Ed. olevasta syystä johtuen olen huomannut taiteellisempien miesten pukeutuvan ja sisustavan kämppiään erityisen hyvällä esteettisellä silmällä. No nyt ruvetaan pääseen asiaan. Tää sisustaminenhan on nimittäin aihe, josta mulla riittäis juttua vaikka viikkokausiksi! Eikä juuri mikään oo mukavampaa kuin suhailu antiikki- ja huonekaluliikkeissä. Nimim. Mahapiironki hakusessa Ostan Rickenbacker-basson! Katso ilmoitus torilta! Myös näköhavainnot ja muut vihjeet myynnissä olevista Rikuista otetaan kiitollisuudella vastaan! |
Witzer 11.01.2005 16:46:21 | |
---|
Jep, ovathan nämä sellaisia asioita, että kyllä sitä ajan kuluessa huomaa, että mitä kannattaa sanoa ja mitä ei. Itse asiassa nykyinen tyttöni joskus (harvoin) jopa nykyään saattaa kysäistä, että onko nyt hyvät vaatteet päällä ja että miltä näyttää jne. No, eihän näihin ole tietenkään kuin yksi oikea vastaus, eli "näytät todella kauniilta". Varoitus! Joskus naispuoliset henkilöt saattavat laittaa päällensä omasta mielestään hirveän näköisiä vaatteita ja kysyä mielipidettä. Jos vastaa niinkuin tavallisesti "joo, hyvältä näyttää", voi illalla olla hiljaista vällyjen välissä. Eli kannattaa oikeasti olla tarkkana siitä mitä sanoo. |
konehes 11.01.2005 20:47:35 | |
---|
Siis sellaiset naiset jotka arvioivat miehen vaatetuksen perusteella. Naiset nyt vain joskus ovat niin yksinkertaisia Krice, ei joka ketjuun näitä, kiitos! |
Paijukainen 11.01.2005 20:47:52 (muokattu 12.01.2005 22:57:21) | |
---|
No nyt ruvetaan pääseen asiaan. Tää sisustaminenhan on nimittäin aihe, josta mulla riittäis juttua vaikka viikkokausiksi! Eikä juuri mikään oo mukavampaa kuin suhailu antiikki- ja huonekaluliikkeissä. Nimim. Mahapiironki hakusessa Oih. Olet harvinainen. Kannattaa varmaan kattoo Nelosen Sillä silmällä-ohjelmaa! Kannattaa varmaan juu. Onhan siellä tehty ihmeitä. Mutta käytännössä voit vetää päällesi melkein mitä vaan, kunhan teet ja yhdistät sen sentään jonkinnäköisella tyylitajulla. Ajattelet. Ja yleensä vaihdat vaatteet useammin kuin kerran kuussa. (nyt ajattelette; "mitä turhia. pääsee helpommalla kun menee nukkumaan takkikin päällä ja kengät jalassa niin ei tarvitse tehdä aamulla mitään! no niin!") Ed. tai kannaatko tätä vatvoa. makuja - monia - kuin ihmisiä. "Kaikki ihmiskunnan ongelmat johtuvat yhdestä ainoasta asiasta: kyvyttömyydestä istua hiljaa huoneessa." -Blaise Packal |
Krice 12.01.2005 02:37:39 | |
---|
Krice, ei joka ketjuun näitä, kiitos! Niin mitä ei? Mielipiteitäkö? |
Tupuna 12.01.2005 08:44:30 | |
---|
Niin mitä ei? Mielipiteitäkö? Minun & ylipäätään vastakkaisen sukupuolen haukkumista ja yleistämistä. Etkö ole jo taukki oppinut, ettei kukaan halua sovinistisia mielipiteitäsi lukea. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
kirjoittelija 12.01.2005 09:36:43 | |
---|
Offtopic: Naiset nyt vain joskus ovat niin yksinkertaisia. Mutta onneksi yleistäjät on yleensä tosi älykkäitä.. Kirjoituksesta tuli muuten mielikuva myrtyneestä pojasta, joka ei ole vaihtanut vaatteitaan 10 vuoteen ja sitten se on harmissaan kun tytöt ei tykkää. :) |
Tupuna 12.01.2005 10:01:03 | |
---|
Kirjoituksesta tuli muuten mielikuva myrtyneestä pojasta, joka ei ole vaihtanut vaatteitaan 10 vuoteen ja sitten se on harmissaan kun tytöt ei tykkää. :) No mitä muuta voidaankaan olettaa kolmekymppiseltä mieheltä, joka asuu mutsinsa luona.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Krice 12.01.2005 13:42:58 | |
---|
Kirjoituksesta tuli muuten mielikuva myrtyneestä pojasta, joka ei ole vaihtanut vaatteitaan 10 vuoteen ja sitten se on harmissaan kun tytöt ei tykkää. :) No tytöt ne yleensä kiinnittä huomiota pukeutumiseen, mutta ei naiset enää. Sitä paitsi onneksi on naisia jotka pukeutuvat huonommin kuin minä:) |
Kirjoitus virhe 13.01.2005 15:09:49 | |
---|
Sanoisinpa että toimivin kokonaisuus on: tummansiniset/mustat lantiolle jäävät housut alaspäin levenevillä lahkeilla ja takataskuilla + tiukahko t-paita + niittivyön tapainen + tennarit tai mustat paksuhko pohjaiset kengät. Kylmällä huppari tai musta villatakki tms. lämmikkeeksi. Kuvailit juuri minut:) Tosin kylmällä musta nahkatakki. Kautta Super Marion tulikukan |
Qsysi 13.01.2005 18:57:05 | |
---|
No nyt ruvetaan pääseen asiaan. Tää sisustaminenhan on nimittäin aihe, josta mulla riittäis juttua vaikka viikkokausiksi! Eikä juuri mikään oo mukavampaa kuin suhailu antiikki- ja huonekaluliikkeissä. Sisustuskaupoista voisi löytää kaikenlaisia hienoja yksityiskohtia kotiin. itse koitan haalia kaikenlaisia mauttomia pieniä hauskoja/tyhmiä sisustuksellisia yksityiskohtia, kuten nyt on laavalamppuja ja sellanen kuulajuttu -joku ketjureaktio kai varsinaisesti. että roikkuu jostain ja paukkuu toisiaan vasten. ja autojen pienoismalleja. tuosta viimeisestä on tullut jo noottia notta ovat leluja/lapsellisia vaikka ei niitä nyt paljon ole vielä. vasta joku 7-8 laskutavasta riippuen. "seuraavaksi tarvitsemme tälläiset ihan tavalliset tolppakengät jotka löytyvät varmasti joka autosta. viime jaksossa nämä tehtiin pyörätelineestä" |
Volle 14.01.2005 13:07:49 | |
---|
Tytöt ja tytöt, tokihan varmasti löytyy tuhansia tyttöjä jotka ei pidä niittivöistä. :) Mun mielestä joku niittivyön tyylinen vaan on paljon paremman näköinen kuin vaikkapa liian kapea ruskea vyö. Niittivyö on ns. varma valinta. No voi voi. Vaihdoin niittivyön justiinsa noin puolet kapeampaan ruskeaan vyöhön. Kuinka mun nyt oikein käy? Nam. |
kirjoittelija 14.01.2005 15:16:55 | |
---|
No voi voi. Vaihdoin niittivyön justiinsa noin puolet kapeampaan ruskeaan vyöhön. Kuinka mun nyt oikein käy? Et saa pesää. Minä vain juon ja pissaan. |
Volle 14.01.2005 18:03:40 | |
---|
Et saa pesää. No, mitenkäs se nyt sitten sen kummemmin poikkeaa tilanteesta, kun minulla vielä oli niittivyö? Nam. |
Angie 14.01.2005 20:41:57 | |
---|
MIEHET! Älkää enää pukeutuku liian suuriin bändipaitoihin! Inhottavan näköistä, kun M-kokoinen laiheliinimies pitää päällään armeijateltan kokoista T-paitaa. Kun pituuskasvuu loppuu, ei kannata ostaa kasvunvaraa. Oppikaa tuntemaan oma vaatekokonne. Paita saa olla löysä, mutta sen täytyy istua! Kiitos. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
(IMIK-jäsen #19) |
Kapina 18.01.2005 22:00:19 | |
---|
Enhän minä osaa tuohon vastata. Onko niillä vaatteilla nyt niin suurta väliä? En minä ainakaan vaatteita huomaa vaan jätkän niitten sisältä. Vaatteet on sitä varten että ne lämmittää. Tottahan sitä ettii itelleen jotain kivan/omannäköstä mieluumin kun pukeutuu säkkiin, mutta muille en osaa kyllä neuvoja antaa. Äiti, eihän haaveita oo olemassa? |
Paijukainen 19.01.2005 16:46:09 | |
---|
No, mitenkäs se nyt sitten sen kummemmin poikkeaa tilanteesta, kun minulla vielä oli niittivyö? hmm.. ongelmallista. Älä käytä vyötä ollenkaan.. "Kaikki ihmiskunnan ongelmat johtuvat yhdestä ainoasta asiasta: kyvyttömyydestä istua hiljaa huoneessa." -Blaise Packal |
Volle 20.01.2005 00:43:15 | |
---|
hmm.. ongelmallista. Älä käytä vyötä ollenkaan.. No sitten käy niin kehnosti, että housut tippuu. Jos siis ei sitten käytä jotakin muita housunkannattimia. Nam. |
Hot RedX 20.01.2005 09:24:35 | |
---|
No sitten käy niin kehnosti, että housut tippuu. Jos siis ei sitten käytä jotakin muita housunkannattimia. nii henkselit :) niitä voi sit paukutella, you know |
kilju 20.01.2005 14:34:52 | |
---|
Puhutaan paljon siitä, että miehillä ei ole tyylitajua, mutta ei ole kyllä monilla naisillakaan. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |