Aihe: Arcturus taas ilman laulajaa.
1 2
Tauvo
10.01.2005 17:17:49
Ihsahnilla on siistein falsettisoundi mitä olen koskaan kuullut.

Garm-falsetti kjäh kjäh.

Uudelle levylle haluan biisin jossa laulaa Ihsahn, Garm ja Vortex. Se ois siistii. Kappale ois jotain kakskyt minsaa pitkä. Crazy Baby.

Rykin munkkiääni ja vorteksin hoilotus toimii maailman parhaiten La Masqueradella.

Monet tuntuu unohtavan, että Simeniltä irtoaa ihan kelvollinen rääkyminenkin. Hieno mies? Hiukan ylimielinen kuulemma on hän.

nukkumaan--->
Akiman
19.01.2005 17:34:20

Season of Mist have signed Norwegian art metallers ARCTURUS. ARCTURUS? new album, untitled so far, will be released end of August this year. The band will be hitting the studio this February.

ARCTURUS recently welcomed the addition of Simen Hestnaes ? Vortex (of DIMMU BORGIR and BORKNAGAR fame) to their ranks as lead singer. Simen already recorded with ARCTURUS on ?La Masquerade Infernale? as guest vocalist.

His ?baptême du feu? will be held at the Inferno Metal Festival at Camden Underworld in London (UK) on the 27th of January followed by the by:Larm in Stavanger (NO) on the 11th of February.

www.arcturus.no
www.season-of-mist.com
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Abgrund
20.01.2005 08:19:16
ARCTURUS recently welcomed the addition of Simen Hestnaes ? Vortex (of DIMMU BORGIR and BORKNAGAR fame) to their ranks as lead singer.

Voi helevata... Miten tämä olikaan arvattavissa.
Eikö Norjasta mukamas löydy muita laulajia, kuin nämä "jo kaikissa bändeissä seilanneet" äijät? Varmasti olisivat löytäneet paremmankin laulajan.
Milkop
20.01.2005 08:26:54

Varmasti olisivat löytäneet paremmankin laulajan.

Minä tykkään, Simen on hyvä laulaja. Garm oli ihan ok, mutta Simen on mulle aina ollut se ainoa oikea Arcturus-vokalisti. Ja uutta levyäkin vielä, ai ai. Kyllä kelpaa.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Snowblind
20.01.2005 10:22:49

Varmasti olisivat löytäneet paremmankin laulajan.

Äläs nyt.. Olen toivonut Vortexia mikin varteen siitä lähtien kun kuulin Garmin eroamisesta.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Abgrund
20.01.2005 10:52:28
Äläs nyt.. Olen toivonut Vortexia mikin varteen siitä lähtien kun kuulin Garmin eroamisesta.

Noo... nämä taas on näitä mielipideasioita. Kyllähän mies varmasti osaa teknisesti laulaa, mutta olisin toivonut Arcturukseen enemmän sitä "jykevämpää" ja hyökkäävämpää ääntä.
Ja toki olisi ollut mielenkiintoista kuulla jotain uuttakin, Vortexit ja kumppanithan ovat tulleet yllättäen tutuiksi vuosien varrella.
Snowblind
20.01.2005 12:24:44

Noo... nämä taas on näitä mielipideasioita. Kyllähän mies varmasti osaa teknisesti laulaa, mutta olisin toivonut Arcturukseen enemmän sitä "jykevämpää" ja hyökkäävämpää ääntä.

Vortexin äänihän on hyvin jykevä, sellainen juuri täydellinen Arcturukseen.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Tauvo
20.01.2005 16:25:40
Garm oli ihan ok, mutta Simen on mulle aina ollut se ainoa oikea Arcturus-vokalisti.

Häh?

Äijä on laulanut parit "taustat" yhdellä levyllä?
lxi
20.01.2005 16:44:01
Äijä on laulanut parit "taustat" yhdellä levyllä?

Ja yhden leadin, tosin bändin parhaalla biisillä (ja vetipä samalla yhden vakuuttavimmista suorituksista pitkään aikaan yhtään missään).

Saa nähdä miten Simenin ääni Arcturukseen sopii suuremmassa mittakaavassa. Olen kuitenkin luottavainen... nyt kunhan Sverdiltä vain irtoaisi hyviä biisejä.

Eniten ehkä arveluttaa se, ettei Garm ole tuottamassa -- vai olisiko sittenkin? Tuotanto ja sovitukset kun olivat ainakin kahdella aiemmalla levyllä aika pirun tärkeitä elementtejä.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Mazah
20.01.2005 17:13:18

Simeniin olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Kaverin soundi on kehittynyt aika lailla munakkaammaksi jos vertaa esim. vanhoja Borknagareita ja uutta Dimmua. Odotan kyllä innolla.
www.farmakon.tk
Johannes_t
21.01.2005 09:10:13

Voihan se olla, ettei Simeninkään tarvitse kokoaikaa sitä bravuuriansa, korkeaa glissandoa käyttää, kun kerran saa äänessä olla ihan tosissaan. Borgnagar-aikoihinhan mies ei vielä niin paljoa väläytellyt, Chaos Path taisi olla ensimmäisiä missä oikein kunnolla lähti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)