tepa H 10.01.2005 19:04:50 (muokattu 11.01.2005 16:12:19) | |
---|
Tulevaisuus olkoon hautuumaa Minä valjastan lapseni murhaamaan itsensä. Kaikki tiet vievät helvettiin. Kuljet ympyrässä tahdot potkia jokaista vastaan tulevaa ,raiskata ja paloitella. Tällä menolla et saa kiimaista pillua. Kiusatkaa tuo lapsi hengiltä. Hänestä näkee että elämä on turhaa. Tahdot olla niin huumeissa että siitä syntyy tekosyy vaimo kuristaa. Minä toivon asijoita joita en aina tiedosta. Tahdon nytkin että joku tulee ovesta sisään ja minut kuristaa. Tulevaisuus olkoon hautuumaa. Joku sinut paloittelee ja tunkee pakastimeen ja ruokkii sinulla saatanaansa(puhetta) On mukava neuloja työntää herkkiin osiin. Tönkiä hautoja hautausmaalla ja nussia mätiä pilluja siellä. Tunteet on tyhmyyttä. Sun raamattus ei kelpaa mulle edes paskapaperiksi. Verinen äiti huutaa menkää lapset kiltisti nukkumaan isänne mua vain hakkaa taas. Kukaan ei kysy miltä isältä tuntuu kun hän perheensä paljainkäsin teurasti. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
tepa H 10.01.2005 19:13:06 (muokattu 10.01.2005 22:24:10) | |
---|
Kommentteja vaan!! joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Impaled Nazarene voisi vetää tämän biisin ja toimis. Sopivan sottanen ja vittuuntunu. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Rocco_Longfella 11.01.2005 08:06:21 | |
---|
Paistaa vähän turhan paljon läpi semmonen "teenpä jotain oikein rankkaa"-väkertäminen. Ei siinä mitään jos on synkkiä tai mustan huumorin täyttämiä lyriikoita, mutta liioittelu ei ole hyvästä. Muutama hyvä rivi ja näin, mutta kokonaisuus tuntuu jotenkin.. Hmm.. Ei pysy kovin hyvin kasassa. Pienellä viilauksella hyvä lyriikka. Pitäisi kyllä kuulla musiikin kanssa. Btw. En tekisi itse noin hyvää. Ei ole tarkotus haukkua, annan vain sen vaikutelman tuomalla negatiiviset asiat esille. Paha tapa. "Penis is ours we love it our way" |
fifehole 11.01.2005 08:35:55 | |
---|
Samoilla linjoilla edellisen kanssa, osa on tekstistä toimii hienosti. Itse kuitenkin välttäisin noin suoraa artikulointia =) ei siinä mitään, kyllä maailmaan vittua mahtuu, mutta nuo paloittelut yms. olisin piilottanut ehkä joihinkin kielikuviin tms. Laita ihmeessä muitakin tekstejäsi tänne, vaikka jotain parempanapäivänä kirjoitettua :) Head for an eye |
Roadkill 09.08.2005 18:52:38 | |
---|
Tykkäsin mutta jokku rivit oli vähän hölmöjä tai jotenkin ei sopinut mutta ihan kivat (ei näin sais sanoo kellekkään) sanat tuli ImpNazi tai ja Ajattara mieleen |
Sistis 09.08.2005 20:07:12 | |
---|
Lähinnä herää kysymys: Miksi? www.pirukange.net
www.mikseri.net/pirukange
Progeilevaa suomalaista taide-rockia. |
Kapina 10.08.2005 12:51:12 (muokattu 10.08.2005 12:54:13) | |
---|
Lähinnä herää kysymys: Miksi? Niin. Tai mikä tässä on pointti? Tästä puuttuu sitä uskottavuutta, että kirjoittajalla olisi kaikki oikeasti päin persettä (tai edes vaikuttaisi siltä). Vähän menee mukarankaksi. Varsinkin kun nykypäivänä mikään ei enää oikeastaan ole rankkaa tai säväyttävää. (Paitsi ehkä tavikset ja konservatiivisuus.) Jotenkin nuo kiimaiset pillut ja paloittelut on aika korneja - tai sitten minä en vain ymmärrä tätä.. Tuosta saisi kyllä vielä enemmän kärjistämällä hauskan parodian "k18"-lyriikoista. Jos tämä yrittää olla mustaa huumoria niin se huumori kyllä puuttuu. Mutta että ei menisi ihan haukkumiseksi, mikä ei suinkaan ole tarkoitus, niin tekstisi rakenne on mielestäni oikein hyvin onnistunut. Rukkaat vain vähän tuota uskottavuuspuolta niin voi tulla vallan hyviä lyriikoita. Kirjaudu ulos. |
Flow 17.08.2005 19:47:58 (muokattu 13.10.2005 08:39:30) | |
---|
Olihan siinä sanoja peräkkäin mutta ei oikein pointtia. Mistä tuo oikein loppupelissään kertoo, kuka teki ja mitä ja missä? Sekava. Ja teini I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Jerlys 21.09.2005 16:00:08 | |
---|
Pitäisi kait olla ironinen, muttei sävy vaikuta siltä, tulee vain lähinnä mieleen että joku teini yrittää kuulostaa kovalta :D Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. |
Veikko 07.10.2005 09:46:09 | |
---|
Aika mautonta ja tyhjänpäiväistä. There ain't no
dark till something shines (TVZ) |
Nuages 07.10.2005 14:10:59 | |
---|
Mahtavaa tekstiä. Nauroin. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Caine 11.10.2005 08:32:21 | |
---|
Hieman "siveellisempänä" tämähän olisi mennyt Mana Manan lyyrisestä puolesta. Olisi muuten toiminut varsin hyvin, jopa paremmin ilman turhanpäiväisiä rivouksia. Pesumerkki taakse.
IMIK #32 |
tähtivaeltaja 11.10.2005 14:29:47 (muokattu 11.10.2005 14:31:28) | |
---|
Tylsää, simppeliä, biisin nimessä on melkein jotain iskevää, paitsi k18 pitäisi muuttaa muotoon 18-vee. :Niin, tällasia on tullut hävettyä tungettuani niitä aikoinaan joka mediaan ja foorumille. Ja pillu ei ole kiva eikä edes shokeeraava sana. Vaan sellanen Pertti-sana. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
seitikki 11.10.2005 16:49:15 | |
---|
Ihan tyhmä ja surkea. Minun mielestäni. Mutta minä en olekaan mikään oikea arvostelija, koska en ole tarpeeksi laajanäköinen. "Alahuuli eteen VIE! Mie haukkaan sen." -KV. MAUR!! |