Aihe: Parhaat sing-a-long-levyt?
1 2 3
samwyse
10.01.2005 13:34:20 (muokattu 10.01.2005 13:39:54)

Megadethin Foreclosure of a dreamia on kiva laulaa, koska säkeissä on hankalahko rytmitys.
Järvihirviö
10.01.2005 14:31:03 (muokattu 10.01.2005 14:31:23)
Bonkers XI - Forevolution.
Pelsi
11.01.2005 00:25:45
YUP:n Toppatakkeja ja Toledon terästä. Jos ei kolmosbiisin kohdalla ole jo totaalisen hengästynyt niin ei koskaan. Tähän kuuluu tietysti myös vastaavantyyppinen "hullu professori"-tulkinta. Ihme etteivät valkotakkiset miehet ole tulleet riistämään minua ratista, kun olen hoilottanut tätä vuoroin maanisella ja vuoroin itkunsekaisella äänellä seuraten levyn tunnetasapainoa. Hoho.

Tämäpä on muuten totta. YUPtä ei kyllä viitsisi ikkunat auki lauleskella... "Helvetin persläpi, rammanpolkka! Huonot uutiseeeet..."

Tai no, torin ohi ajaessa on hyvä muistuttaa muita ihmisiä: "Älä älä! Älä astu kauppiaan päälle!"
Kalamies #3 >-)))>
Kiviniemi
11.01.2005 00:50:22
YUP:n biisejä on todellakin hauska hoilottaa. Varsinkin juuri tuo "kauppias"-biisi saa herkästi bändin tuotantoon tutustumattoman henkilön naureskelemaan. Toisia hyviä lauleskeltavia ovat Homo sapiens, Daavidin Fuzz ja lukemattomat muut.

Sentencedin levyjen mukana tulee myös paljon hoilattua. Todella miellyttäviä laulaa kun joutuu käyttämään laajaa äänialaa.
Ja autoon eksyvät levyt, joissa lauletaan puhtaasti, päätyvät usein sing-a-longiksi. Autossa on niin turvallista kun kukaan ei (välttämättä) kuule.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Kanjonit
11.01.2005 08:38:16

Skunk Anansielta näitä löytyy. Esimerkiksi biiseissä Selling Jesus, Weak ja Charlie big potato -biiseisessä on mitä hoilattavimmat kertsit.
Caught in a web, removed from the world. Hanging on by a thread. Spinning the lies, devised in my head
ravensoul
11.01.2005 17:02:52
Kaikkea vähänkin tuttua tulee hoilattua, ainakin kännissä. Selvinpäin enimmäkseen CMX:ää yksin ajellessa, Vainajalan biisit on parhaiten hanskassa.
Minulle -- v**tuillaAN!
StJerky
12.01.2005 12:08:16
Marillionin vanhat levyt (Fish laulajana). Jostakin syystä nuo hämärät lyriikat on aikanaan painuneet niin syvälle, että vieläkin ne muistan ulkoa.
Pitkavirta
12.01.2005 12:53:26
Kari Peitsamo - Jatsin Syvin Olemus

Hehe, oiva valinta! :)

Me lauletaan rumpalin autossa Animalsin kokoelmahässäkkälevyn tahtiin. Suburban Triben Manimal on kans aika tykki autoilulevy, Audioslave oli kans kova joskus kun se oli vielä tuoreempi.
el Bastardo
12.01.2005 17:38:18
Pariin kertaan mainittu Rancidin Wolves on myös meikäläisen hoilauslevy. Myös YUP hoilotuttaa mainiosti, etenkin kappaleet Tyttö jota rakastan, Jalavapuu, Koiraöljyä, Soljan käsittely, Pohjoinen zen, Itsepäisyyspäivä, Rasvainen tiistai, Tyly puhe, Kiusauksien iltapäivä, Keittoruokaa... ääh, kaikkia niitä on kiva hoilata, ihan kaikkia.
Tb
12.01.2005 21:02:53
Nylon beat, Irina, Maija Vilkkumaa, Indica

Kannattaa varoa jos tuun vastaan, mä saatan eläytyä vähän liikaakin lauleskeluun ajaessa

-nim. miksi tuo pakettiauto on minun kaistalla ja tulee sataa vastaan?
mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko)
sunless
13.01.2005 11:50:39
Saybian These are the days on sellanen levy, jota aina tulee hoilotettua tunteella autossa, joskus hävettää liikennevaloissa kun viereisistä autoista ihmiset alkavat tuijottaa :)
"Antakaa mulle infrapunaviiniä"
overtake
13.01.2005 18:50:03
Highway to hell
gelsmond
18.01.2005 08:57:32
kyllä se tuo nevermind taitaa olla. tai sgt peppers.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)