toyopet 08.01.2005 18:00:04 | |
---|
Elikkäs meidän solisti on ihastunut nyt Kari Tapion Hiljaisin siivin kappaleeseen ja siihen pitäisi värkätä lappu. Jos jollain vaan sattuisi olemaan valmiina? Toinen olisi sitten Simo Silmun soololevyltä se onko se nyt kaikkea hyvää vai mikä lie. Ei kellään satu olemaan mitään lappusia näihin? Olisin kiitollinen. Ja just soitti autosta, Noussut on kuu-kappale olisikohan Syke tms. esittäjä. Työtön osa-aikamuusikko |
Sertzo S 08.01.2005 21:53:01 | |
---|
Mielelläänhän näissäkin asioissa auttaisi, mutta kun sitä hommaa ei viitsisi aivani ilmaiseksi tehdä, joten nuottipaperia tai aanelosta blankkoa nenän eteen ja sinne vain tuhertamaan omia "hieroglyyfejä" ja testaamaan pändillä, miten toimii. En muuta neuvoa pysty nyt tässä antamaan. |
M.i.k.key 08.01.2005 22:02:13 | |
---|
Jep, kyllä nuotteja tehdään jos tilataan, tämäkin ilta on mennyt niitä näpytellessä/raapustaessa... Tekisi mieli sanoa jotain tuosta teidän solistin musamausta, mutta taidanpa olla hiljaa. Mä lopetan nää hommat! |
KoskPaavo 08.01.2005 22:12:46 | |
---|
"Tekisi mieli sanoa jotain tuosta teidän solistin musamausta, mutta taidanpa olla hiljaa." Yhdyn ed. ja olen hiljaa Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 08.01.2005 22:40:42 | |
---|
"Tekisi mieli sanoa jotain tuosta teidän solistin musamausta, mutta taidanpa olla hiljaa." Yhdyn ed. ja olen hiljaa Elekääpä nyt, iskelmä iskelmänä ja sillä siisti ja makunsa kullakin! |
no onhan niitä tetysti makuja joka lähtöön mutta eikös sitä kannattais ennemmin edes vähän etsiä omaperäisyyttä ja omaa linjaa eikä vaan tulkita noita kaiken maailman listajyriä. sitten vielä ihmetellään että miks hukutaan massaan... sorry. oon ottanu muutaman suruun. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
WanhaWetäjä 09.01.2005 18:27:52 | |
---|
No ei ole lappusia noihin,jos olis OMAtekemiä valmiina,niin pientä korvausta vastaan kyllä irtois... Kyllä mäkin olen sitä mieltä että pitäs olla enemmän oma-aloitteisuutta näissä biisien nuotinnus asioissa,eri asia tietysti on jos kukaan bändistä ei osaa nuotteja värkätä.. Jos ois taasen "kaupan"nuotti kyseisistä teoksista niin se on eri asia,ainahan niitä on kopsattu toisille :-) Mutta toi on vähä....ei se lappu kuitenkaan itekseen synny,vaikka PC:lla onkin helppo nakki kunhan sen opettelee ;-) Ja ite kun tekee niin saa just sellasen kun haluaa/bändi tarvii ;-) |
toyopet 09.01.2005 20:32:25 (muokattu 09.01.2005 20:41:38) | |
---|
Niinpä niin. Onnistuuhan tuo omatoimisestikin. Ja tuohon musiikkimakuun, siitä Silmun kappaleesta en niin välitä, Kari Tapiota en ole vielä kuullut ja Syke on... Mutta miksi ne on hittilistalla tms.? Miksi niitä nyt ei kannata keikalla soittaa? Luulen, en tiedä, mutta uskoisin kuitenkin yleisön pitävän niistä. Ja siihen omaperäisyyteen, siihen tuskin auttaa hittilistojen ulkopuolelta tuotu musiikki vaan aivan omat kappaleet. Niitäkin kyllä löytyy muutamia. Pitää vielä muutama lisää tehdä, niin saa levyllisen. |
Sertzo S 09.01.2005 21:49:22 | |
---|
Ja siihen omaperäisyyteen, siihen tuskin auttaa hittilistojen ulkopuolelta tuotu musiikki vaan aivan omat kappaleet. Niitäkin kyllä löytyy muutamia. Pitää vielä muutama lisää tehdä, niin saa levyllisen. Kyllä se niin on, että monet hitit ja listakappaleet on soitettava, jos aikoo yleensä keikkaa tehdä. Omiaan voi yrittää ujuttaa joukkoon joitain, mutta yleisön toiveet ja tutut, ajattomat biisit on pyrittävä esittään myös tanssijoiden tyydyttämiseksi. Alalla kauemmin olleet tietävät nämä tosiasiat ja näin varmaan toimivatkin. |
Eddy 10.01.2005 14:37:10 | |
---|
Ja siihen omaperäisyyteen, siihen tuskin auttaa hittilistojen ulkopuolelta tuotu musiikki vaan aivan omat kappaleet. Niitäkin kyllä löytyy muutamia. No mikäpäs siinä,jos ne omat biisit on siellä hittilistoilla...
Koskettelen soittimia... |
toyopet 10.01.2005 19:53:56 | |
---|
Kaikkea hyvää -kappaleeseen avulias kanssamuusikko toimitti nuotit, kiitos hänelle. Noussut on kuu näkyikin olevan vähän vanhempaa Syke-tuotantoa ja löytyi ihan omasta hyllystä levyltä. Kenenköhän levytys tuo Kari Tapion Hiljaisin siivin alunperin on? Vai onko se ihan uusi kappale. Kuulostaa kyllä joltain käännösiskelmältä. |
inkisiivi 22.04.2018 15:19:49 | |
---|
Löytyisikö nuotteja ja sanoja tuohon Sykkeen kappaleeseen Nousut on kuu? |
EP 22.04.2018 19:41:43 | |
---|
inkisiivi: Löytyisikö nuotteja ja sanoja tuohon Sykkeen kappaleeseen Nousut on kuu? Löysit 13 vuotta vanhan aiheen niin varmaan löydät "jelppipalstankin"? |
TompBass 23.04.2018 20:56:21 | |
---|
Niin, Kipale EI ole"Sykkeen". ( alkuperäisesti) " Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas" |