Onko kyseinen laite mistään kotoisin (kallis se ainakin on)? Käsittääkseni mukana tulee jotain ohjelmia, pitääkö paikkaansa? myydäänkö Tampereella missään liikkeessä tota laitetta, että pääsis koklaan? suositelkaa jotain laitetta/ohjelmaa musiikin tekemiseen.. |
Santtu_123 10.01.2005 22:12:06 | |
---|
Moikka, kaverilla on GNX, taitaa olla kolmonen. Kehuu kovasti. Ainoo mitä itse tosta tiedän että 3 ja nelonen on muuten samanlaiset, paitsi nelosessa on polttava cd tms. Onko se sitten lisärahan arvoinen, jokainen voi päätellä sen itse. |
Satariel 11.01.2005 08:57:28 | |
---|
Moikka, kaverilla on GNX, taitaa olla kolmonen. Kehuu kovasti. Ainoo mitä itse tosta tiedän että 3 ja nelonen on muuten samanlaiset, paitsi nelosessa on polttava cd tms. Onko se sitten lisärahan arvoinen, jokainen voi päätellä sen itse. Eroa on itse asiassa paljon enemmän (speksit löytyy kyllä digitechin sivuilta), enkä itse ainakaan nelosen spekseissa mitään polttavaa CD:tä havainnut. Itselläni on tuo kolmonen käytössä. Kolmonen on käynyt parissa vuodessa 2x takuu korjauksessa ja kerran tuhonnut kaiken sisällön raiturin muistikortilta, eli toimintavarmuus ei ainakaan kovin huipussaan ole. Jos halvalla nelosen saisin, niin voisin sen vaihtaa kolmoseen. Kotona tuota kolmosta siis vain käyttelen treenaillessa ja nauhoittaessa. |
Santtu_123 11.01.2005 09:13:29 | |
---|
Joops, sori, ei oo cd... 8-track digital recording on board. When you’re ready to record, so is the GNX4. To capture that magic riff , just press the record footswitch and save the moment onto the Compact Flash memory card for transfer later to computer. |
spellbound 11.01.2005 13:46:18 | |
---|
Itellä on gnx2, kaverilla 3, soundit ainakin on todella laadukkaita, tuskin paljoa muuttunut gnx4:ssa...Särötkin yllätävän hyviä, tosin menee muutama hetki säätäessä, aika paljon sälää...kaveri kehunu raituriakin ihan käyttökelpoiseksi. Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
getbored 12.01.2005 14:31:26 | |
---|
tässähän on kai mukana jotain bassomallinnuksia tai semmosta. ne varmaan taittuu skeballa? niin niistä ohjelmista. Onks kellään niistä sanottavaa? emmää tiiä..... =) |
Tim 24.02.2005 14:58:03 | |
---|
Piti nostaa vanha ylös, ettei tartte uutta tehdä. Tota GNX4:sta mietin. Nykyään on Korg pandora px4. Onko jo ihmisillä enemmän kokemuksia? Ihan kotisoitteluun ajattelin, mutta voikos tuolla GNX:llä ihan vetää kohtuusoundeja 'keikallakin'. 100w trankkuvahvari on jossain komeronnurkassa. Ja sitä jäin miettimään specsit luettuani, että pystyykö tuohon tuomaan esim tietokoneelta line-outista jotain mp3:ia etc ja soittamaan sitten niitten päälle. Joku mp3 soittelu muistikortilta tossa näyttää olevan, mutta kuka niitä nyt muistikortille jaksaa tunkea, jos on kone vieressä. Pandorassa olen tuosta featuresta pitänyt. Taustamusa ja oma soittelu samoista kuulokkeista. Ajattelin, että pitäs opetella taas vähä soittamaan, että osaa sitten kesäksi (toivottavasti) valmistuvalla kitaralla jotain soitellakin :) |