Krice 10.01.2005 02:36:57 | |
---|
ei hammett mikään guru ole mutta todennäköisesti on ainakin parempi kitaristi kuin leijonanosa muusikoiden.netin käyttäjistä. No sentään jotain sekin. Miksi muuten pitää alkaa vertaamaan Hammettia m.netin jäseniin? Miksi ei verrattaisi vaikkapa muihin maailmanluokan kitaristeihin? Koska Hammetti ei kestä siinä vertailussa. |
Anselmi83 10.01.2005 03:31:08 | |
---|
No sentään jotain sekin. Miksi muuten pitää alkaa vertaamaan Hammettia m.netin jäseniin? Miksi ei verrattaisi vaikkapa muihin maailmanluokan kitaristeihin? Koska Hammetti ei kestä siinä vertailussa. miksi pitäisi kestää? ei kukaan ole varmaankaan väittänyt että hammett on hendrixin tasoinen kepittäjä. eikä metallican tyylisessä musiikissa sitä tarvitse ollakkaan. mutta ei hammett missään nimessä paska kitaristi ole. paljon löytyy muitakin kuuluisia kitaristeja jotka eivät kestä vertailua maailmanluokan kitaristeihin, joten miksi haukkua aina hammettia? The story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello, goodbye.
-Jimi Hendrix |
Kimmo72 10.01.2005 05:15:52 | |
---|
Kyllä te sitte jaksatte. Antaa Hammetin soittaa niinkun soittaa pändissä kun pändissä. Ei kaikki voi tykätä siitä. Onneks on semmonen vapaus, ettei ole pakko kuunnella koko Metallicaa ja Kirkkiä. Jos nyt oma mielipide sitte pitää vielä laittaa, niin en pidä koko orkesterista. Ihan paska suorastaan, vaikka sitä olinkin katsomassa oulunkylässä joskus vuonna lapio. mutta se oli sitä aikaa. Sillon se oli hyvä vielä. Sitte jätkät hintahti ja alkoi meikkaamaan (kirkki varsinkin) ja meni muutenkin tekemään huonoa musiikkia ja... Hups.. No se siitä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
zorro 10.01.2005 07:10:25 | |
---|
No siis, itse en alkaisi arvostelemaan muusikoita kovin avoimesti koska en tunee että mulla siihen mitään oikeutta olisi omilla taidoilla. Se, että en kaikista muusikoista tai heidän tyyleistään tai musiikistaan pidä, ei saa kuitenkaan aikaan sitä että haukkuisin niitä avoimesti ilman mitään perustelemista. Jos jollain on omasta mielestään saumaa haukkua muita muusikoita paskaksi niin hyvä niin. Kai. Tai oikeastaan voisin alkaa tässä perumaan puheitani, Fareri on kyllä elävä esimerkki siitä kun taidot menevät aivan hukkaan, onkohan miehellä heikko kuulo vai pitävätkö Italialaiset erilaisesta musiikista? eihän se muuta faktoja vaikka et ite osaisikaan soittaa. jos kirkillä on huono tatsi niin sillä on huono tatsi, sen saa todeta vaikka naapurin elsa joka ei ole kitaraa koskaan nähnykkään. ei ne soittotaidot liity mitenkään faktojen esittämisen oikeutukseen. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII |
samueld 10.01.2005 11:37:07 | |
---|
Minähän vannon kasari-Metallican nimeen varmaan hautaan asti. Diggailen kyllä Hammettin vanhoista jutuista. Silloin kaveri ilmeisesti jaksoi vielä treenata ja pitää taitoja yllä. Viime kesän stadikkakeikalla "ammatitaitosooloissa" tuli ainakin huteja niin paljon, että se häiritsi. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
joelizer 10.01.2005 12:50:36 | |
---|
Metallicahan on ollut ihan paska siitä lähtien kun heittivät Mustainen ulos. Ja oli ne sillonkin aika paskoja... Hammet ei kyllä osaa soittaa hyvin eikä hienosti (jotka ovat tietenkin kaksi aivan eri asiaa). Mutta joku mainitsi Johnny Thundersin:) Se on kova jätkä ja mahtava guitaristi. Kuunnelkaa punkia ja lukekaa se kirja PleaseKillMe "Punk Rock 'n Roll forever brothers! Stage diving motherfuckers!" Näin huusin yössä kalja kädessä, ja aamulla oli paikat kipeenä. |
Explorer 10.01.2005 12:56:49 | |
---|
Minähän vannon kasari-Metallican nimeen varmaan hautaan asti. Samoilla linjoilla ollaan. Diggailen kyllä Hammettin vanhoista jutuista. Silloin kaveri ilmeisesti jaksoi vielä treenata ja pitää taitoja yllä. Live Shit -lootassa tulee vuoden -89 keikka Seattlesta, jossa Hemmett on mielestäni parhaimmillaan. Soitto on asiallista ja kohtuullisen tarkkaakin. Sen jälkeen alkoikin alamäki. Viime kesän stadikkakeikalla "ammatitaitosooloissa" tuli ainakin huteja niin paljon, että se häiritsi. Itse en ole nähnyt bändiä muutamaan vuoteen keikalla, mutta kuulemieni viime vuosien bootleggien perusteella (ml. mainitsemasi keikka) kaveri on menettänyt entiset kykynsä lähes kokonaan. Tuo Hesan keikka siis ei mikään poikkeus ollut. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
Fadead 10.01.2005 14:10:59 | |
---|
Ei helevetti, ketä kiinnostaa ihmisten mielipiteet toisista ihmisistä. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
samueld 10.01.2005 14:54:40 | |
---|
Ei helevetti, ketä kiinnostaa ihmisten mielipiteet toisista ihmisistä. Arvaa miksi tää on Muusikoiden.netin "Keskustelu"? I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Schnowotski 10.01.2005 15:09:01 (muokattu 10.01.2005 15:11:47) | |
---|
Vastaus otsikon kysymykseen: toisten haukkuminen on mukavampaa kuin kehuminen. mollaaminen nostattaa enemmän egoa. hammet, ynkky, tolkki yms. sattuvat olemaan hyviä mollauksen kohteita, sillä jos joku on eri mieltä niin hänet on helppo leimata mistään tietämättökäsi aloittelijaksi. jos sattuisi sanomaan vaikka siitä bb kingistä, että en tykkää hänestä, niin se johtaisi haukkujan mollaamiseen. On kyse siitä, että tietää kenestä saa tykätä. edit: ihminen on sosiaalinen eläin: mikäpä nostaisi yhteenkuuluvuuden tunnetta enemmän kuin yhteinen vihollinen? Rasistit haukkuvat maahanmuuttajia, hiphopparit hevareita, m.nettiläiset tiluttajia... Jos katsoo silmiin tietää mitä se merkitsee. Mutta mitä tarkoittaa niskaan tuijottaminen? Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
Teme007 10.01.2005 16:10:55 | |
---|
Olin Hammetin kans bissellä tosa männäviikonloppuna, hyvä jätkä... Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia. |
Migo 10.01.2005 16:31:47 | |
---|
Olin Hammetin kans bissellä tosa männäviikonloppuna, hyvä jätkä... Meillä se kävi saunomassa. Toi myös mukanaan Jameksen..Hammett näytti soittoaan ja soitti tosi pahasti nuotin vierestä kokoajan. On se kyllä paska kitaristi..Onneksi täällä muusikoiden.net:ssä on paljon parempia soittajia..Haluan teiltä kaikilta nimmarit: Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Lapis 10.01.2005 17:07:43 (muokattu 10.01.2005 17:13:35) | |
---|
Saahan sitä haukkua ketä vain mutta jos kuuntelee esim. noita MNetin sooloskaboja niin onhan se Hammett kova jätkä! :) En toki kaikkia kuunnellut mutta kuitenkin! Mun mielestä Hammett on ollu mies paikallaan ja jos se haluaa tehdä WAH-sooloja niin saahan se tehdä. Ei niitä oo pakko kuunnella! Ja silti levyt myy miljardeja! |
Eikös musiikki olekin vain ja ainoastaan makuasia? Jokaisen mielipide on oikea, mutta ei kelpaa oikeellisuuden kriteeriksi. Näin ollen keskusteleminen siitä, onko jonkin bändin soittama musa hyvää vaiko ei, on silkkaa paskanjauhamista. Kukaan ei nimittäin voi sanoa olevansa objektiivisesti oikeassa. BD Avatarissa lukee "turha..." |