Tankero 08.01.2005 13:50:53 | |
---|
Henkeä??Ei hissimusassa kuulu olla henkeä,kuhilas,etkö sitä tiedä..sitä on vaan niin kiva kuunnella,tulee sillain hyvälle mielelle,kun kaikki on niin OK,just niinkun sen Ritenourin virnistys,meillä on niiiiin mukavaa!!!!Toisin kuin joku epävireinen renkutus,esmes Hurriganes...ei sitä PYSTY kuunteleen ihminen jolla on korvat,kuunteles vaikka "I will stay"jos pystyt,voi v.. sitä epävireisyyttä... Onhan niitä muitakin värejä kuin musta ja valkoinen. Meinaan, että jos ei tykkää hissimusasta, ei se tarkoita, että olis hurriganesfani. Olen kyllä ollutkin 70 luvulla. Mutta kukin kuuntelee mitä lystää,mä olen niin kauan soittanut paskaa että en viitti sitä kuunnella enää vapailla,siksi hissimusiikin suloiset soinnut miellyttävät korvaa ;-)) Pointtinsa on kyllä tuossakin. Mutta miksi et kuuntelisi Ritin sijaan esim Steely Dania. Siistiä, mutta ei hengetöntä. Gruuvaa coolisti.
|
WanhaWetäjä 08.01.2005 14:21:43 | |
---|
Pointtinsa on kyllä tuossakin. Mutta miksi et kuuntelisi Ritin sijaan esim Steely Dania. Siistiä, mutta ei hengetöntä. Gruuvaa coolisti. Niinkun aiemmin olen sanonut...Steely Dan (varsinkin se vanhempi)on ollut aina yks mun suosikeista...ja eikös niissä jossain soita jopa Larry Carlton,niissä vanhemmissa? Ja jos nyt ihan vakavia ollaan hetki,niin en mä varsinaisesti edes kuuntelemalla kuuntele mitään musaa enää,humppahelvetti sen on aikaan saanut vuosien saatossa,toi Ganes/Ritenour - vaan edustaa mulle ehkä jotain ääripäitä...mulla on jotain 80-luvun lopun Ritenourin/Carltonia vinyyleinä,herrojen uudempaa tuotantoa olen kuullut lähinnä Groovelta... Mutta jos aktiivisti kuuntelisin niin varmasti aika laidasta laitaan,poieslukien iskelmä,humppa/perinteinen tanssimusa,speedmetalli tms.,sen sijaan melodinen hevi menee kyllä pieninä annoksina,olenhan vanha Heep-fani :-) Ainii,AC/DC jää kyllä myös väliin,ja Bruce Springsteen,Bob Dylan,Bryan Adams,Rod Stewart ja muut känisijät ;-)
|
Tankero 08.01.2005 17:15:16 | |
---|
Niinkun aiemmin olen sanonut...Steely Dan (varsinkin se vanhempi)on ollut aina yks mun suosikeista...ja eikös niissä jossain soita jopa Larry Carlton,niissä vanhemmissa? Ja jos nyt ihan vakavia ollaan hetki,niin en mä varsinaisesti edes kuuntelemalla kuuntele mitään musaa enää,humppahelvetti sen on aikaan saanut vuosien saatossa,toi Ganes/Ritenour - vaan edustaa mulle ehkä jotain ääripäitä...mulla on jotain 80-luvun lopun Ritenourin/Carltonia vinyyleinä,herrojen uudempaa tuotantoa olen kuullut lähinnä Groovelta... Mutta jos aktiivisti kuuntelisin niin varmasti aika laidasta laitaan,poieslukien iskelmä,humppa/perinteinen tanssimusa,speedmetalli tms.,sen sijaan melodinen hevi menee kyllä pieninä annoksina,olenhan vanha Heep-fani :-) Ainii,AC/DC jää kyllä myös väliin,ja Bruce Springsteen,Bob Dylan,Bryan Adams,Rod Stewart ja muut känisijät ;-) Mikähän nyt on hätänä, kun olen samaa miltä. Larryhan oli yhteen aikaan aika luottomies Fagenilla ja Beckerillä. Olihan se aika uskomaton kokemus, kun näki ja kuuli Steely Danin livenä Areenassa joku vuosi sitten.
|
Tankero 08.01.2005 17:16:43 | |
---|
Niinkun aiemmin olen sanonut...Steely Dan (varsinkin se vanhempi)on ollut aina yks mun suosikeista...ja eikös niissä jossain soita jopa Larry Carlton,niissä vanhemmissa? Ja jos nyt ihan vakavia ollaan hetki,niin en mä varsinaisesti edes kuuntelemalla kuuntele mitään musaa enää,humppahelvetti sen on aikaan saanut vuosien saatossa,toi Ganes/Ritenour - vaan edustaa mulle ehkä jotain ääripäitä...mulla on jotain 80-luvun lopun Ritenourin/Carltonia vinyyleinä,herrojen uudempaa tuotantoa olen kuullut lähinnä Groovelta... Mutta jos aktiivisti kuuntelisin niin varmasti aika laidasta laitaan,poieslukien iskelmä,humppa/perinteinen tanssimusa,speedmetalli tms.,sen sijaan melodinen hevi menee kyllä pieninä annoksina,olenhan vanha Heep-fani :-) Ainii,AC/DC jää kyllä myös väliin,ja Bruce Springsteen,Bob Dylan,Bryan Adams,Rod Stewart ja muut känisijät ;-) Ai niin, kyllä minä Brucea diggaan.
|
volvo740 09.01.2005 16:31:38 | |
---|
Pitäkää turpa kiinni! Sitten kun ootte kaikki tehneet yhtä pitkän työpivän, samalla mestyksellä kuin Kiril niin voitte alkaa neuvomaan.. nimimerkki: kerran keikalla ja yhden levyn omistava No no poika. Se on koppelo. Kaikki paitsi purjehdus on turhaa. |
Meisseli 09.01.2005 18:01:31 | |
---|
Soittakaapa perässä Ritenourin "Captain Fingers" Hissi ja hissi.. Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
clave 09.01.2005 18:44:41 | |
---|
Soittakaapa perässä Ritenourin "Captain Fingers" Hissi ja hissi.. Ritenourin kanssa soitti paljon edesmennyt rumpali Carlos Vega. Hänestä vois sanoa myös, että hissi ja hissi.. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
ronkeli 09.01.2005 22:37:49 | |
---|
Eipä kuulostanut Kirka yhtään sen paremmalta äskeisessä MTV3:n hyväntekeväisyyskonsertissakaan. |
baron 09.01.2005 22:46:41 | |
---|
Eipä kuulostanut Kirka yhtään sen paremmalta äskeisessä MTV3:n hyväntekeväisyyskonsertissakaan. Ei oikke, seuraavan lapseni nimeksi en pistä Kirkaa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 09.01.2005 22:47:30 | |
---|
Eipä kuulostanut Kirka yhtään sen paremmalta äskeisessä MTV3:n hyväntekeväisyyskonsertissakaan. Ei kuulostanut. Se edellinen ei ollut mikään vahinko, ääni on tuossa kunnossa, niin se on. Se ei enää tule sieltä vaikka kuinka puristais. Näkihän tuon. Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
pekkajau 10.01.2005 10:13:56 | |
---|
Kirka kun keskittyisi laulamiseen ja jättäisi sen "tulkitsemisen" vähemmälle niin olis pikkusen siistimmän kuuloista kelpo kamaa! On olemassa vain yksi "Joe Kokkeri" ja sekin kuulostaa nykyisin jo aika hirveeltä ihan samasta syystä kun Kirka! There`s no bisnes in showbisnes! |
Tankero 10.01.2005 12:14:51 | |
---|
Ritenourin kanssa soitti paljon edesmennyt rumpali Carlos Vega. Hänestä vois sanoa myös, että hissi ja hissi.. Harmi, kun olen kadottanut sen Porijazz-videon, missä Carlos soittaa Ritin pihalle. Katoaa ykkönen aika kivasti. Ohjaaja on vielä ottanut lähikuvaa Leen naamaan, mikä punehtuu kivasti. Antoi toivoa ja helpotusta itsellekin, kun huomasi, että sekoilee ne nimimiehetkin. |
B@sshole 10.01.2005 13:19:26 | |
---|
Vetää just tuossa hyväntekokonsertissa. Voi hele..tti. Vuosi vuodelta vain hirveämpää. Missäs sä sit olit keikalla? Kotona taisit olla kun ehdit täällä kirjoittelemaan. Niin kauan kun sille siitä maksetaan niin miksi ei saa hommiaan tehdä. Ääni on mitä on, mutta biisinsä elävät ja kansa tykkää. Tuntuu täällä olevan trendinä että kateelliset puolityöttömät "soittajat" enemmän arvostelee niitä joilla leipää riittää. |
pekkajau 10.01.2005 13:31:54 | |
---|
Annetaan Kirkalle työrauha! There`s no bisnes in showbisnes! |
Martso 10.01.2005 13:33:04 | |
---|
Annetaan Kirkalle työrauha! Ihan niin ku nämä kirjoitukset häneen jotenki vaikuttais! :) Hullu mikä hullu! |
B@sshole 10.01.2005 13:33:22 | |
---|
Annetaan Kirkalle työrauha! Hienosti sanottu. |
Sound Tonic 10.01.2005 14:49:30 | |
---|
Ootteko kuullu kirkan hevilevyjä 80-luvulta?niissä viel vetää hyvin..ketä niillä levyillä muuten soittaa taustalla? |
Ootteko kuullu kirkan hevilevyjä 80-luvulta?niissä viel vetää hyvin..ketä niillä levyillä muuten soittaa taustalla? Björninen, Nikku, Halonen, Mannberg, Aaltonen, Louhivuori, Virtanen, rumpukone jne. Kirka.comista löytyy joka biisiin tarkat tiedot! |
WanhaWetäjä 10.01.2005 15:07:12 (muokattu 11.01.2005 01:39:48) | |
---|
Harmi, kun olen kadottanut sen Porijazz-videon, missä Carlos soittaa Ritin pihalle. Katoaa ykkönen aika kivasti. Ohjaaja on vielä ottanut lähikuvaa Leen naamaan, mikä punehtuu kivasti. Antoi toivoa ja helpotusta itsellekin, kun huomasi, että sekoilee ne nimimiehetkin. Joo,mulla on se videolla...harmittavan huono äänentaso vaan,ei ollut hifi-videoo sillon,olin tossa konsertissakin,ja olihan se paikanpäällä ihan toista kun telkussa... Mulla on jossain yks live,George Duke&Billy Cobham band tai sinneppäin on se bändi,Billy kaataa "perunoita laariin"yhessä biisissä siihen malliin että soittaa ittensä pihalle ;-) |
pekkajau 10.01.2005 15:17:32 | |
---|
Ihan niin ku nämä kirjoitukset häneen jotenki vaikuttais! :) Kovemmatkin jätkät on kuulema joutuneet terapiassa käymään näiden "humppa-kirjotusten" takia! There`s no bisnes in showbisnes! |