Olen ajatellut hankkia SG:n mut mua häiritsee vähän se että se hihnanuppi on siellä takana ja törröttää ulospäin niin että hihna vaikuttaisi irtoavan siitä jos vähänkin kitaraa heiluttaa (niinkuin Les Paulissa, joka on tietääkseni SG:n edeltäjä :D). Voihan sitä laittaa hihnalukon, mutta siitä voisi tulla epämukavia mustelmia vatsaan, ja jos soittaa vähän hevimpää niin jopa haaroihin.. (sanon tämän kaiken sen perusteella mitä olen nähnyt, en ole testannu SG:tä muuta ku istumalta ja seki oli vaan noin minuutin) |
Explorer 10.01.2005 17:15:05 | |
---|
Olen ajatellut hankkia SG:n mut mua häiritsee vähän se että se hihnanuppi on siellä takana ja törröttää ulospäin niin että hihna vaikuttaisi irtoavan siitä jos vähänkin kitaraa heiluttaa (niinkuin Les Paulissa, joka on tietääkseni SG:n edeltäjä :D). Voihan sitä laittaa hihnalukon, mutta siitä voisi tulla epämukavia mustelmia vatsaan, ja jos soittaa vähän hevimpää niin jopa haaroihin.. Sanotaan niin että tuossa tapauksessa hihnalukon laittaminen on Pakollista, se hihna kun oikeasti irtoaa siitä helposti. Nimimerkkini mukaisessa kepissä on hihnatappi samassa paikassa ja hihna on irronnut etummaisesta tapista hyvin monta kertaa ja sitä kautta kitara lapa edellä lattiaan. Lopulta laitoin hihnalukot ennenkuin mitään vauriota pääsi tapahtumaan. Eikä siitä hihnalukosta mitään mustelmia tule, mulla se ei ole koskaan itseeni edes osunut. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
Seve- 10.01.2005 18:38:16 | |
---|
Sanotaan niin että tuossa tapauksessa hihnalukon laittaminen on Pakollista, se hihna kun oikeasti irtoaa siitä helposti. Nimimerkkini mukaisessa kepissä on hihnatappi samassa paikassa ja hihna on irronnut etummaisesta tapista hyvin monta kertaa ja sitä kautta kitara lapa edellä lattiaan. Lopulta laitoin hihnalukot ennenkuin mitään vauriota pääsi tapahtumaan. Eikä siitä hihnalukosta mitään mustelmia tule, mulla se ei ole koskaan itseeni edes osunut. Pakko yhtyä edelliseen. Itse omistan Gibson SG:n ja hihnalukot on kiinni. Kerran pääsi tosiaan hihna siitä takanupista irtoamaan ja se riitti opettamaan hihnalukon salat. ;) Eikä ole lukosta mitään ongelmia ollut. Ei ole painanut tms. |
Tinmo 10.01.2005 19:28:34 | |
---|
Ja ennenkuin ensimmäinen tulee inisemään SG:n kaulapainoisuudesta: älä jätä SG:tä ostamatta sen takia, että muut sanovat sen olevan kaulapainoinen. Vehkeen kaulapainoisuus kun ei tunnu missään (Ja sekin on pieni murhe ottaen huomioon kitaran soittomahdollisuudet). Joo, ei se hihnalukon nuppi mitään mustelmia tee, tai jos silti ajatus pelottaa, niin kasvata ylimääräästä rasvakerrosta tohon navan ympärille, sit ei ainakaan satu. Päätös ostaa SG on aina oikea. Iiro Seppänen on pään verran liian pitkä. |
fox 10.01.2005 19:42:30 | |
---|
Ja ennenkuin ensimmäinen tulee inisemään SG:n kaulapainoisuudesta: älä jätä SG:tä ostamatta sen takia, että muut sanovat sen olevan kaulapainoinen. Koska aidot SG:t eivät juurikaan ole. Jos taas ostaa jostain agathiksesta tehdyn mahonkikaulaisen, se varmasti on.. :) |
kassus 11.01.2005 13:07:02 | |
---|
Vaihdoin omasta halvasta Epiphonen SG:stä hihnatapin siihen "toiseen sarveen", hyvin pelaa. TLT-Team, takanani on loistava tulevaisuus. |
Velli 11.01.2005 14:32:55 | |
---|
Kyllähän se SG loistava peli on. Ibanez-miehen käteen se ei vain istu niin hyvin kun on käsi tottunut toisen malliseen kaulaan. Paininkin tässä itseni kanssa että laitanko sen myyntiin vai pidänkö koristeena (suuri AC/DC-fani kun olen ;)). Myynnissä mm. Ibanez S540ltd. |
fox 11.01.2005 16:31:53 | |
---|
Kyllähän se SG loistava peli on. Ibanez-miehen käteen se ei vain istu niin hyvin kun on käsi tottunut toisen malliseen kaulaan. Paininkin tässä itseni kanssa että laitanko sen myyntiin vai pidänkö koristeena (suuri AC/DC-fani kun olen ;)). Sun täytyy hakee noita 70-luvun tosi ohutkaulasia SGeitä.. =) |
carlos 11.01.2005 22:24:43 | |
---|
Olen ajatellut hankkia SG:n mut mua häiritsee vähän se että se hihnanuppi on siellä takana ja törröttää ulospäin niin että hihna vaikuttaisi irtoavan siitä jos vähänkin kitaraa heiluttaa (niinkuin Les Paulissa, joka on tietääkseni SG:n edeltäjä :D). Voihan sitä laittaa hihnalukon, mutta siitä voisi tulla epämukavia mustelmia vatsaan, ja jos soittaa vähän hevimpää niin jopa haaroihin.. Eipä se tappi minullakaan ikinä ole tuntunut. Standin' with the fury that they had in '66 |