Aihe: Mietteitä V-Ampista
1
booster
24.02.2003 14:06:58
Mulla oli VAMP2 muutaman kuukauden. Vaihdoin sen sitten SansAmp Classiciin. Kotikäytössä nämä laitteet siis ovat minulla, lähinnä tietokonenauhoitteluun.

VAMPista saa ihan hyviä saundeja, mun mielestä tosin tommoset juuri ja juuri säröytyvät saundit olivat vampin heikoin puoli. En oikein osaa sanoin sitä kuvailla, mutta semmoista inhottavan kuuloista digitaali-sirinää. Kunnon säröt ja puhtaat olivat hyviä, säröistä käytin loppuaikoina lähinnä 'Modern Hi Gainia'.

Minun mielestä jokaisesta mallinnuksesta sai yhden hyvän saundin, eli jokaisella mallinnuksella on 'sweet spot', jossa se kuulostaa hyvältä, ja sitten kun liikutaan sen ulkopuolella niin saundi ei ole niinkään hyvä.

Vaihdon minun sai lopulta suorittamaan tuo muovisuus, digitaalisuus ja halpuus. Se toimi hyvin nyt, mutta musta jotenkin tuntui siltä että peli ei ole kauhean kestävä. SansAmpin voisi uskaltaa viedä jo reeneihin tai keikoille, on sen verran jykevämmän oloinen, ja kuulostaa nauhoitettuna huomattavasti enemmän oikealta vahvistimelta.

No, tässä näitä kaksisenttisiä.
Tästäkin aiheesta on varmasti keskustelu, mutta ajattelin nyt tähän lisätä oman mielipiteeni vehkeestä.
"Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)