-Mickill- 24.02.2003 15:25:29 | |
---|
Kaista: 'Seinäjoella 13.-15.6. juhlittava Provinssirock on vahvistanut tuoreita kiinnityksiään. Aikaisemmin vahvistuneen In Flamesin (Ruotsi) ohella Törnävänsaarella soittavat jenkkibändi Queens Of The Stone Age ja brittiläiset Massive Attack sekä David Holmes presents Free Assosiation. Provinsirockiin odotellaan uusia vahvistuksia lähiaikoina..' Eli eipä nyt minua ainakaan hirveästi vielä hetkauttanut nuo bändit mutta toivottavasti sinne nyt joku kunnon pumppu (SOAD esim.) tulisi. Onhan tässä reilu 3 kuukautta vielä aikaa. Noniin naiset pitääkääs pilluistanne kiinni, tänä iltana Patea panettaa.-Pate Mustajärvi |
LaXu 24.02.2003 18:00:40 | |
---|
Jahas, taitaa olla taas sellainen festari, että tasan yksi bändi kiinnostaa ja muista ei juurikaan välitä. No, eipä tarvi sinne sitten vääntäytyä. |
Tinmo 24.02.2003 18:06:00 | |
---|
Jahas, taitaa olla taas sellainen festari, että tasan yksi bändi kiinnostaa ja muista ei juurikaan välitä. No, eipä tarvi sinne sitten vääntäytyä. juu, ei taida tulla lähdettyä.... Viime provinssi oli kyl hiton hyvä! Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Velli 24.02.2003 18:10:17 | |
---|
Jahas, taitaa olla taas sellainen festari, että tasan yksi bändi kiinnostaa ja muista ei juurikaan välitä. No, eipä tarvi sinne sitten vääntäytyä. Mistä tiät että sinne tulee edes se yks hyvä? :) |
Marko 24.02.2003 19:44:56 | |
---|
Provinsissa on muutenki niin hyvä meno että melkeen sama mitä bändejä sinne tulee, mutta oishan se kyllä hyvä että jotain vähän tasokkaampaa hommaisivat. Itselle riittäis ainaki Trio Niskalaukaus ja Eläkeläiset. Myö leiriyttään tähän. |
Anarkiapurilainen 24.02.2003 19:48:59 | |
---|
QOTSA oli Provinssissa 2000 ja silloin ainakin tykkäsin, vaikka en ollut levyltä yhtään kuullut. Nyt on bändin levyjä tullut kuunneltua aika lailla, todennäköisesti aika vitun kova keikka tulossa vaikka Grohl ei rummuissa olekaan. Minä nyt tosin menisin Provinssiin vaikka siellä ei olisi mitään katsottavaakaan. Perinne mikä perinne. "Free your mind and your ass will follow" |
Dumb 24.02.2003 19:56:28 | |
---|
Mullakin olisi tarkoitus lähteä ensimmäisen kerran Provinssiin tänä kesänä, mutta odottelen nyt vielä, että muut bändit paljastetaan. Kun ei tule dokattuakaan niin ei ihan jaksaisi montaa tuntia istua autossa vaan sen takia, että "pääse Provinssiin". |
-Mickill- 24.02.2003 19:58:37 | |
---|
Minä nyt tosin menisin Provinssiin vaikka siellä ei olisi mitään katsottavaakaan. Joo sama täällä, viime vuonna oli niin helvetin hauskaa et päätin jo että pakko lähtee tänäkin vuonna vaikka siellä ois pelkkiä tissinläpsyttelybändejä. Tuo sama pätee kyllä oikeestaan melkein kaikkiin muihinkin festareihin että ei sinne bändejä lähdetä katsomaan. Tietysti oishan se kiva jos siellä ois edes yksi vitun kova bändi, niinkuin esim. Rammstein viime vuonna. Youth Gone Wild |
Provinsissa on muutenki niin hyvä meno että melkeen sama mitä bändejä sinne tulee... Näin on, Provinssi on niin rok että ei siellä voi olla olematta hauskaa, mm. viime vuonna diggailtiin ihan hulluna Maija Vilkkumaata, sillä oli ihan saakelin hyvä keikka. Sitä ennen enkä sen jälkeen tosin ole Maijaa kuunnellut :) "I'm holding on and I
find out the only way goes down.
And the weary drowns.
Better hold on tight."
- Daniel Brennare |
Toveri 24.02.2003 20:44:30 | |
---|
Tietysti oishan se kiva jos siellä ois edes yksi vitun kova bändi, niinkuin esim. Rammstein viime vuonna. Viime vuosi oli mun mielestä aika perkeleen hedelmällinen esiintyjien puolesta. Giant Robotiin tutustuin siellä kunnolla, ja oli aivan perkeleen hauskaa. Paskallakin kävin niiden keikan aikana, joten siitä tuli lisää plussaa. Tulenkantajat oli ihan yhtä kova kuin pikkulinnut oli aiemmin keikkakunnosta laulaneetkin. Slayeriakin kuunneltiin hetki, mutta vähän alkoi korvia särkeä. Kova sekin oli. Eläkeläiset iski ku miljoona volttia, eniten siksi kun olin aika päissäni. Röyksoppia katottiin hetki ja aloin melkein tanssia, mutta sitten päätettiin mennä dokaamaan autolle (ja tämän seurauksista ei puhuta). Samalla tuli missattua Kuusumun Profeetta, joka kiinnostaisi nyt entistä enemmän. Rammstein oli ihan tykki, mutta kiirehdittin katsomaan tota Robottia, pari viisua nähtiin alusta. Faithless yllätti ja rokkasi aika lujaa, piti kuitenkin lähteä kesken esityksen ajelemaan kohti kotia. Sitten siellä oli yks tuntemattomampi bändi mulle, Kometa, joka oli enemmän ku aivan saatanan rok. Se lavameininki oli jotain ihan uskomatonta. Tuli vähän manailtua, mutta kai suonette sen anteeksi? Tuli hyviä muistoja mieleen ja nyt harmittaa, ettei ole jo kesä. QOTSA kuulostaa hyvältä ja haluaisin nähdäkin, Massive Attack kiinnostaisi myös. Mutta pitää kattella, jos tuleekin vaikka yllättävä Euroopan-turnee eteen ja Roskildeen pitäisi mennä... =) Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
hene 24.02.2003 21:37:34 | |
---|
Viime kesänä kävin ensimmäisen kerran provinssissa ja oli kyllä hieno kokemus. Tosin tuli juostua ehkä liikaakin noiden bändien perässä. Kyllä tuonne ensi kesänäkin mennään ja jos siellä on In Flamesia ja Queens of stone agea tarjolla, niin mikään ei mua estä :) |
manix 24.02.2003 22:01:40 | |
---|
Perkule, ei muuta ku Muusikoiden.net miitti Provinssissa! :D "I'm holding on and I
find out the only way goes down.
And the weary drowns.
Better hold on tight."
- Daniel Brennare |
fridgebuzz 25.02.2003 08:13:58 | |
---|
Mahtava juttu, Massive Attack! "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |
Shirley 25.02.2003 16:47:52 | |
---|
Voi perse. Minä en tykkää noista yhtään. Paitsi Massive Attackista ihan vähän. Hyvin vähän. Mutta kaipa sinne pakko mennä on. Tapojensa orja ja sitä rataa. Festaritapojen ainakin. Se näyttää surulliselta ja kiltiltä. |
suburbia 25.02.2003 20:14:31 | |
---|
ähähää,mä en pääse.mullapas onki konfirmaatio just sillo viidestoist päivä ja välimatka on simmone et ei viitti ees lähtee yritää kattoo...eikä vaikuta kovin vakuuttavalta toi esiintyjäkaarti...toivottavasti sinne tulis ees muutama hyvä ni vois jättää vaik riparin väliin... |
Jay 28.02.2003 14:06:25 | |
---|
Joo sama täällä, viime vuonna oli niin hauskaa et päätin jo että pakko lähtee tänäkin vuonna vaikka siellä ois pelkkiä tissinläpsyttelybändejä. Tuo sama pätee kyllä oikeestaan melkein kaikkiin muihinkin festareihin että ei sinne bändejä lähdetä katsomaan. Tietysti oishan se kiva jos siellä ois edes yksi kova bändi, niinkuin esim. Rammstein viime vuonna. Vähintään 50% Provinssin provinssiudesta tulee ihmisestä & spiritistä mikä siel on. boatmanscall.cjb.net
|
1960-1980 28.02.2003 16:25:15 (muokattu 28.02.2003 16:25:38) | |
---|
Jooh, taitaa jäädä ensimmäisen kerran kuuteen vuoteen provinssi väliin. Nuo bändit eivät vielä ole tarpeeksi hyvä syy lähteä kun olisi muutakin menoa samaan aikaan. Viimevuosikin oli fiilisten puolesta pienoinen pettymys joten ehkä välivuosi tekee ihan hyvää. Joku Sonic Youth saisi tuonne lähtemään mutta taitaa olla aika epätodennäköinen. |
aleksi 28.02.2003 18:13:09 | |
---|
No esiintyjien puolesta en välttämättä lähtisi, mutta kun tulee 18 täyteen tossa ennen kesää, niin on päätetty kavereiden kanssa mennä kattomaan.. Ainakin Deftones on varannut koko kesäkuun Euroopan festareille, joten ehkä Deftones tulisi.? Uskaltaako sitä edes toivoa.. Niin ja joku tais jo puhua siitä Radioheadista.. Toivon näkeväni molemmat, jos en vielä Provinssissa, niin viimeistään Roskildessa... "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
jannu 28.02.2003 18:55:04 | |
---|
himottaisi lähteä ihan esiintyjien takia... pääsee hieman viime vuosi vituttamaan kun about kaikki kamat pöllitiin. oma moka oli, mutta silti... enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Jukkis 01.03.2003 00:18:46 | |
---|
hienoa että Massive Attack on saatu Provinssiin... YES! :) |