M.i.k.key 11.01.2005 17:41:52 | |
---|
Kirkan 100! Mä lopetan nää hommat! |
B@sshole 11.01.2005 18:07:50 (muokattu 11.01.2005 18:09:22) | |
---|
Sä varmaan sitten jotain kautta "tiedät", onko mulla hommia vai ei. Just maksoin kämpästä viimeisen erän, ja soittamalla tullu joka penni. Susta en tiedä, mikä turaaja olet, mutta älä ihan munat suorana heittele tuollaista läppää, jos et mitään tiedä. Kun sun katkeraa tämän ketjun avausta esim lukee niin eipä tarvii paljoa päätellä. Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. |
baron 11.01.2005 18:36:14 | |
---|
Martikainen on vasuri. Siitä tunnistaa+vitun hyvä soittaja. Ai ne kun tiluttaa vasurilla vai? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Justiina. 11.01.2005 19:45:43 | |
---|
Kun sun katkeraa tämän ketjun avausta esim lukee niin eipä tarvii paljoa päätellä. Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. Ihan asiaahan "Mack the knife" kirjoittaa. Ei siinä minun mielestäni ole mistään katkeruudesta kyse, kun toteaa, että Kirkan laulu kuulostaa rääkymiseltä. Aika monet ovat nimittäin samaa mieltä. |
Sertzo S 11.01.2005 19:59:10 | |
---|
Kun sun katkeraa tämän ketjun avausta esim lukee niin eipä tarvii paljoa päätellä. Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. Tiedän, että miehellä on mittarilukemaa monille muille jakaa, joten jäitä hattuun ja ihot umpeen! |
mack the knife 11.01.2005 20:21:50 | |
---|
Kun sun katkeraa tämän ketjun avausta esim lukee niin eipä tarvii paljoa päätellä. Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. Voihan sitä yrittää provosoida noinkin. Oikeastaan mulle ihan sama. Jotkut tietää kuitenkin mistä on kysymys. Taidat itse olla Kirka. Ja ota siitä nimen alusta b pois. Ei se ole niin justhin. |
Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. Mull' ainaskin on. Me ollaan jo pari kuukautta treenattu ja kohta me ostetaan soittimet. Ja sit meil on luvassa keikka nuorisotalolla! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
pippuri 11.01.2005 20:37:49 | |
---|
Kun sun katkeraa tämän ketjun avausta esim lukee niin eipä tarvii paljoa päätellä. Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. Kun kuuntelee musiikkia korvillaan eikä persreiällään, niin voi täysin allekirjoittaa sen , mikä täälä on todettu ,eli Kirkan laulu kuulosti molemmissa hyväntekeväisyyskonsertissa melkoisen kaamealta. |
juhakki 11.01.2005 23:44:35 | |
---|
Kun kuuntelee musiikkia korvillaan eikä persreiällään, niin voi täysin allekirjoittaa sen , mikä täälä on todettu ,eli Kirkan laulu kuulosti molemmissa hyväntekeväisyyskonsertissa melkoisen kaamealta. Niin, ei tartte olla lehmä tietääkseen, että maito on hapanta Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan
-Juliet Jonesin Sydän |
klunssila 12.01.2005 10:05:17 | |
---|
Tuo kalju kitaristi on varmaankin Markku Martikainen, soitti bändissä aikaisemmin ja nykyään tuurauspohjalta... Muisti palailee pätkittäin: kyllähän se Markku Martikainen oli silloin vetämässä. Aivan tajuttoman kova jätkä soittamaan. Soundi oli pro ja tyyli hallussa :) Ja Seppo Sundström oli kiippareissa. Mitäs bändejä tai äänitteitä Martikainen on tehnyt. Kenties jotakin omaa? Etsitään täydellistä kitarasoundia. |
Tankero 12.01.2005 14:18:59 | |
---|
Joo,se menee vähän pitkäks se filli Koppamilla...eihän siinä mitään mutta se filli myös tosiaankin"kaatuu"hieman etiäppäin ts. Pili vetää pieleen,ei se mene edes jatsin piikkiin enää ;-) Eräs kaamea vetäsy Cobhamilta on joku livepläjäys, missä se vetää Jack Brucen ja joidenkin kanssa Creamia. Melkein yhtä hirveää kuin minun räpistely. |
Sperde 12.01.2005 20:24:11 | |
---|
Muisti palailee pätkittäin: kyllähän se Markku Martikainen oli silloin vetämässä. Aivan tajuttoman kova jätkä soittamaan. Soundi oli pro ja tyyli hallussa :) Ja Seppo Sundström oli kiippareissa. Mitäs bändejä tai äänitteitä Martikainen on tehnyt. Kenties jotakin omaa? Markku on Berkleen miehiä, toi jazz on uskottavasti hallussa. Ainoo et se on aina hoitanut hommansa vähän vasurilla....:) Opettaa Stadiassa ja soittelee Antti Raiskilla.... |
Meisseli 12.01.2005 22:16:38 | |
---|
Meisseli: M-netissä alkaa oleen jo hiukka vihasta meininkiä.. Joku randomly slected M-nettiläinen: Turpa kii vitun aasi,oot ihan paska. Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
manjaana 12.01.2005 22:50:27 | |
---|
Kun sun katkeraa tämän ketjun avausta esim lukee niin eipä tarvii paljoa päätellä. Ei sulla noita kilsoja taida keikkamittarissa kuitenkaan kauheesti olla. Höh, taatusti enemmän ajaa keikka kilsoja kuussa, kun moni vuodessa..., ja kuka työtön muusikko nyt Mersulla.... sori Maci, en vaan voinut..... |
baron 12.01.2005 23:45:30 | |
---|
Höh, taatusti enemmän ajaa keikka kilsoja kuussa, kun moni vuodessa..., ja kuka työtön muusikko nyt Mersulla.... sori Maci, en vaan voinut..... Sulla on vanhentunutta tietoa, Sally Albatrossilla tai Cinderellalla se tällä hetkellä ajelee! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
manjaana 13.01.2005 14:29:22 | |
---|
Sulla on vanhentunutta tietoa, Sally Albatrossilla tai Cinderellalla se tällä hetkellä ajelee! Joops, sössinyt olen tiedostot, ku luulin et punavalkosilla seuraavaks ajelee.. |
Ossi 13.01.2005 15:52:25 | |
---|
Off-topic! Keravalaisen taksisuharin kertomaa: "Sokos Hotel Vantaa = Cinderella simulaattori." Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |