pardy 07.01.2005 19:30:41 | |
---|
Kyllä siinä ois joku aika jykevä kaappi taarvittu sitten varmaan :) Eiivvvälttämättä. Pelimiehen tratkasu olis ollu se että matalin kieli siinä olis ollu se perus-H, mutta ylin oliski ollu sit Bb. :) Tai vielä "parempi", matalin E ja ylin näinollen Eb! :D Se olis puol vissiin sävelaskelta alempana kitaran ylä-e-kielen korkeudesta... |
Wil-J 07.01.2005 19:31:55 | |
---|
Eiivvvälttämättä. Pelimiehen tratkasu olis ollu se että matalin kieli siinä olis ollu se perus-H, mutta ylin oliski ollu sit Bb. :) Tai vielä "parempi", matalin E ja ylin näinollen Eb! :D Se olis puol vissiin sävelaskelta alempana kitaran ylä-e-kielen korkeudesta... Niinnojoo... Mutta olis se makeeta kun olis matala F#! |
pardy 07.01.2005 19:33:00 | |
---|
Niinnojoo... Mutta olis se makeeta kun olis matala F#! Paskat housussa --> ei makeeta. |
chief 07.01.2005 21:49:54 | |
---|
Jättää ne housut kotiin! Ylläriltä lisäinfoa. Häh? |
Teijo K. 07.01.2005 22:00:40 | |
---|
Jättää ne housut kotiin! Ylläriltä lisäinfoa. Ja sitten? Kakkaa lavalla? Hyij! |
Wil-J 07.01.2005 23:38:11 | |
---|
Ja sitten? Kakkaa lavalla? Hyij! Pistää ämpärin jalkojen väliin. Ei basisti kuitenkaan mitään liiku. Sinne mukavasti ropsahtelee. |
pardy 08.01.2005 13:29:27 | |
---|
Pistää ämpärin jalkojen väliin. Ei basisti kuitenkaan mitään liiku. Sinne mukavasti ropsahtelee. Mukavasti? Parempi ettet kerro enempää mikä on sun mielestä mukavaa. |
balzary 10.01.2005 15:10:21 | |
---|
tilannetiedotus: - alesin kanssa neuvoteltuani päätin tilata sen customin. sitä saa sitten tulla katsomaan jahka se rantautuu. taitaa tosin mennä loppukevääseen. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 10.01.2005 15:42:44 | |
---|
tilannetiedotus: - alesin kanssa neuvoteltuani päätin tilata sen customin. sitä saa sitten tulla katsomaan jahka se rantautuu. taitaa tosin mennä loppukevääseen. Hieno homma! Mä tilaan toivottavasti tän kuun lopulla, saat säkin sitä tulla katsomaan jos haluat :D |
Hieno homma! Mä tilaan toivottavasti tän kuun lopulla, saat säkin sitä tulla katsomaan jos haluat :D vois kyllä tyypata ihan kaulaprofiilin sun muiden juttujen takia. hitto pitää varmaan myydä jotain. nauhaton passo, anyone? Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 10.01.2005 15:47:57 | |
---|
vois kyllä tyypata ihan kaulaprofiilin sun muiden juttujen takia. hitto pitää varmaan myydä jotain. nauhaton passo, anyone? Mullakin on tunne että pitäisi myydä jotain... Orjatyövoimaa anyone? :D Kustom 40W combo kenties? Joo, onhan se hyvä vertailukohta sitten minkä perusteella siihen omaasi kaulaa suunnittelette. |
balzary 10.01.2005 15:49:11 | |
---|
Joo, onhan se hyvä vertailukohta sitten minkä perusteella siihen omaasi kaulaa suunnittelette. ei tartte teititellä :D Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 10.01.2005 15:50:11 (muokattu 10.01.2005 15:50:38) | |
---|
ei tartte teititellä :D No höh, ku tarkotin siihen Alesin mukaan :P No joo, kai se tekee mitä käsketään :) E: Ja ihan kiva kun ollaan nyt sinut! |
balzary 10.01.2005 15:51:25 | |
---|
E: Ja ihan kiva kun ollaan nyt sinut! on muuten ihan eri meininki tsekeissä + muissa slaavimaissa. siellä et paljon kuule sinuttelis.. buhaha. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 10.01.2005 15:55:17 | |
---|
on muuten ihan eri meininki tsekeissä + muissa slaavimaissa. siellä et paljon kuule sinuttelis.. buhaha. Hoh, aika karua. Oli muuten hyvä kun oltiin tyttöystävän kanssa Prahassa ja mentiin ratikalla. Tyttöystävä istu penkillä ja mä seisoin. Siihen jostain tärähti joku vanhempi paikallinen herra ja tuli vihasena siihen vaatimaan istumapaikkaa itselleen mun tyttöystävältä, mutta onneksi siitä vierestä äkkiä joku toinen paikallinen nuori nainen antoi paikkansa huomattuaan että me ei tajuta nyt oikein mistä kiikastaa. Vähän eri meininki tuntuu siel olevan, vanhoja kunnioitetaan ym. Tai näin luulisin. |
balzary 10.01.2005 15:58:00 | |
---|
Vähän eri meininki tuntuu siel olevan, vanhoja kunnioitetaan ym. Tai näin luulisin. kyllä siellä enemmän paikka luovutetaan ku täällä + teitittely on tosiaan ihan must. mun vaimokin ohjeisti äitiään ennen mun ensimmäistä visiittiä että "elä pelästy, se ei vaan osaa teititellä". enkä osaa vieläkään. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 10.01.2005 16:01:40 | |
---|
kyllä siellä enemmän paikka luovutetaan ku täällä + teitittely on tosiaan ihan must. mun vaimokin ohjeisti äitiään ennen mun ensimmäistä visiittiä että "elä pelästy, se ei vaan osaa teititellä". enkä osaa vieläkään. Oot selvästi hidas oppimaan :) On se kyllä jotenkin masentavaa että Suomessa teinit ei osaa käyttäytyä (vaikki itse "teini" vielä käytännössä olenkin, kun alle 20 olen...), esim. oven avaaminen ym. tuntuu olevan täysin mahdotonta! PRKL tätä nykynuorisoa, "silloin kun minä olin nuori..." sanoisin jos en nuori itse olisi :) |
chief 10.01.2005 16:02:22 | |
---|
Ei olis varmaan pahitteeksi jos täälläkin noihin käytöstapoihin kiinnitettäisiin enemmän huomiota. Häh? |
Wil-J 10.01.2005 16:14:23 | |
---|
Niin, ei tietenkään, mutta mitä käytännössä tarkotat? |
rijopu 10.01.2005 16:21:04 | |
---|
Ei olis varmaan pahitteeksi jos täälläkin noihin käytöstapoihin kiinnitettäisiin enemmän huomiota. ...sanoo mies, jolla on reva väärinpäin avatarissa! :) No, se on semmoista suomalaista... |