö Suomesta tai edes euroopasta varteenotettavia myyjiä? Erityisesti J200 olis hakusessa.

Satuin löytämään melkein viisi vuotta sitten Turusta Rolling Store Musicistä Tokain 12-kielisen akustisen. En tiedä onko kyseinen liike enää olemassa ja että oliko heillä muitakin Tokain akustisia vai oliko tuo löytämäni kitara vain yksittäinen kappale. Tietääkseni Musamaailma ei myy Tokain akustisia vaan ainoastaan sähkökitaroita. Tietenkin voi aina kysyä esim. että saako heiltä tilauksesta myös Tokain akustisia. Asiasta toiseen: tietääkö kukaan muuten mitään Rolling Store Musicin nykytilanteesta? Onko ko. liike enää olemassa? Ainakaan Turussa viime vuosina käydessäni ei Rolling Store Musicia ollut siinä samassa paikassa kuin ennen että olisiko se muuttanut toisiin tiloihin vai liekö koko liike lopettanut? Jokatapauksessa Rolling Store Music oli ja on yhä edelleen ainoa liike missä olen törmännyt Tokain akustisiin kitaroihin.
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
samueld
11.01.2005 16:18:56

Eikö Seagull-merkkiset tms. ole Tokain tekemiä? Voin olla nähnyt untakin.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
weelie
11.01.2005 16:50:25
Eikö Seagull-merkkiset tms. ole Tokain tekemiä? Voin olla nähnyt untakin.

EI. Seagull (ja Art % Lutherie etc) on Canadalaisen Lasikin tekemä.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
LaXu
11.01.2005 17:12:01

Lafka taisi kuitenkin olla Lasido. Valmistaa myös mm. Godin-kitaroita.
samueld
11.01.2005 18:42:39

Jeah. no sitten. joku tällainen pienempi merkki kuitenkin muistamani mukaan on.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Nebukadnessar
11.01.2005 21:25:50
Mikähän tämä Tokain akustisten tarina ylipäänsä on? Sähköskeboja löytyy lähes joka kitarapuljusta mutta lähimmät uudet akustiset löytyvät webin mukaan Pohjois-Amerikasta. Jotain markkinointiongelmia vai onko laatu ihan p*sk*a?
Jake24-25
11.01.2005 21:38:19 (muokattu 11.01.2005 21:38:45)
Mikähän tämä Tokain akustisten tarina ylipäänsä on? Sähköskeboja löytyy lähes joka kitarapuljusta mutta lähimmät uudet akustiset löytyvät webin mukaan Pohjois-Amerikasta. Jotain markkinointiongelmia vai onko laatu ihan p*sk*a?

Tämän topicin myötä minuakin alkoi mietityttämään missä niitä Tokain akustisia nykyisin oikein myydään. Akustisista Tokaista minulla on kokemusta ainoastaan tästä omistamastani 12-kielisestä, joka ainakin on laadultaan ensiluokkainen ja parempi kuin monien muiden valmistajien vastaavan hintaluokan mallit - ainakin niistä mitä olen kokeillut. Kyseessä on vain yksittäinen kappale, joten siitä on vaikea tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä Tokain akustisten yleisestä tasosta. Ainakin monien Tokain sähkisten laatua on kehuttu (ja olen itsekin kokeillut monia hyviä Tokain sähkiksiä) joten on aika vaikea ajatella akustisten olevan huonolaatuisia. Tietysti tuollainenkin mahdollisuus on aina olemassa.
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
Nebukadnessar
11.01.2005 23:36:03
Mulla on kanssa pelkästään hyviä kokemuksia Tokain sähkiksistä. Siksi nämä akustisetkin kiinnostaisivat, mikäli ovat hinta/laatu-suhteeltaan samaa tasoa.
Nebukadnessar
15.01.2005 15:34:27
Nosto.

Vieläkö olis lisätietoa saatavilla?
dazed
15.01.2005 16:43:27
Asiasta toiseen: tietääkö kukaan muuten mitään Rolling Store Musicin nykytilanteesta?

Liike on lopettanut toimintansa n.4vuotta sitten. Onneksi
I didn't mean to take up all your sweet time I'll give it right back one of these days.-J.H
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)