Meisseli 11.01.2005 15:34:24 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseisestä orkesterista? Pidän itse kovasti. Pääsyinä toimivat hyvät omat biisit,Maijalan kitarasaundi ja työskentely,Lyriikat ja laulajan omaperäinen ääni, joka ei kuulosta liikaa Petri ritari/Mikko mäkeläinen/wannabeOlaviVirta/UnelmaVävyNuoriLaulajapoikahyvilläHampailla-meiningiltä. Tosin uudemmilla biiseillä hänen vibratonsa on mennyt hiukan yli . Parhaita biisejä ehdottomasti mielestäni: Takaa pilvien, Majakka ja meri, saattue Murmanskiin,hotelli hiljainen ja Matkamiehen mandoliini. Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.cdon.com |
uruttaja 11.01.2005 15:42:00 | |
---|
Muutaman kerran samalla keikalla. Oikein Hyvä bändi oli ainakin silloin kun tämä T. Kesälä oli uruttajana. Mun mielestä vaikka olis kuin jumaliset saundit kitarassa, niin kyllä bändi uruttajan tarvii, jos ei muuhun, niin ne on yleensä riskejä roudaamaan:) |
M.i.k.key 11.01.2005 15:51:15 | |
---|
NuoriLaulajapoikahyvilläHampailla Ei mitään kysyttävää... Mä lopetan nää hommat! |
riff 11.01.2005 15:51:41 | |
---|
On hyvä bändi! Pirun hyviä biisejä levyttäneet ja keikallakin homma pelaa ja komeat puitteet. Vaikken mikään himorautalankafani olekaan, Aaltoa jaksaa kuunnella kun siinä on paljon muutakin. Kiva, kiva, oukki doukki! |
Sertzo S 11.01.2005 16:13:30 (muokattu 11.01.2005 16:14:31) | |
---|
Onko Vesa Järvensivu se solisti, jolla on/oli Roston-hattu päässä laulaessaan tai vaiko sittenkin Harrison-hattu. Kumpikin noita 60-luvun päänpeittäjiä. Wilbergin Pepe lauloi tv-mainoksessa aikoinaan jotenkin näin, että: "Hatun noston kruunaa Roston." |
Sertzo S 11.01.2005 16:14:02 | |
---|
Onko Vesa Järvensivu se solisti, jolla on/oli Roston-hattu päässä laulaessaan tai vaiko sittenkin Harrison-hattu. Kumpikin noita 60-luvun päänpeittäjiä. Wilbergin Pepe lauloi tv-mainoksessa aikoinaan jotenkin näin, että: "Hatun noston kruunaa Roston." |
On hyvä bändi! Pirun hyviä biisejä levyttäneet ja keikallakin homma pelaa ja komeat puitteet. Vaikken mikään himorautalankafani olekaan, Aaltoa jaksaa kuunnella kun siinä on paljon muutakin. Aika monta kertaa olen ollut samalla keikalla...tosiaankin ihan jees kun ei ole sellasta nykyään niin yleistä "koulutetulla" vanhanmiehenäänellä vetävää hymypoikaa siinä keulilla,no joo...tosta lievästä päkätyksestä laulussa nyt voi olla niin montaa mieltä,ainakin erottuu joukosta...myös rumpalilla on persoonallinen ja hauska soittotyyli,mutta toimii ;-) |
klapiton 11.01.2005 18:40:31 | |
---|
Hyvä bändi,ammattijätkiä! |
mr.muzak 11.01.2005 19:14:46 | |
---|
...myös rumpalilla on persoonallinen ja hauska soittotyyli,mutta toimii ;-) Tai ainakin persoonallinen ja hauska soittotyyli.. |
R.Syke 11.01.2005 21:12:22 | |
---|
Nafsta poppoo. Annan viisi (5 ) tähteä: ***** |
DJKaaos 12.01.2005 15:52:06 | |
---|
Aivan loistava bändi. Hyviä biisejä ja keikolla erittäin hyvä meno. Rock 'n roll on tie, totuus ja elämä. |
Mikko T. 12.01.2005 19:27:54 | |
---|
Jaahas, mä taidan olla ensimmäinen kriittisemmin suhtautuva tapaus. Alkkarit oli ennen mielestäni erittäin hyvä bändi, valtakunnan parhaita suorastaan. Olin kuuntelemassa heitä Auran nuortentalolla tapaninpäivänä ja lähdin heidän toisen settinsä alussa pois (kun Paula Koivuniemi lopetti). Vesan laulu ei vaan kertakaikkiaan miellytä korvaani, soundi oli yllättävän huono siihen verrattuna mihin olen heidän kohdallaan tottunut (mm. neljä kertaa samalla keikalla) ja suurimpana ongelmana jatkuvat pikku virheet, ilmeisesti johtunee nykyisestä leppoisasta keikkatahdista ja rutiinin/treenin puutteesta. Vääriä ääniä, taimit silloin tällöin päin honkia, sanojen unohtamisia ym. eikä meininkikään ollut sitä mihin olen tottunut. Alkkareissa kuitenkin on paljon hyvää, kuten sovitukset - ne on maukkaita. Tällaista meillä... Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
samppa2 15.01.2005 17:07:09 (muokattu 15.01.2005 17:08:11) | |
---|
A Aalto on yksi persoonallisimmista "kaikukitarapändeistä" mitä suomesta löytyy ja M Maijala on pirun hyvä sovittamaan ja saundit on helvetin hyvät. Olen digannut heidän musastaan jo siitä lähtien kun olivat MTV3:n tulisuudelma skaboissa joskus -91 vai -92? Järvensivulla on persoonallinen lauluääni ja omat biisit ovat aina omia biisejä (ja vieläpä hyviä) Tämä genre kun perustuu lähinnä toisten sävellysten sovittamiseen ja etenkin herra Pulliaisen matkimiseen. Pulliais-matkijoita löytyy ammattilaisporukoistakin aivan liikaa; nimiä mainitsematta. Tuosta Auran keikasta olen Mäkeläisen urkurin kanssa jokseenkin samaa mieltä. Meno oli aika vaisua ja biisivalinnat esim. instrut eivät olleet minun mielestäni kohdallaan. Ehkäpä yksi syy (suurin) oli se että Lehtinen soitti viimeistä keikkaansa Aallossa ja se vaikutti koko pändiin. No odotellaan Iskusävelmiä kiertuetta ja mitä se tuo tullessaan! |
Carde 15.01.2005 19:57:44 | |
---|
...myös rumpalilla on persoonallinen ja hauska soittotyyli,mutta toimii ;-) Melkein maallikon mielestä enintään keskinkertainen rumpali, ja mitä siihen kohkaamiseen tulee, niin nykyään vain "esittää" kohkaamista. Sääli. |
DJKaaos 15.01.2005 21:26:34 | |
---|
A Aalto on yksi persoonallisimmista "kaikukitarapändeistä" mitä suomesta löytyy ja M Maijala on pirun hyvä sovittamaan ja saundit on helvetin hyvät. Tämä genre kun perustuu lähinnä toisten sävellysten sovittamiseen ja etenkin herra Pulliaisen matkimiseen. Pulliais-matkijoita löytyy ammattilaisporukoistakin aivan liikaa Jep. Mun mielestä ei ole edes mitään tarvetta verrata Maijalaa Pulliaiseen, vaikka hänhän ulkoisesti on kuin 80-luvun Esa ja soundillisestikkin jotain samaa on. Maijala on kuitenkin erittäin kova tekijä! Rock 'n roll on tie, totuus ja elämä. |
echo66 16.01.2005 11:23:04 | |
---|
Livenä ihan O.K, (en ole nähnyt tosin vuosiin) mutta ainakin loppupään levyjä on mielestäni vaivannut epätasaisuus. Esim levyllä. "Jos vain tietäisit" noin 4 hyvää biisiä, loput menettelee. Stray Cats-pala: Rock this Town olisi saanut jäädä tekemättä.... Satelliittitaivas-levy taas on kyllä kelpo kamaa..varsinkin Jouko&Kosti-pala: "Muisto vaan jää" kuullostaa aina vaan hyvältä! Viimeisimmän levyn kuuntelin kerran läpi..eikä jäänyt yhtään biisiä mieleen...jotenkin saisivat ryhdistäytyä ja ruveta tekemää/(etsimään vanhoista biiseistä) parempia ja tarttuvampia biisejä!! Maijalahan on aina kuullostanut Pulliaiselta..siihen on jo tottunut..hoitaa kyllä tontin tyylikkäästi!! Ja ovat Tampereelta!! (ex-kotikaupungistani) Oikeilla soittimilla tehty musiikki elää ikuisesti!!! |
clave 16.01.2005 13:28:33 | |
---|
Ja ovat Tampereelta!! (ex-kotikaupungistani) offia: sieltä tuli muuten kaikin puolin hieno konserttitaltiointi eilen; Leskinen & Alatalo. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
aisa 16.01.2005 13:55:42 | |
---|
offia: sieltä tuli muuten kaikin puolin hieno konserttitaltiointi eilen; Leskinen & Alatalo. lisää offia: oli juu komia konsertti. en ihan alusta asti nähny. olis ollu kiva kuulla "outoon valoon". en tiiä vetivätkö kun en alusta asti kattonu. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
clave 16.01.2005 13:58:34 | |
---|
Ohvia; itse diggaan kyseistä "outoon valoon" biisiä. Jari Yli-aho? ko? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
aisa 16.01.2005 14:14:26 | |
---|
EOS mutta loisto ralli! Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |