Aihe: Silmälasit
1 2 3 4 5
Qsysi
08.01.2005 15:02:28
eikös niitä piilolinssejäkin ole olemassa tai joitain...?

joo kuulemma tai emt...
herra, teillä on muuten väärä [pastilli]
Dutteri
08.01.2005 15:15:57
Mitä hittoa? No ei tietenkään. Minen tainnut nyt ymmärtää. Eikö voi olla heavri jos on lasit? eihän se vaikuta mitenkään mihinkään.

Persoonalliset lasit tosin on aina plussaa.
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
Mirrinsane
08.01.2005 20:28:40

Mitä hittoa? No ei tietenkään. Minen tainnut nyt ymmärtää. Eikö voi olla heavri jos on lasit? eihän se vaikuta mitenkään mihinkään.

Persoonalliset lasit tosin on aina plussaa.

kirkkaankeltaiset muovipokat hevarilla`?

ei vaikuta mihinkään. hanki hengettömät?(minullakin on)
Leka: tairat olla semmoinen auktoriteetteja vastustava murrosikäinen?
Chii: Kerro mulle mikä on auktorioteetti. xD
Pastilli?
totomiettinen
08.01.2005 21:05:22
pilaako silmälasit hevarin. Elikkä, laskeeko se hevimiehen (tai muunkaan miehen) arvostusta?

Ei tietenkään. Tsekkaa Speedy ja Saku.
White men can't jump
tommiot
08.01.2005 21:05:54
Ei haittaa mua ainakaan silmälasit. Jos joku tulee aukoo niin turpaan vaan. Tosin oon aika hyvissä väleissä yleensä kaikkien kanssa.
Pastilli?
SDMF
09.01.2005 07:03:26
No onko Amoral'in Silver Otsilla arvostus alhaalla ? ei...:)
R.I.P Dimebag darrell
Qsysi
09.01.2005 20:21:45
kirkkaankeltaiset muovipokat hevarilla`?

Tai pinkit! Uuh!

Nyt puhuttiin rokkareista, ei Elton Johnista ;)
"seuraavaksi tarvitsemme tälläiset ihan tavalliset tolppakengät jotka löytyvät varmasti joka autosta. viime jaksossa nämä tehtiin pyörätelineestä"
Surusilmä
21.01.2005 11:46:30
Ei kai jos kannat o tyylikkäät,siis mun mielest...
ReBeat
22.01.2005 05:11:17

Mieshän opettelee soittamaan ja alkaa keikkailemaan pohjimmiltaan siksi, että saisi yleisön seassa olevat hyvännäköiset naiset ajattelemaan itseään. Vaihtoehtoisesti esiintyjämies haluaa, että muut miehet kadehtisivat, kuinka kauniit yleisönaiset ovat kiinnostuneita hänestä esiintyjänä sekä muutenkin. Itsensä kohottaminen tavoiteltavaan asemaan... verrattuna muihin lajikumppaneihin.

Jos yleisönaisella on silmälasit ja esiintyjällä itselläänkin on, niin se tarkoittaa kuitekin sitä, että jälkeläisilläkin olisi geneettisesti melko suuri todennäköisyys joutua silmälasien käyttäjiksi (mikäli näkökyvyn heikentyminen ei ole johtunut ulkoisista tekijöistä). Jotkut naiset hakevat alitajuisesti täydellistä lisääntymiskumppania, joten turvallisin ratkaisu olisi ehkä opetella soittamaan ilman silmälaseja. Siinä on sekin hyvä puoli, että jos on taipumusta jännittämiseen, niin jo -2.0 näöllä erottaa yleisön melko tasaisena massana ja voi kuvitella soittavansa kotona ilman mitään yleisöä.

Vitsi... ainakin puolittain ;D Ps. Mulla on lasit enkä piilottele niitä.
Vaikka pojat kivittävät sammakoita huvikseen, eivät sammakot kuole huvikseen vaan tosissaan. -Plutarkhos-
CaRRion__
25.01.2005 19:13:25
Minusta silmälasit eivät pilaa mitään.
Silmälasit tekevät miehekkään.
(Tai no..
Se riippuu hieman millaiset lasit omistaa ;>)
Caractère silencieux!
Dropped C
26.01.2005 00:16:05
V*ddu, kun sellaisia samanlaisia sinikehyksisiä pokia kuin Mikko Alatalolla on aina päässään ei yksinkertaisesti löydy miltään optikolta. Ostaisin heti pois. Sopisivatkohan ne kaljun kanssa?

Ei vaiskaan, 11-vuotiaasta oon rillejä pitänyt. Piilolinssejä en oikein oppinut käyttämään. Ei niitä laseja oikein edes ajattele. Mustat kehykset täytyy kuitenkin olla.
Pitkavirta
26.01.2005 12:01:24 (muokattu 26.01.2005 12:02:15)
Joillekin lasit sopivat todella hyvin ja nämä tyypit näkevätkin paljon paremmin lasit päässä.

Nauran yksinään. :)
Mulla on lasit.
www.silmalasikauppa.fi
Sieltä Igor, maksoi 69€. Hyvä diili, toimitus kahdessa paivässä.
there's only one colour
the colour of human skin
different shades of darkness
are frightening only the weak
wewwie
27.01.2005 13:18:38
Eihän sille voi mitään jos joutuu hankkimaan silmälasit... ei se musta vaikuta mitenkään asiaan. Meijänki koulussa on hevareita joilla on silmälasit... ja yks niistä on itseasias aika hyvännäkönen:)

vietin pitkään tuotakin pähkäillessä...
ei minun mielestä lasit vaikuta ihmisen "nörtteyteen" millään tavalla. kyllä hevarilla ja ihan kenellä tahansa muulla voi olla rillit. joillakin lasit jopa parantavat ulkonäköä.
pahimmilla tuntemillani nörteillä ei ole rillejä. minulla on rillit ja minä olen kaaaaaauukana nörtistä.
"Vaihtelevalla menestyksellä myös musiikki vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia."
Tappi
28.01.2005 15:26:14

Silmälasit on ihan jees. Sopii myös hevarille. Tosin nyt kun menin tukkani leikkauttamaan näytän rillit päässä lähinnä pullapoikanörtiltä, mutta minkäs teet kun muuten ei koulussa näe mitään :)
It wasn´t me! It was the other guy....
Surreal
27.02.2005 23:07:05
mulla on silmälasit ollu ala-asteelta lähtien ja kun kasilla aloin pukeutua 'hevisti' niin arvostus nousi kummasti...
Toveri
28.02.2005 13:36:27

Heh, koska mä olen kokenut "ulkonäöllisen herätyksen" vasta tässä pari vuotta sitten, olen yrittänyt muokata omaa pukeutumistani ja muuta tyyliä "omaperäisen trendikkyyden" suuntaan. Löytyy matalalantioista farkkua, jotka korostavat hyvämuotoisia pakaroitani; paitamallisto on hieman yläkroppaa myötäilevää; hiukset ajattomasti leikatut, mutta mömmöillä muodikkaasti muotoillut. Nyt jos jostain saisi imagolasit, matalat ja keskipaksut mustat pokat, olisin täydellinen.

Olen jossain määrin pinnallinen. Enenevässä määrin.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
SDMF
28.02.2005 13:55:30
Mun mielestä Silmälasit Sopii jollekkin pitkätukille helvetin hyvin , Siis paremmin ku lyhyt tukkasille , Esim Amoralin Kitaristilla Silverillä o lasit ja sopii helvetin hienosti...et sillee
R.I.P Dimebag darrell
Bassolow
04.03.2005 16:59:38
Minä sain lasit jo kuudennen lopussa muuta aloin käyttämään niitä seitsemänellä luokalla. Kyllä se vähän rohkeutta vaati mutta ei siinä pahemmin keltään sanomista tullut, salaa vaan vilkuilivat parin viikon ajan.

No sitten kahdeksannella luokalla tuli semmoinen tapaus että eräs henkilö alkoi kutsua minua "wannabe hevariksi". Tukka oli vasta kasvu vaiheessa joten näytinkin varmaan aika nörtiltä silmälasineni ja beatles hiuksineni . Tämä kyllä ärsytti valtavasti sillä en ole ikinä alkanut kenellekkään toittottelemaan että minä olen nyt hevari, katsokaa minua! Olisin varmaan siltäkin säästynyt jos isäpapaltani ei olisi huono näkö periytynyt.

Nyt kyllä koko tapaus naurattaa sillä taitaa kyllä kyseisellä henkilöllä olla ongelmia oman imagonsa kanssa kun alkoi äskettäin polttamaan (tietenkin kohottaakseen kunnioitustaan) ja on rasisti joka kuuntelee mustaa räppiä.
Eipä ole sen jälkeen kyllä mitään huomautuksia tullut kun hiukset ovat lisää kasvaneet.

Eikös se muuten ole näin että lasit ovat huomaamattomimmat, jos ne ovat samaa väriä kuin hiukset? Ainakin omassa tapauksessani tuntuisi näin olevan.
out of breath
09.03.2005 12:30:02

pilaavat!
t:silmälasirasisti
Only one way to say it, so I'll say it!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)