Aihe: Samplemuokkausta
1
herb
22.02.2003 09:45:03
Sanokaapa jotain hyviä softia tyyliin Stomper jolla vois mokata sampleja kivasti. Lähinää bassosampleihin oikeanlaista syvyyttä ja myös rumpusampleja pitäis vähän muokkailla. Paljon ei ole tullut näiden softien kanssa pelleiltyä.
blaablaa
Ukko
22.02.2003 17:28:52

Sanokaapa jotain hyviä softia tyyliin Stomper jolla vois mokata sampleja kivasti. Lähinää bassosampleihin oikeanlaista syvyyttä ja myös rumpusampleja pitäis vähän muokkailla. Paljon ei ole tullut näiden softien kanssa pelleiltyä.

Kontakt, eikä maksa kun 400 euron pintaan. Ohjelma lienee kaikkien testien voittaja. Ja se on kyllä oikeasti aika hyvä.
Juho L
23.02.2003 11:53:31 (muokattu 23.02.2003 11:53:44)
Kontakt, eikä maksa kun 400 euron pintaan.

Eikös tässä ole hakusessa jokin editorisysteemi tyyliin Soundforge/Cool Edit?
Jätä eilinen menneeseen. Huominen on tulevaisuutta!
herb
23.02.2003 13:26:39
Joo Soundforgesta ja Cool editistä tuolla toisaallakin minulle tarinoitiin. Voispa ottaa ilmaiset demoversiot ja katsella.
blaablaa
Mohla
23.02.2003 13:40:36

Joo Soundforgesta ja Cool editistä tuolla toisaallakin minulle tarinoitiin. Voispa ottaa ilmaiset demoversiot ja katsella.

Ota se forge.
Kaveri osti jokuaika sitten tuon Kontaktin, ja se kyllä on hintansa väärti. Hankintaan menee varmaan mullakin...
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Ukko
23.02.2003 19:56:59

Ota se forge.Kaveri osti jokuaika sitten tuon Kontaktin, ja se kyllä on hintansa väärti. Hankintaan menee varmaan mullakin...
VirtualSamplerissa on se hyvä puoli ettei se maksa kuin alle sata euroa. Eikä kovinkaan paljon ole kontaktia huonompi. No jonkun verran kuitenkin. Sen hyvä puoli on se että sillä voi tehdä presettejä/pankkeja myös muille samplesoftille.
krushing
27.02.2003 13:03:28

minä olisin myös soundforgen tai steinbergin wavelabin kannalla, jos pelkkää muokkausta tehdään. kontakt on vähän overkill tuommoiseen hommaan.
sami_sumea
08.03.2003 21:32:20

Sanokaapa jotain hyviä softia tyyliin Stomper jolla vois mokata sampleja kivasti. Lähinää bassosampleihin oikeanlaista syvyyttä ja myös rumpusampleja pitäis vähän muokkailla.

Sound Forge + läjä plugareita (wavesit jos rahaa löytyy n. 2000 euroa :)

...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)