SugarDaddy 10.01.2005 14:09:21 (muokattu 10.01.2005 15:29:14) | |
---|
Tosiaan uusi setti olisi haussa, kaikki vinkit ja ehdotukset ovat tervetulleita. Muutaman vuoden olen soitellu aina millon kenenkin rummuilla ja nyt olisi tarkoitus ostaa omat. Pearl Exportia olin alustavasti harkinnut. Peltejä en ole vielä ehtinyt katella tarkemmin, joten niistäkin otetaan vastaan ehdotuksia joita kannattaisi käydä kokeilemassa. Vinkit ym perustelujen kanssa, kiitos. Niistä on sitten jotain hyötyäkin. :) Edit. Eli hinta voisi pyöriä jossain 1000€ paikkeilla. |
DimensionZ 10.01.2005 14:38:18 | |
---|
Missä hintaluokassa liikut? Siitä olisi vähän apua. Pelleiksi voin nyt jo rahamäärästä huolimatta Staggeja, niinkuin on miljoona kertaa jo todettu, todella laadukasta tavaraa todella pienellä hinnalla, elikkä Millbrookiin vaan niitä testailemaan. Muista isot yksilöerot joten testaa saman pellin useampaa yksilöä ennenkuin ostat. ''He jumped right out of a building!!'' |
Bacchus 10.01.2005 16:40:12 | |
---|
Näitä "setti 1000€"-aiheita taitaa tulla nyt joka päivä. Tästä on ollut paljon puhetta, kannattaa selata vanhoja aiheita (tai ei niinkään vanhoja kun näitä pulpahtelee kuin sieniä sateella). Jos olet vanhemmat keskustelut jo kolunnut läpi, etkä vieläkään ole löytänyt vastausta, on tietenkin ihan järkevää aloittaa uusi topic. - |
SugarDaddy 10.01.2005 17:23:49 | |
---|
No lähinnä sellasista hinta/laatu -suhteeltaan hyviä kannuja, peltejä ym etsin. Ei tarvitse takertua tuohon hintaan. Tosiaan olen jo hieman selaillut edellisiä aiheita, mutta en löytäny sieltä tarpeeksi tietoa. Pedaaliks on Eliminatorit tulossa, mutta muuten homma on ihan auki. |
pearl 10.01.2005 18:39:23 | |
---|
Ei exportissa mitään vikaa ainakaan ole. Sen verran sanon, että jos vain mahdollista, niin osta export selectit. Hintaero voi toisaalta olla muutamia satoja euroja, mutta itseäni vaan on harmittanut, kun en ostanut selectiä, vaan tavalliset EX:t. On se lakka vaan niin paljon komeampi ja soundikin on erilainen. Jälleenmyyntiarvokin pysyy paremmin selectissä. Muita mahdollisia merkkejä voisi olla esim. Mapex tai PDP. Omaan fx koivusettiini olen ollut aivan tyytyväinen, hinta-laatusuhde kohdallaan... Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
KoRn88. 10.01.2005 18:46:22 | |
---|
Tonne jonnekki aikasempaan ketjuunki jo tän kirjotin, mutta suositellaan nyt tähänki. Eli itse tossa vuosi sitten ostin uutena Sonorin force 3003:set ja hintaa niillä oli vähän päälle 1000€. Todella hyvä hintalaatusuhde on kyseisissä kannuissa omasta mielestäni. Ainoa huono(hko) puoli nuissa on se, että etutomien asettelu on hieman vaikeaa jos basari on 22", mutta kyllä nekin pienellä värkkäyksellä saa hyvin aseteltua. |
Klooni 10.01.2005 19:27:22 (muokattu 10.01.2005 19:30:23) | |
---|
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
http://kloonin.omaservo.net/ |
ddrum54 10.01.2005 20:15:25 | |
---|
2`n 4 |
Klooni 10.01.2005 20:57:07 | |
---|
Et kai tosissaan noita peltejä suosittele? Hyvät ja halvat pellit löytyy Staggilta. En suosittele, kunhan vain esimerkiksi laitoin ... Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
Outkast 10.01.2005 21:04:56 | |
---|
Tai sitten kokeilet wuhania. Tai säästät kunnon pelteihin kuten Sabian HandHammered tai AA Pätekää. |
ddrum54 10.01.2005 21:05:06 | |
---|
En suosittele, kunhan vain esimerkiksi laitoin ... Hyvä, kiitos. 2`n 4 |
KoRn88. 10.01.2005 23:30:45 | |
---|
|
srgi 11.01.2005 14:06:31 | |
---|
NOitten peltien kanssa mä oon ainaki vähä sitä mieltä että parempi muutama hyvä mitä kymmene paskaa.esim paiste 802 ei oo hirveen kallis mut iha jees. about satasen halvempi mitä esim sabian AA. Se on mun mielipide. Heavy on paskimmillansakkin parasta. |
KoRn88. 11.01.2005 15:21:52 | |
---|
NOitten peltien kanssa mä oon ainaki vähä sitä mieltä että parempi muutama hyvä mitä kymmene paskaa.esim paiste 802 ei oo hirveen kallis mut iha jees. about satasen halvempi mitä esim sabian AA. Se on mun mielipide. joo 802:sessa on kyllä myös ihan hyvä tuo hintalaatusuhde. Semmosia peruspeltejä ne on. Itellä on 16" china ja 16" crash. Crashissä on kylläkin pieni halkeama, mutta hyvin ovat molemmat pellit muuten toimineet. |
SugarDaddy 11.01.2005 18:23:34 | |
---|
Kiitos vastanneille! Mitäs mieltä olette Paiste Alpha -sarjasta? Pitäisi pelleiks löytää jotain joka sopis metalliin parhaiten. Niiden yhteishinnan pitäisi alle 500€ jäädä (tarvitsen siis nyt alkuun haikat, crash ja ride). |
Klooni 11.01.2005 20:57:35 | |
---|
Henk.koht kokemus on se että mitään missä lukee alpha ei saa ostaa / käyttää ;-P samalla rahalla saa parempiakin, oma valintani oli Meinl, tyytyväinen olen ollut kyllä. Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
ddrum54 11.01.2005 21:58:40 | |
---|
Kiitos vastanneille! Mitäs mieltä olette Paiste Alpha -sarjasta? Pitäisi pelleiks löytää jotain joka sopis metalliin parhaiten. Niiden yhteishinnan pitäisi alle 500€ jäädä (tarvitsen siis nyt alkuun haikat, crash ja ride). Ei alphaa. Osta Staggit, tuolla summalla saat maittavan kattauksen laadukkaita Staggeja. 2`n 4 |
Ei alphaa. Osta Staggit, tuolla summalla saat maittavan kattauksen laadukkaita Staggeja. Olin just sanomassa. Rock/heavy hommiin sopii vaikkapa DH-sarja todella hyvin. ''He jumped right out of a building!!'' |
SugarDaddy 11.01.2005 22:27:33 | |
---|
Olin just sanomassa. Rock/heavy hommiin sopii vaikkapa DH-sarja todella hyvin. Ok, pitääkin käydä kokeilemassa miltä kuulostaa. Missäs hintaluokassa nuo pyörivät ? |
DimensionZ 11.01.2005 22:32:37 | |
---|
Ok, pitääkin käydä kokeilemassa miltä kuulostaa. Missäs hintaluokassa nuo pyörivät ? http://www.millbrook.fi/symbaalit.htm Tossahan noita. Niinkun huomaat, ei todellakaan ole kalliita, ja laatu on todella hyvä. Muista kuitenkin testata useita yksilöitä huikeiden tasoerojen takia ennenkun ostat. ''He jumped right out of a building!!'' |