Aihe: Tökkiikö posti muilla tilaajilla ulkomailta??
1 2
Migo
11.01.2005 10:05:24
Kyselen tässä kun tilasin 20.12 T-kaupasta tavaraa ja nyt tuntuu kestävän tilauksen saapuminen.Lähetyksen seurannassa ei näy mitään..Onko muilla samanlaisia viivytyksiä?? Vissiinkään tuo SuomenPosti ei pysty seuraamaan kun Suomen sisällä olevia kuljetuksia..Joo että tällästä.
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
depe
11.01.2005 10:10:57
Kyselen tässä kun tilasin 20.12 T-kaupasta tavaraa ja nyt tuntuu kestävän tilauksen saapuminen.Lähetyksen seurannassa ei näy mitään..Onko muilla samanlaisia viivytyksiä?? Vissiinkään tuo SuomenPosti ei pysty seuraamaan kun Suomen sisällä olevia kuljetuksia..Joo että tällästä.

ITsellä ei kokemusta, mutta kverilla ainakin kesti rumpuosien tilaaminen ikuisuuden. Soittelikin useampaan kertaan t-kauppiaalle... Kannattanee ehkä sinunkin soitella sinne.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Migo
11.01.2005 10:25:47
ITsellä ei kokemusta, mutta kverilla ainakin kesti rumpuosien tilaaminen ikuisuuden. Soittelikin useampaan kertaan t-kauppiaalle... Kannattanee ehkä sinunkin soitella sinne.
Joo olen ollut yhteydessä myös sinne..Kuljetuksien kesto on tiedossa myös heillä...En tiedä huomenna on viimeinen päivä kun pitäisi Suomessa olla jos on...Tai sitten on joku Saksalainen bratwurstin imijä vetänyt välistä noi kamat....
Migo
11.01.2005 12:25:53
t-kauppa ilmoittaa lähetystunnuksen kun ovat pistäneet postin kuljetukseen - suomen postin seuranta näyttää vasta kun kirjautunut heidän järjestelmäänsä so. saapunut suomeen

malttia vaan - - kyllä se sieltä tulee - voi paketti viikonkin saksan puolella seilata...

Niin no tuntunn vaan niin pitkältä ajalta kun ennen on tullut tosi nopeesti nuo tilaukset..
Sam
11.01.2005 12:52:25
Itse olen myös odotellut 23.12. saksasta lähtenyttä pakettia ja soitin äsken suomen postiin ja sieltä selvisi, että juuri on saapunut 23.12 lähtenyt kontti. Eli, ehkä se sieltä tulee.
Se missä se on viipynyt, ei ollut tietoa...
Leikari
11.01.2005 12:55:56
Niin no tuntunn vaan niin pitkältä ajalta kun ennen on tullut tosi nopeesti nuo tilaukset..

http://www.deutschepost.de/dpag?che … yes&lang=de_DE&xmlFile=1474

kokeilepa tuolta -
Migo
11.01.2005 13:41:14
http://www.deutschepost.de/dpag?che … yes&lang=de_DE&xmlFile=1474

kokeilepa tuolta -

Onkos toi saksanmaan lähetysseuranta??Ei millään meinaa avata sivua...
Migo
11.01.2005 16:00:14
Itse olen myös odotellut 23.12. saksasta lähtenyttä pakettia ja soitin äsken suomen postiin ja sieltä selvisi, että juuri on saapunut 23.12 lähtenyt kontti. Eli, ehkä se sieltä tulee.
Se missä se on viipynyt, ei ollut tietoa...

Vai niin...mutta eipä näy noilla mun pakettinumeroilla että olisi suomeen vielä tullut...Hermot tässä menee prkle.
Sam
12.01.2005 09:41:44
Mun paketti ilmestyi äsken suomen postin web-seurantaan, eli eilen saamani tieto piti paikkansa.
Huomenna se lienee kädessäni...
hjukke
12.01.2005 13:30:19

Mun paketti ilmestyi äsken suomen postin web-seurantaan, eli eilen saamani tieto piti paikkansa.

Tai sitten ei. Nopeasti tuli paketti Saksasta, mutta Suomessa pyörinyt jo useamman päivän, tulisipa tänään edes.
hilloviiva
12.01.2005 13:47:31
Mulla on seisonu paketti 6 päivää tullissa. Tänään sitten soitin ja erittäin hyvällä asiakaspalvelulla selvisi että nyt on kuulemma ruuhkaa tullissa. Tullut uusia maita jonkun laitoksen hoidettavaksi tai jotain vastaavaa. Tämä siis koskee lähetyksiä EU:n ulkopuolelta. Vituttavaa kyllä tämä odottelu kun paketin voisi hakea tunnissa Vantaalta.
blastoff
12.01.2005 13:59:10 (muokattu 12.01.2005 14:00:32)
Ainakin jenkeistä tulevat lähetykset tuntuu kestävän poikkeuksellisen kauan. Johtuu varmaankin tuosta tullista.
"I suppose I've created an atmosphere where I'm a friend first and a boss second... probably an entertainer third." - David Brent
rakki
12.01.2005 16:01:06
Mä olen odottanut vuoden 2004 heinäkuusta sitä, että Gotlannista lähtenyt paketti saapuis mulle perille. (Sisälsi Gotlannin laivaterminaaliin unohtuneita matkatavaroitani) Tai no, eihän tässä ole odotettu vasta kuin 7kk. Jos se on koko sen ajan ollut postissa, mä voin vain nauraa hysteerisesti jos /kun? se vihdoin saapuu. Käsittääkseni se on kuitenkin pistetty postiin jo heinäkuun alussa. Neuvoin että laittakaa halvimmalla (=hitaimalla) menetelmällä tulemaan. En kuitenkaan usko minkään kestävän näin kauan, olisin itse jo kontannut suomeen se laukku hampaissani.

Vihaan odottelua.
Hei kuule, pelle, kuule, onko sulla uudet sandaalit?
Migo
12.01.2005 16:58:02

Joo samoin huomasin itsekkin että oli tullut...Ainut vaan, että on puolet kamoista jäänyt johonkin matkan varrelle prkle..
hjukke
12.01.2005 18:47:28

Tai sitten ei. Nopeasti tuli paketti Saksasta, mutta Suomessa pyörinyt jo useamman päivän, tulisipa tänään edes.

Tulihan se sieltä tänään, ihan melko ajallaan, olen vain kärsimätön.
Migo
12.01.2005 21:09:39
Tulihan se sieltä tänään, ihan melko ajallaan, olen vain kärsimätön.
No niin alkaa homma selvitä paketti on huomenna noudettavissa ja kaikki kamat on niinkuin pitääkin.Kiva kiva.
Sam
13.01.2005 16:00:13
Näyttää pakettini saapuneen lähi-postiin, joten kyllä se aika nopeasti tuli (1 vrk) jahka se vain saatiin suomeen asti.
Kolme viikkoa saksasta suomeen on aika kauan, vaikka pyhät siihen osui, eli on tainnut kontti olla jossain "hyvässä tallessa"
aleksi
13.01.2005 20:24:33
Tuo myrsky ainakin viivästytti kauan odotettua levypakettia päivällä. Paketti oli tulossa Hollannista ja tuli lopulta tiistain sijasta keskiviikkona.
"open hands to the wind"
LNA
14.01.2005 12:38:14

Ehkei kyse ole Suomen Postista..

Kaverini minulle Saksasta ennen Joulua lähettämät lahjat eivät ole saapuneet.. Toivo on mennyttä. Onneksi ei ollut mitään arvokasta - paitsi henkipuolelta..
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)