Aihe: MTD Kingston
1
turson
09.01.2005 20:57:54
Varmaan joskus jo puitu, mut ei löytynyt haulla.

Mitäs tykkäätte näistä bassoista? Soundista ja noin yleisesti.
Onko tullut testattua yksi mikkistä ja kaksimikkistä jne.

näin.
oltsi88
09.01.2005 22:39:25 (muokattu 09.01.2005 22:40:39)

Varmaan joskus jo puitu, mut ei löytynyt haulla.
Mitäs tykkäätte näistä bassoista? Soundista ja noin yleisesti.
Onko tullut testattua yksi mikkistä ja kaksimikkistä jne.

Itse en tykännyt. Oon testannut sitä yksmikkistä viiskielistä versiota. Viiskieliseksikin aivan saatanan leveä otelauta joten b-kielelle oli hankala päästä. Muutenkin saundi vähän "kolkko" vrt. esim. Streamer Std:hen jota testasin samassa liikkessä. Mun mielipiteitä, testaa ite niin tiät.

Edit. Näköjään sulla myynnissä tuommoinen...
Zuba
10.01.2005 10:22:53
Mä olen tykännyt. Hyvä soittaa ja kielten etäisyys toisistaan sopii mulle.

Tosin se soundi on vähän kolkko kuten edellä mainittiin.
Plop!
Keny
10.01.2005 11:08:16
Tosta on sitten se Heir malli missä on jazzmikki kaulalla lisäks.Munsta palion monipuloisempi on se.Nelikielisenä ainakin hiton mukava soittaa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Prowleri
10.01.2005 12:23:26 (muokattu 10.01.2005 12:30:34)
Onpi viiskielinen Kingston ollut omistuksessa muutaman vuoden, tiukkaa tavaraa. Erittäin soitettavia, miellyttävän kevyitä, 5-kielisenkin B soi hyvin. Jotenkin sellainen oikean soittimen meininki jo, silloin kuin hankin omani niin testasin Ibanezin BTB-405:ttä vastaan joka on suunnilleen samaa luokkaa hintapuolella ja MTDssä oli huomattavasti laadukkaampi olemus. Hivenen yksipuolinen tosin kun passiivipeli sikäli, ja saundista joko tykkää tai sitten ei.

Olen tässä sitten välissä pari muutakin soitinta omistanut mutta MTD on aina pysynyt, ja nyt kun sitten liikkeessä erehdyin nelikielistä testaamaan niin siihenkin tuli kauhea GAS vaikka jo viisikielisen omistankin! :/

Jospa sen nelikielisen Heirin sitten.. Eri ukko suunnittelemaan soittimia tuo Tobiaksen Michael, arvostan.
"Ei niin, mutta ei toki huonoakaan. Eivät soittimet yleensäkään tee kenestäkään yhtään mitään." -Ylläri
hemmo
10.01.2005 12:27:15

Jospa sen nelikielisen Heirin sitten.. Eri ukko suunnittelemaan soittimia tuo Tobiaksen Michael.

Mulla on just tuo Kenyn vanha Heir. Ihan ok peli, aika sanoisinko tiukka saundi. Takamikki on makuuni hieman liian koliseva, joten useimmiten leikkaan sitä jonkun verran ja etumikki on täysillä.
Juu, ja kaulassa on erikoinen tuntu, oteluta on melkein tasainen. Kyllä sillä vetää, kun kevytkin on.
"Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT
Ulle
10.01.2005 14:52:33

Jotenkin sellainen oikean soittimen meininki jo, silloin kuin hankin omani niin testasin Ibanezin BTB-405:ttä vastaan joka on suunnilleen samaa luokkaa hintapuolella ja MTDssä oli huomattavasti laadukkaampi olemus.

Mulla täysin sama homma, mutta vaan nelikielisen kohdalla. Jotenkin MTD tuntu vaan huomattavasti enemmän provehkeeltä kuin ko. Ibanezi.

1.5v omistuksen jälkeen voin sanoa olevani tyytyväinen bassooni. Kingston on kevyt ja kaula istuu hyvin käteen. Soundi on hyvä, yläregisteri soi todella kirkkaasti, takamikki murisee perkuleesti.

Ainoa juttu jota olen oikeastaan kaivannut tohon on peukalotuki lähelle kaulaa, jotta voi soitella hyvin sieltä
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
N_Bates
10.01.2005 15:36:15

Onks tää ihan häikäilemätön "nostatanpa vähän gassia niin saan tuon oman ritsani myytyä!" -keskustelu? =)
dumdidum dum dum
Incarnation
10.01.2005 15:43:34
Onks tää ihan häikäilemätön "nostatanpa vähän gassia niin saan tuon oman ritsani myytyä!" -keskustelu? =)

Jos on, niin topicin aloittajalla ei ole taktista silmää... ;)
Rest in peace Dime
Teme007
10.01.2005 18:35:11
Perskules ku noi soitinkaupan sedät ei vaivaudu säätää passoja kondikseen, kerran otin eräässä liikkeessä MTDK4 handuun ja säädöt oli ihan viturallaan, ei ollu kiva soittaa.
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
turson
10.01.2005 20:54:02

Ei o, ku aloin miettimään että jossen myiskään. Sit vaa mietein et mitäs muut o tykänny.
pardy
10.01.2005 21:05:23

Ei o, ku aloin miettimään että jossen myiskään. Sit vaa mietein et mitäs muut o tykänny.

Et pitää muilta kysyy et tiiät sitte että tykkäätkö ite? :D
"En ole laiska, olen vain heikosti motivoitunut."
turson
11.01.2005 03:40:37 (muokattu 11.01.2005 06:01:34)
Et pitää muilta kysyy et tiiät sitte että tykkäätkö ite? :D

No ei sult ainakaa.

Ittel ei oo ku toi nauhaton, nauhallisest ei o paljo kokemust.
Zuba
11.01.2005 08:30:53
Yksi juttu tuossa Kingstonissa vähän häiritsee on tuo törkeän ruma pleksi.

Tähänkin on tulossa piakkoin muutos, kuten oli puhetta jossain aikaisemmassa pleksimodi threadissa.

Tulossa on laserleikattu metallipleksi, toinen kromattuna toinen hiottuna. Mutta tästä lisää kuvien kera kunhan valmistuu. :)
Plop!
turson
11.01.2005 16:54:31
mul ei o sitä pleksii siinä. :)
Teme007
11.01.2005 17:07:50
Olisko Tanpereella nääs missään 4-kielistä hyllyssä että pääsis oikeen testaan?
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
Johnny Buzz
11.01.2005 17:13:17 (muokattu 11.01.2005 17:13:39)

Yksi juttu tuossa Kingstonissa vähän häiritsee on tuo törkeän ruma pleksi.

Tähänkin on tulossa piakkoin muutos, kuten oli puhetta jossain aikaisemmassa pleksimodi threadissa.

Tulossa on laserleikattu metallipleksi, toinen kromattuna toinen hiottuna. Mutta tästä lisää kuvien kera kunhan valmistuu. :)

Paljos kärsit tollasesta pleksistä? Mulla on jassossa peilipleksi (muovia siis), mut tollanen kromattu ois paljon päheempi. Entä missä teetit?
www.soulstab.com
Soulstab live @ Turkoosi 14.1.2005 w/ the Booby Prize
Zuba
11.01.2005 17:52:06
mul ei o sitä pleksii siinä. :)

Se kaulan kiinnitys vaan on ikävän näköinen, piti saada piiloon.
Plop!
turson
11.01.2005 18:39:59
Se kaulan kiinnitys vaan on ikävän näköinen, piti saada piiloon.

noo. ei se niin paha ole , vaaleaa puuta vähän vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)