mungiisi 09.01.2005 22:31:59 | |
---|
Mä roudaan omani vasta parin viikon päästä kaupasta pois, kun pitää saada auto lainaan Tampereelle. Screamerin kombo on siellä 180 euroa halvempi, mikä on kyllä jo aikamoinen ero! No, sitä odotellessa... Wanha topikki, mutta pakko kaivaa kun oon itekkin tuollaista suunnitellut hankkivani. Eli asiaan, ootko paljon soittanu kotona, ja miten on toiminu kotivoluumeilla? |
msm40 10.01.2005 11:19:56 | |
---|
Wanha topikki, mutta pakko kaivaa kun oon itekkin tuollaista suunnitellut hankkivani. Eli asiaan, ootko paljon soittanu kotona, ja miten on toiminu kotivoluumeilla? Kyllä toimii kotivolumella, ja wieläpä huwin. Taisivat jollain ulkomaan voorumillakin kehua että hyvin toimii pikkuvolalla. Kotivolume = rivitalossa, ei kuulu naapuriin. All you really need is your imagination... And few pedals... |
Torniojaws 10.01.2005 11:21:21 | |
---|
Oma Powerballikin toimii hyvin rivitalovolumeilla, eikä kuulosta ollenkaan pahalta, edes nauhoituksessa. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Pluto 10.01.2005 12:50:05 | |
---|
Wanha topikki, mutta pakko kaivaa kun oon itekkin tuollaista suunnitellut hankkivani. Eli asiaan, ootko paljon soittanu kotona, ja miten on toiminu kotivoluumeilla? Toimii hyvin, mutta olen silti myymässä omaani nyt pois. Cleanit ovat aivan mahdottoman hyvät. Säröt ovat kuitenkin loppupeleissä liian tykit minun makuuni. Sen huomasin oikeastaan vasta kun käytin Screameria keikalla. Miedotkin säröasetukset muuttuivat aika rankoiksi kun soitti kovemmilla volyymeilla. Mutta siis masiinassa ei todellakaan ole mitään vikaa, saman valmistajan Classic-malli tuntuisi vaan sopivan tällaiselle nössölle paremmin. Osta multa. Dillon, you son of a bitch! |
mhaarala 10.01.2005 14:21:31 | |
---|
Olenkohan minä poikkeava kun en aina saa keikoillakaan tarpeeksi raakaa säröä irti screamer combosta.... lavavolyymit on meillä kohtalaisen pienet, joten en pysty ajamaan vahvaria kovin suurella voimakkuudella. :( Tietysti jos olisi keinokuorma niin varmaan saisi paremmin hönkää irti. Kerrostalossakin olen kyseisellä vahvarilla soittanut ja kyllähän se nyt toimii ihan kivasti pienilläkin äänentasoilla, mutta tietenkään mitään super-rosoa ei niillä tasoilla tahdo saada. Kyseessähän on lainalaite, omaa ei ole.. varmaan koitan katsella jotain nuppia jos saan sen verran rahnua säästöön. |
toxic 10.01.2005 15:18:35 | |
---|
Olenkohan minä poikkeava kun en aina saa keikoillakaan tarpeeksi raakaa säröä irti screamer combosta.... lavavolyymit on meillä kohtalaisen pienet, joten en pysty ajamaan vahvaria kovin suurella voimakkuudella. :( Tietysti jos olisi keinokuorma niin varmaan saisi paremmin hönkää irti. Kerrostalossakin olen kyseisellä vahvarilla soittanut ja kyllähän se nyt toimii ihan kivasti pienilläkin äänentasoilla, mutta tietenkään mitään super-rosoa ei niillä tasoilla tahdo saada. Kyseessähän on lainalaite, omaa ei ole.. varmaan koitan katsella jotain nuppia jos saan sen verran rahnua säästöön. Oletko runkannut eq:n puhki? Puustoo koko härpäke jollain spedulla, eq:lla esim. Tai mistä minä tiedän, en ole edes koskaan omistanut putkivahvistinta :D |
ejhfi 10.01.2005 15:28:05 | |
---|
Olenkohan minä poikkeava kun en aina saa keikoillakaan tarpeeksi raakaa säröä irti screamer combosta.... Aikas outoa taikka sitten mielipiteet säröstä eroavat melkoisesti. Omassani en pidä edes hi-gainia päällä ja siltikin säröä löytyy enemmän kuin riittävästi jopa vaikka hevin veivaamiseen. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
JuSu 10.01.2005 15:44:13 | |
---|
Olenkohan minä poikkeava kun en aina saa keikoillakaan tarpeeksi raakaa säröä irti screamer combosta.... Vähän oudolta tosiaan kuulostaa... Vai mitä tuolla tarkoitat, gainia ei ole riittävästi? Orkkisputkilla ainakin meikäläisen Screamer -nuppi oli ihan älytön särömasiina. Vaihdoin ensimmäisen etuasteputken vähemmän herkkään, mikä mukavasti vähensi gainia. Tosin edelleenkään ei vähänkään kuumemmilla mikeillä tarvitse gainia kääntää kaakkoon. Ja minä sentään tykkään säröstä... =) JuSu Minä olen myyrä. * MYYTÄVÄNÄ ESP/LTD HYBRID 300! KATSO TORI! * |
madu 10.01.2005 15:55:45 (muokattu 10.01.2005 15:56:00) | |
---|
Mäkin tykkään säröstä ja mulla on varmaan gainit about 3 asennossa ja kyllä riittää varsinkin hi-gain kanavalla. Salakka - Alburnus Alburnus |
mhaarala 10.01.2005 16:32:17 | |
---|
Vähän oudolta tosiaan kuulostaa... Vai mitä tuolla tarkoitat, gainia ei ole riittävästi? Orkkisputkilla ainakin meikäläisen Screamer -nuppi oli ihan älytön särömasiina. Vaihdoin ensimmäisen etuasteputken vähemmän herkkään, mikä mukavasti vähensi gainia. Tosin edelleenkään ei vähänkään kuumemmilla mikeillä tarvitse gainia kääntää kaakkoon. Ja minä sentään tykkään säröstä... =) JuSu Lähinnä sitä että soundi jää jollain tavalla ponnettomaksi. Surinaa ja gainia kyllä löytyy, mutta sellainen kunnollinen "voimantunne" jää uupumaan. Liekö jotain tekemistä sen kanssa että kyseessä on tosiaan combo eikä nuppi... enkä ole vielä uudella kitarallani kokeillut (emg-hz h4:t), aiemman kitaran mikit oli vähän ponnettomat myös... Se särö mitä tarvitsisin olisi jotain sitä luokkaa kun In Flamesin parilla uusimmalla levyllä. Siis kunnon raaka ja repivä, mutta kuitenkin lämmin ja selkeä särö kunnon "chunkilla". |
JuSu 10.01.2005 16:48:11 | |
---|
Lähinnä sitä että soundi jää jollain tavalla ponnettomaksi. Surinaa ja gainia kyllä löytyy, mutta sellainen kunnollinen "voimantunne" jää uupumaan. Liekö jotain tekemistä sen kanssa että kyseessä on tosiaan combo eikä nuppi... No juu... Eli taitaapi ongelmana olla tuo combon takaa avoin rakenne. Koitapa kytkeä (jos mahdollista) combo johonkin umpinaiseen lisäkaappiin. Uskonpa, että alkaa chunka-chunkaa löytyä. Eli älä veikkonen myy Screameriasi, hanki sille kaappi kaveriksi. Nimimerkillä 'sekä combon että nupin omistanut'. JuSu Minä olen myyrä. * MYYTÄVÄNÄ ESP/LTD HYBRID 300! KATSO TORI! * |
mhaarala 10.01.2005 16:52:34 | |
---|
En minä myymässä ole kun laina-screamerilla pitää keikoillakin pärjätä... :) itselle ostan nupin sitten kun rahnua löytyy (sormet ristissä että pääsen maaliskuun alusta töihin.. :P). Varmaan seuraavalla keikalla koitan kytkeä sen lisäkaappiin.. |
Siis ehdottomasti Screamer kaipailee suljettua kaappia kaveriksi. Combo on tosiaan aika ponneton jos tykkää botnemmasta särösoundista niin kuin minä. Joku 2x12 kaappi tai 4x12 kaappi kaveriksi niin tulee sitä JuSun mainitsemaa chunkachunkkaa =) Salakka - Alburnus Alburnus |
Eddie 11.01.2005 11:06:04 | |
---|
Osta multa. Onko sulla Pluto Screamer myynnissä? Nuppi vai kombo? Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
askomiko 11.01.2005 11:11:25 | |
---|
Hee, Chunk has returned! Köh, niin siis, iso kaappi ja mielellään kaksi erilaista hyvää vahvaria yhtäaikaa käytössä, sit löytyy Le Chunck. :) |
simosiili 12.01.2005 16:20:51 | |
---|
Työstän tänäyönä tai huomenna testiklippejä tuossa olkkarissa täsyillä. luin: työstän hääyönä.. hoho. roknroll |
drlecter 08.03.2005 17:39:05 | |
---|
Heliseekö screamerinne roudattaessa miten lujasti? Omani suorastaan napsuu kun pieneen töyssyyn auton rengas osuu. |
msm40 08.03.2005 22:03:34 | |
---|
Heliseekö screamerinne roudattaessa miten lujasti? Omani suorastaan napsuu kun pieneen töyssyyn auton rengas osuu. Kyllä mulla pikku helinää pitää. Taitaa olla jousikaikutankki mikä helisee, käsittääkseni se on ihan normaalia. All you really need is your imagination... And few pedals... |
Samuello 08.03.2005 22:25:05 | |
---|
Ei mene varmaan hirveästi ohi aiheen, jos pistää tähän Screamerin etsijöille hyvän vinkin: käytetty ENGL Screamer 50 Combo + Z-5 Custom Footswitch: 795e Ai mistäkö? www.customshop.fiOSTAN: Hamer USA LP/strato/tele tai jonkun basson! Muitakin malleja voit tarjota! |
Mursuviiksi 08.03.2005 22:47:58 | |
---|
Kyllä mulla pikku helinää pitää. Taitaa olla jousikaikutankki mikä helisee, käsittääkseni se on ihan normaalia. Voisikohan tämä samainen jousikaikutankki olla aiheuttamassa soitettaessa taustahelinää? Testasin tänään erästä putkinuppia ja varsinkin puhtaalla soitettaessa tuli sointujen taustalle pienoista helinää. Ei mitenkään häiritsevää, mutta selvästi erottuvaa kuitenkin. Moussaka on kamalaa. |