Preesus 10.01.2005 01:34:51 | |
---|
Kuinka moni teistä lämmittelee ennen Rumpujen soittoa ja venyttelee soiton jälkeen?? Kannattaa koska se ehkäisee vammoja/rasitusta! Aina niitä kuulee jotka ei voi soittaa koska on joku lihas tai nivel rasittunut.. olen ite nyt kohta vuoden tehnyt näin ja eikä missään tunnu:) Lyöminen on terapiaa! |
anttitk 10.01.2005 02:04:31 | |
---|
aiheesta on ollu ennenkin kyllä keskustelua. mutta sanottakoon nyt, että helvetin hyödykästä ja fiksuahan tuota olisi harrastaa, itseltä kuitenkin jää väliin miltei poikkeuksetta. Soittoa estämisiä rasituksia ei ole ollut *koputtaa puuta* Kuten kaikki suht. paskojen kamojen omistajat sanoo, tarkeintä on hauskan pito ;) |
KoRn88. 10.01.2005 08:34:53 | |
---|
jotain pientä lämmittelyä oon harrastanu aina ennen soittoa, mutta tahtoo sekin jäädä hieman liian vähäiseksi. Venyttelyt tahtovat unohtua kokonaan. Ei ole mitään rasitusvammoja ollut, mutta kyllä nuita lämmittelyjä/venyttelyjä olisi ehkä suotavaa tehdä enemmän. |
HeavyMachinery 10.01.2005 09:58:12 | |
---|
Venyttelen aina (yleensä) kädet ja jalat(lähinnä pohkeet) ennen soittoa,jälkeen harvemmiten. Lämmittely jää kyllä lähinnä kevyen soittelun tasolle. Minä tiedän - siis pelkään ! |
ltg 10.01.2005 13:13:59 | |
---|
Aloin parisen viikkoa takaperin lämmitellä ennen treenejä, kun alkoi lihakset kipeytyä. Tulee myös venyteltyä sekkä ennen että jälkeen soiton, tuntuma on huomattavasti parempi. Joulupukki. |
mooch 10.01.2005 14:56:51 | |
---|
www.vater.com ja sieltä Health Beat. Noita oon kai jotain puolivuotta totellut ja mukavalta tuntuu. Tosin noi ei koske kuin ranteita, kyllä sitä jalkoja ja kättä koko pituudeltaan tulisi myös venytellä. |
mufaza 10.01.2005 15:15:47 | |
---|
Kylhä sitä aina jonki verran tulee ennen soittamista jotain pientä haitsu/basso treeni systeemiä harrastettua. En oikee tiiä miksä sitä kutsutaa kun poljetaa haitsuu ja basarii samaan aikaan ja vedetää neljäs osia loppu settiin.. Punk is dead,
But we're still dying... |
moderndrummer88 10.01.2005 15:23:31 (muokattu 10.01.2005 15:24:56) | |
---|
tuommoset ihan perusvennyttelyt on tullu mukaan ohjelmistoon, eli ne mitä siellä liikunnantunneilla joutuu tekemään, ennen rumpujensoiton aloittamista ja tietenkin lämmittelyt ennen sitä venyttelyä(polvet rintaan hyppyjä) ja sitten soittelen vähän rennompia juttuja aluksi, soitan esim virveliin semmosta sarjaa 4-osat 8-osat 16-osat ja 32-osat noita soitan edestakaisin alusta loppuun ja lopusta alkuun samat basareilla ja sitten nostaa tempoa pikkuhijaa (virveli myös tuplaiskuina läpi) ja sen jälkeen alan jotain paradidleja naputtelemaan. lämmittely ja vennyttely on tärkeää minukke erityisesti koska soittotilana toimiva autotalli on kylmillä keleillä vain n.7-10+ tuntumassa.... o.v.o.o.v.o.v.v |
Youni 10.01.2005 19:00:47 | |
---|
Venyttelen aina (yleensä) kädet ja jalat(lähinnä pohkeet) ennen soittoa,jälkeen harvemmiten. Lämmittely jää kyllä lähinnä kevyen soittelun tasolle. Tuo kevyt soittelu on itseasiassa ihan hyvä. Ainakin itsellä toimii todella hyvin, että vähän aikaa vetää jotain juttua hitaalla temmolla lämmittelyksi. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Ranteita ja sormia tulee yleensä lämmiteltyä ja koipia myös(varsinkin jos jotain tupla-juttuja pitäisi soittaa). The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
ddrum54 10.01.2005 23:00:23 | |
---|
Ponteva kävely treenikämpälle. ( 8 metriä ) 2`n 4 |
Bacchus 10.01.2005 23:34:00 | |
---|
Ponteva kävely treenikämpälle. ( 8 metriä ) + pari kaljaa. Eiks se siinä niinkö ole? - |
ddrum54 11.01.2005 07:36:19 | |
---|
+ pari kaljaa. Eiks se siinä niinkö ole? Mulle riittää se kävely. Nou biör, nou wihannees, nou göörk. 2`n 4 |
Bacchus 11.01.2005 13:15:21 | |
---|
Mulle riittää se kävely. Nou biör, nou wihannees, nou göörk. Mulle riittää toi pelkkä kalja. Mitää kävelyä...;) - |