Wil-J 10.01.2005 19:33:07 (muokattu 10.01.2005 19:35:34) | |
---|
Miettikääpä, että minä taas soitin melkein 10 vuotta vain kuuskielistä, mutta nyt tuntuu että ykköspaikan olisi riistänyt tuo nelikielinen "Kukkis". Voitkin myydä sitten halvalla ton omakuvasi 6-kielisen! E: Tää on muuten hieno kommentti: "Musiikkimakuni on melko laaja. Kuuntelen kaikkia Gentle Giantin levyjä." Tulee mieleen ihan "We play both, country and western!" vai miten se nyt menikään... |
Teijo K. 10.01.2005 19:35:27 | |
---|
Voitkin myydä sitten halvalla ton omakuvasi 6-kielisen! No en voi, kun se on näet lahja hyvältä ystävältäni ja entiseltä bändiliideriltä. Zori. Katsos, lahjoja ei voi koskaan myydä pois. Se olisi epäkohteliasta. |
Wil-J 10.01.2005 19:35:58 | |
---|
No en voi, kun se on näet lahja hyvältä ystävältäni ja entiseltä bändiliideriltä. Zori. Katsos, lahjoja ei voi koskaan myydä pois. Se olisi epäkohteliasta. Voi itku. Kivoja lahjoja saat muuten. |
Teijo K. 10.01.2005 19:36:58 (muokattu 10.01.2005 19:39:22) | |
---|
Voi itku. Kivoja lahjoja saat muuten. Muista olla aina kiltti, niin ehkä joku päivä sinäkin saat vastaavia. Ps. Noh, olen lahjoittanut taas itse reilu kymmenen itse tekemääni sbassoa ystävilleni. Ja skitaran. Että sellaista. |
Wil-J 10.01.2005 19:38:22 | |
---|
Muista olla aina kiltti, niin ehkä joku päivä sinäkin saat vastaavia. Kiitos neuvosta, pyrin pysymään viitoittamallasi tiellä vastedes! |
JK 10.01.2005 22:25:19 (muokattu 10.01.2005 22:30:38) | |
---|
No niin, hiukan yli viikossa koko "kattaus" uusiksi. Bassman ja NEO saivat hyvät kodit. Läksin rulettiin, kun tuli tarve kaksille bassokamoille ja sitten niitä tuli - Trace Elliot (Unskelotilta) 200w putkipuhinaa ohjattuna 1 x 15" kaappiin (Muhwilta) Elementin jouduin kyllä uusimaan, onneksi rumpalin kätköistä löytyi vanha mutta käyttämätön Jensenin elementti. Tilasin kyllä Ljudialta Eminencen 15" varalle. - Dynacord Imperator vuodelta 1970. 80 w putkikone Saksanmaalta. Ei liikoja nappuloita ja tyylikäs ulkonäkö. Ostin rumpaliltamme, laite on läpikäyty ja huollettu, jää "sunnuntaisoitteluun". Tilasin BluesCaselta Casen tälle nupille ja en voi kuin kehua työn laatua, palvelua, hintaa, nopeaa toimitusta. Hinta oli 120 eur. - Hughes & Kettnerin 515 combo. 1 x 15" ja 200w tehoja. Mun piti kyllä ostaa 1 x 15" kaappi, mutta ostinkin tuon. Combon elementti on plugilla nuppiosassa kiinni. Pelkällä kaapilla ajan Dynacordia tarvittaessa. - Hartke 3500 (Chiefiltä) jäi tarpeettomaksi H&K:n hankinnan vuoksi. Kaupan, halvalla! EDIT: Ai niin joo, tossa on vielä VOX AC 50 koekäytössä. Täysputkinuppi vuodelta 1965. Se taitaa kyllä mennä takaisin.. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
Tulevassa testamentissani jälkeläisten iloksi tai suruksi (ken tietää) jätän seuraavat vermeet: -Epiphonen joku mikälie basso (kärsinyt, tarroitettu mutta soi) Mallia en kyllä tiiä, semmonen normibasso. Jos jotakuta kiinnostaa se vaikka ilimottaa niin siitä voi kuva löytyä orkesterimme kotisivuilta. -Ilmeisesti itse koottu bassonuppi jollakin iankaikkisen vanhalla Yamahan-tekniikalla. Yllättävän käypänen värkki hintaansa (50€) ja näköönsä (toimii tarvittaessa säälimättömänä pullonaukaisijana erittäin luontevasti) nähden. -Itse koottu kaappi 18":n elementillä, jonka merkkiä voi vain arvailla. Ylläoleva yhdistelmä pysyy tällä hetkellä koossa ainoastaan ilmastointiteipillä, tosin kuormansidontaliina on tulevaisuuden hankintalistan ehoton ykkönen. Hyvänä kakkosena tulee piuha. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
Karlsson 12.01.2005 11:40:40 | |
---|
Ööh, täs o taas kamaa liikkunut joten räpelletään tänne listaus: Sbassot: -´78 modattu presari - Fendä RB V - Iba Gary Willis nauhaton - Danelectro Lonkhorny - DeArmond Ashbury - Ibanez Roadster -ritsaprojekti -´77 Aria Jazzbass Kondrat: -Lewis & sons fanerihöskä - Hyyryläinen ´68 Faffaripolitiikka: - Tesa Basmania 1 -putkirupietunen - Crest Audio Pro 6001 -pääte - EBS 2x10 - Ebs 4x10 Jesus built my hot dog! |
jarialhanen 12.01.2005 13:26:47 (muokattu 12.01.2005 13:27:56) | |
---|
tulen mukaan leikkiin... Bassot: Curbow String Instruments International Exotic Petite Carved Top, 5-string Fender 51 Precision Bass, 4-string Quest? minibasso, 4-string Vahvistimet: Ampeg V4-BH, bassonuppi EBS Drome 12, bassokompo Itsetehty 12", kaiutinkaappi Kikkarat: Fender PT-10, pedaaliviritin Akai Deep Impact, bassohärpätin Electro Harmonix Big Muff, säröpedaali TC Electronics Triple-C, monialuekompressori AKG WMS-40, langaton +kitaroita, kikkaroita, kotistudiota yms.... Etsin: Ampeg 8x10-, 6x10- tai 4x10 bassokaappia, vaahteraotelautaista 4 tai 5-kielistä presaribassoa!!! kitarasoolot voisi kieltää jossain asetuksessa. rumpusooloissa voisi olla normi, joka rajoittaisi kuviot sellaisiin ...jotka jytkyttävät persausta. |
nro5 12.01.2005 15:06:37 | |
---|
Jep jep. Vanha wah vaihtui uuteen...mitähän jännää sitä seuraavaksi keksisi? eli nykyinen maallinen omaisuuteni: Music man Stingray 5 (`96) Fender Jazz bass (`78) teetetty 5-kielinen nauhaton (`03) Ampeg svp-pro QSC PLX 2402 Acme Low B2 Boss tu-2 EBS multicomp EBS octabass EBS multidrive Silvermachine Earthquake wah Akai Deep impact Electro-harmonix micro bass synth EHX Big muff EHX Bass balls Korg G5 Gallien-Krueger Diesel Dawg Proco Rat2 Carl Martin The Fuzz loooper |
kalzu 12.01.2005 15:48:19 | |
---|
teetetty 5-kielinen nauhaton (`03) Kenellä teetit, näin by the way? Itsekin alkanut miettiin samanlaista meinaa. Mielipiteet tervetulleita. Rasisti? Fasisti? Basisti? Näistä tunnetusti fiksuin on Basisti. (Eikä sekään niin fiksu ole.) |
balzary 12.01.2005 16:14:56 | |
---|
Kenellä teetit, näin by the way? Itsekin alkanut miettiin samanlaista meinaa. Mielipiteet tervetulleita. aihe on ollut tapetilla tuossa neuser-ketjussa mutta piffataan ny: www.volny.cz/avbasseshyviä bassoja ja hinnat miellyttää lompakkoa. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Pitsa 12.01.2005 23:38:04 | |
---|
Ai että. Tänään saapui Thomannilta uusi Yamah rbx374. Hän pääsi hyvään kotiin Ei me tämmösiä |
vanttera 13.01.2005 06:32:18 (muokattu 13.01.2005 06:36:32) | |
---|
Nonni, kolme kuukautta mennyt, karenssi päättyy nyte. Eli, sivulta 6 tai 7 löytyy mun ilmoitus kamapolitiikan muuttumisesta. Ostin silloin '77-jasson, Ampekin STV-AV-nupin ja siihen toki sopivan kaapin. Maksoivat yhteensä 4900 euroa, käteisellä. Myyntiin menivät Monster, Mesan kaappi+ Marshall-kaappi. Kaikki M.net-henkilöille, hienoa. No. Kaikki tietää millanen on rantasauna? Iso, kallis ja legendaarinen. Joka toisella festariaktilla backlinessa. Melkeen jokapojan unelma, ei tietenkään ihan kaikkien, ainakaan täällä, EBS-kerhossa. Olen ollut hirmutyytyväinen. Voimaa riittää ihan mihin vaan, samoin soundivalikoimaa. Putkipierusta hirveeseen headroomiin, kaikkee löytyy ihan tarpeen mukaan. Ja on se vielä hirveen komeekin: http://www.ss-prime.com/P9180025.jpg Jasso taas, on jasso. Sunburst, uutena ostettu ja suurinpiirtein joka päivä käytetty sen jälkeen, vaahteraotelauta. Kaikkea sitä mitä mä oon oikeestaan ikinä bassolta halunnut. Soundi tällä kokoonpanolla on tietty luxor, mutta jotain puuttui vielä. Tykkään kovasti säröstä sopivassa suhteessa, mutta myös täysin kliinisestä Woima-soundista. Ruuvaamalla vaffaria tai potikoita toki onnistuu, mutta hiukan hankalaa vaikka kertsiin vaihtaa yhtäkkiä vahvarista gainin ja masterin määrää. Tähän(kin) ongelmaan löytyi vastaus dadasta, balzary kertoi mulle unskelotilla olevan komija spedaali myynnissä. Merkiltään DAM:n valmistama Ezekiel 25:17. No, vehjas ajautui mulle testiin ja osoittautui puuttuvaksi palaseksi. Ei vaimenna alapäätä, ja selkeys soitossa säilyy hirvittävästä high gainista huolimatta. Yippee! http://www.stompboxes.co.uk/gpage5.html Soundisi salaisuus? M.net Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle! |
Bläck Joutsen 15.01.2005 13:56:07 | |
---|
Heitetään sitten oma soittovarustus kehiin. Bassot: -Hohner B-Bass V -Ibanez SR915 Vahvistimet -Marshall DBS7400 -Marshall 25/50 Jubilee 300W Kaiuttimet: -Marshall DBS7410 (4x10) -Marshall DBS7210 (2x10) -1x15 PA-pönttö tuomaan alapäätä Effectii: SansAmp BassDriver Sattuuko kellään olemaan kokemusta noista Marshalin DBS-laitteista? |
nixa187 15.01.2005 22:40:26 | |
---|
rockbass by warwick viis kielinen, loistavan kevyt soittaa umpi kitaristille... |
HC-Audio 16.01.2005 16:45:17 | |
---|
Tähän(kin) ongelmaan löytyi vastaus dadasta, balzary kertoi mulle unskelotilla olevan komija spedaali myynnissä. Merkiltään DAM:n valmistama Ezekiel 25:17. No, vehjas ajautui mulle testiin ja osoittautui puuttuvaksi palaseksi. Ei vaimenna alapäätä, ja selkeys soitossa säilyy hirvittävästä high gainista huolimatta. Yippee! http://www.stompboxes.co.uk/gpage5.html Missäs noita myydään? Paljoko kustansi? "more strings=more talent" |
balzary 16.01.2005 16:53:33 | |
---|
Missäs noita myydään? Paljoko kustansi? ni ja vantteran peli on sit vielä kystöm. no 1, yhden kappaleen sarjasta :) siinä on bass-middle-treble ja (olikohan) gain vielä extrana. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
nro5 16.01.2005 17:02:20 | |
---|
Kenellä teetit, näin by the way? Itsekin alkanut miettiin samanlaista meinaa. Mielipiteet tervetulleita. Arto Piirainen Nokialta rakensi ja erinomainen tuli. |
hemmo 16.01.2005 20:46:39 | |
---|
Jassoo, päivitystä tarjolla. - Monster Bass Buster 2000, kotimainen käsintehty täysputkinuppi, 200 W 4 ohm, 25 kg - 2 kpl EBS Neo 112 kaappeja, 300 W 8 ohm, 11 kg/kpl - Kari Nieminen "Honey B" signature Telecaster Bass, vm. 1985, 5 kg Momster-hemmo! |