Aihe: AUDIOTRAK INCA 88 Midin viat ..
1
äM Mä
22.02.2003 17:07:11 (muokattu 22.02.2003 18:29:54)
Mulla ois tarkotus hankii tietokone midi sekkarin ja raiturin korvikeeks. Käyttikseks tulee Windows 2000 tai 98, ehkä XP. (tavote saada 2000, 98:sin vois tarvittaessa asentaa myös). Sit hyvä (ei soundblaster) äänikortti. Muusta kokoonpanosta en vielä tiedä.

Toi Inca näyttäs ihan huippu kortilta paperilla, mut .. täällä on aika monta avun pyyntöö just tän kortin ympäriltä. Eli asettasko tää kortti jotai vaatimuksii mitä koneessa ei saa olla (joku kirjotti emosta). Näit juttui ois ihan kiva kuulla niiltä ketkä tietää. Onks käyttäjät tehny mitää listaa / AUDIOTRAK korjannu ajureita näistä vioista?

Sit toinen kysymys et onks tossa hinta luokassa (n. 200e) jotain muuta käyttö kelposta korttii. Incassa 8 in/out, mut kyllä mulle se neljäki riittää.

Ups! En lukenu kyl sääntöjä ennen tätä viestii, mut luen ne nyt.
DieC1
22.02.2003 21:41:02
No ei mulla ainakaan oo mitään ongelmaa emon ja prossun takia tullut, vaikkei kumpikaan oo Inteliä. Ohjeessahan painotetaan, että Intelin prossu PITÄÄ OLLA. Mut kyllä mulla skulaa hyvin. Tota midiosastoo en oo vielä ehtiny kokeilla, joten siitä en osaa sanoo mitään.
DieC1
23.02.2003 20:50:20
Laitoin kortin vaan korttipaikkaan, avasin koneen ja windows hoiti loput. aika kivaa nykyään :) Ainakin Windows XP:llä on helppoa kuin juusto.
Jouni Antero
26.02.2004 14:17:47
Oletko jo tsekannut, että kontrollipaneelissa (Siis Incan omassa) on kaksi eri asentoa, joissa toisessa on aktivoituneena ne kuulokevahvarit (ja mikkietuset - joita muuten kannattaa välttää - itseasiassa ko. kanavien I/O-SN arvot on huonommat. vaikkei ko. vahvistimia olisi edes aktivoitu, joten jos ei tarvitse kerralla yli 6 raitaa I/O, kannattaa ko. kanavat jättää käyttämättä)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)