burning wee 09.12.2004 00:11:42 | |
---|
Onko kellään kyseisistä vahvistimista kokemusta,onko hajonnut tai muuta ongelmaa?Itselläni on 50w nuppi n.vuoden vanha ja on toiminut moitteettomasti,mutta olen kuullut paljon negatiivisia kommentteja mesoista,että tahtoo hajoilla, kertokaapa. Only GIBSON is good enough! |
vjvesa 09.12.2004 01:09:42 | |
---|
Minkälaista saundia noista f-sarjan laitteista saa verrattuna esim. mark III:seen tai rectifiereihin? Ei ilmeisesti ole ihan niin hevejä, jos mesoista nyt niin saa sanoa? |
trih 09.12.2004 01:15:30 | |
---|
Minkälaista saundia noista f-sarjan laitteista saa verrattuna esim. mark III:seen tai rectifiereihin? Ei ilmeisesti ole ihan niin hevejä, jos mesoista nyt niin saa sanoa? Kyllä F-30 mallista lähtee säröä, eli heviä, enemmän kuin useimmille on tarvis. |
Dr. Muff 09.12.2004 01:28:00 | |
---|
Minkälaista saundia noista f-sarjan laitteista saa verrattuna esim. mark III:seen tai rectifiereihin? Ei ilmeisesti ole ihan niin hevejä, jos mesoista nyt niin saa sanoa? Olen pitänyt F-sarjan säröistä vähiten tähän mennestä testaamistani Boogieista. Semmonen pehmee muhju. Kliinit on aika kivat, F-30 sarjan kliineistä pidin ehkä enemmän kun f-50 sarjan. Nomadin mä kuitenkin ostaisin ennemmin, tai Mark nelosen jos olis överipaljon rahaa. I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
Sunrise 09.01.2005 11:20:14 | |
---|
Onko missään ääninäytteitä F-sarjalaisista? |
Pluto 09.01.2005 11:25:00 | |
---|
"The Affordable Mesa Amplifier!" 1500 ekiä. Dillon, you son of a bitch! |
Apricot 09.01.2005 20:35:39 | |
---|
Mesan F-sarja on mun mielestä aika kaukana Mark-sarjasta, kuten kaikki muutkin Mesan uudemmat mallit. Ne kaipais taas kipeästi sitä graafista EQ:ta, joka toimii päätteessä. Mark -sarjan ehdoton hienoushan on se, että kanavan hyllykorjaimet toimii etuasteessa, kun taas graafinen päätepuolella, ja se ero on ratkaiseva. Tosin monimutkainen käyttää. Vaikka gainia löytyy - tietysti kun Mesa on kyseessä - niin ei siitä F-sarjasta jäänyt mitenkään heviä vaikutelmaa. Rytminen tiukkuus puuttuu, eli kuulostaa siltä kuin alapäätä olisi syötössä liikaa. En pidä siitä ominaisuudesta. Mark -vehkeissä sen saa hoideltua mieleisekseen kanava-eq:n ja graafisen yhteiskäytöllä. Mesalle ei kyllä hajoilu ole ollenkaan tyypillistä. Ainahan jotain yksittäiskappaleita on, joita tarvii joskus korjata. Mutta en ole kuullut, että olisi mitenkään yleinen ongelma. No problemo! |
askomiko 09.01.2005 20:48:18 | |
---|
Vähän samoilla linjoilla, että puhtaat on Mesan puhtaiksi hirmu kivat, mutta säröt on vähän lörtsyt. |
Sunrise 09.01.2005 20:56:23 | |
---|
Joku Tube Screamer ja EQ tohon mukaan, niin saisko siitä vielä paremmat hevisäröt irti? |
askomiko 09.01.2005 21:01:29 | |
---|
No periaatteessa, mutta kätsempää on ostaa alunperin omaan käyttöön sopivin vahvari. |
Sunrise 09.01.2005 21:28:34 | |
---|
Nykyinen vahvari on MG100DFX, luulisin kuitenkin että en tule pettymään jos F-50:en hommaisin. Tuli pohdittua ostaako joku Tech 21 tai AVT tai vastaava. Mutta "välivaihe" tuntuu turhalta. F-50 kuitenkin tuntuisi olevan sopiva, ja on kohtuullisen halpa ainakin Guitarbargains:ssa. |
Olli S. 09.01.2005 21:43:47 | |
---|
Nykyinen vahvari on MG100DFX, luulisin kuitenkin että en tule pettymään jos F-50:en hommaisin. Tuli pohdittua ostaako joku Tech 21 tai AVT tai vastaava. Mutta "välivaihe" tuntuu turhalta. F-50 kuitenkin tuntuisi olevan sopiva, ja on kohtuullisen halpa ainakin Guitarbargains:ssa. Jos soittaa pääasiassa raskaampaa, niin kannattaa varmaan ainakin Englit katsastaa mielummin. Parempi hinta/laatusuhde. Itse katsastaisin tuohon hintaluokkaan myös Kochin Twintonen, tosin se ei ehkä omimmillaan hevissä, vaikka säröä siitäkin irtoaa. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
Jos soittaa pääasiassa raskaampaa, niin kannattaa varmaan ainakin Englit katsastaa mielummin. Parempi hinta/laatusuhde. Itse katsastaisin tuohon hintaluokkaan myös Kochin Twintonen, tosin se ei ehkä omimmillaan hevissä, vaikka säröä siitäkin irtoaa. Noissa Engl:ssä taitaa olla vaan sama EQ kummallekkin kanavalle. Onkos mitään muita suosituksia? |
kimurantti1 09.01.2005 22:30:00 | |
---|
Noissa Engl:ssä taitaa olla vaan sama EQ kummallekkin kanavalle. Onkos mitään muita suosituksia? Riippuu täysin mallista. Tsekkaappa vaikka Powerball: http://www.engl-amps.com On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
askomiko 09.01.2005 23:37:03 | |
---|
Noissa Engl:ssä taitaa olla vaan sama EQ kummallekkin kanavalle. Soundi on ainut mikä merkkaa. Ja luulen, että jos hankkii kalliin vahvarin, joka onkin sitten liian "löysä", niin nimenomaan pettymys silloin iskee. Mutta siksi on kaupat ja testikierrokset... |
Sunrise 10.01.2005 00:03:28 | |
---|
Onko tietoa missä pääkaupunkiseudulla voisi testata ENGL:tä ja F-50:stä? |
Dumb 10.01.2005 00:07:43 | |
---|
Onko tietoa missä pääkaupunkiseudulla voisi testata ENGL:tä ja F-50:stä? ENGL:ää etsisin Musamaailmasta, Mesaa Levytukusta. |
VIPMetal 30.01.2021 23:27:54 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 5864 päivää vanhaan aiheeseen! Mutta kun haulla löytyi sopiva. Kaverin F-30 kävi joskus pari päivää testissä ja jäi erittäin hyvä vaikutelma combosta. Tässä nyt katellu toria ja siellä olis nuppina ko vahvistin. Mitenkähän hyvin näissä toimii tuo parallel efektiluuppi? Kauhea gäs taas päällänsä... |
Shredator 31.01.2021 07:15:36 | |
---|
VIPMetal: Mutta kun haulla löytyi sopiva. Kaverin F-30 kävi joskus pari päivää testissä ja jäi erittäin hyvä vaikutelma combosta. Tässä nyt katellu toria ja siellä olis nuppina ko vahvistin. Mitenkähän hyvin näissä toimii tuo parallel efektiluuppi? Kauhea gäs taas päällänsä... Kysymys kuuluu varmaankin että mitä havittelisit niistä mitä et jo nykyisistä Mesoistasi saisi? Itse en keksi yhtään mitään :) Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
VIPMetal 31.01.2021 10:13:59 | |
---|
Shredator: Kysymys kuuluu varmaankin että mitä havittelisit niistä mitä et jo nykyisistä Mesoistasi saisi? Itse en keksi yhtään mitään :) No lauantai-illan huumasta on palattu sunnuntaiaamun realismiin. Tottahan tuo lienee. =D Kuitenki yllättyny, et tosta äffästä lähti metallicat paremmin ku näistä uudemmista budjettimesoista. |