magnetman 004 08.01.2005 00:15:39 | |
---|
Perkeles näitä tulee nyt sitten monta: Pikku nina. Myrskun jälkeen. Ikkunaprinsessa. Salattu suru. Vanhan myllyn taru. Anteeks, tuossa ei oo kyllä yhtään humppaa. Tarkotat varmaanni humppamusaa yleensänni. Amerikkalaiset ne onkin ihmeväkeä, mutta venäläiset...! |
Tankero 08.01.2005 02:20:00 | |
---|
Mainitse humppabiisi joka pitää tietää ja kunnon tanssimuusikon/tuurarin kautta pelimiehen osata soittaa. Vain yksi! Kootaan semmonen lista. Jookos arvon ukot? Kaikki humpat pittää osata. |
Tankero 08.01.2005 02:22:30 | |
---|
Tuossa biisissä on laulettu joskus taustakööriin että tikkuviiinaaaaaa... Vetäkääpä joskus putkessa siten, että jätätte sen pikku ninan välistä pois. |
Tankero 08.01.2005 02:23:37 | |
---|
Patela-humppa:) Siinä on kaikki! |
R.Syke 08.01.2005 10:28:30 (muokattu 08.01.2005 10:32:31) | |
---|
Vetäkääpä joskus putkessa siten, että jätätte sen pikku ninan välistä pois. -Keuhksprh! Ei pikku-Niinaa saa vetää välistä. Kerran kuuntelin korvat luimulla, kun jossain jokin 'bändi' veteli kappaletta 'Lapsoset ketterät kotihaasta...' humppana. Silloin meinaisin ruveta turkendaaliksi. Menin kuitenkin pois. Hah. Mutta kipale opetettiin jo koulussa. Siispä listalle. |
Jalmus 08.01.2005 15:59:15 | |
---|
Kerran kuuntelin korvat luimulla, kun jossain jokin 'bändi' veteli kappaletta 'Lapsoset ketterät kotihaasta...' humppana. Mikko Mäkeläinen & Myrskylyhty soitti humppana Levottoman tuhkimon!!! Kyllä täytyy maailmasta humpat olla vähissä! Mauton idea ja myöskin esitys. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
baron 08.01.2005 19:15:37 | |
---|
Paranoid humppana!! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
KoskPaavo 08.01.2005 19:34:56 | |
---|
Mulle muljahti joskus 10 vuotta sitten mieleen että Sir Duke pitäiskin sovittaa humpaksi. Haaveeksi jäi. Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 08.01.2005 19:45:35 | |
---|
Mulle muljahti joskus 10 vuotta sitten mieleen että Sir Duke pitäiskin sovittaa humpaksi. Haaveeksi jäi. Onneksi ;) |
Jalmus 08.01.2005 20:45:18 | |
---|
Mulle muljahti joskus 10 vuotta sitten mieleen että Sir Duke pitäiskin sovittaa humpaksi. Haaveeksi jäi. Wonder-fanina olisin tullut vetämään sua turpaan, jos olisin sen kuullut! Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
Sertzo S 08.01.2005 21:41:45 | |
---|
Wonder-fanina olisin tullut vetämään sua turpaan, jos olisin sen kuullut! Mielummin väkeviä kuin väkivaltaa. |
Onneksi Stevie ei olisi nähnyt sitä nuotinnusta. (vitsi, vitsi) Humppa-Veikkoja olis pitänyt vetää turpaan kun tekivät sen "Hän Sinun on , Jee , Jee". Olen nimittäin vannoutunut Beatles-fani. Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 08.01.2005 22:33:48 | |
---|
Onneksi Stevie ei olisi nähnyt sitä nuotinnusta. (vitsi, vitsi) Humppa-Veikkoja olis pitänyt vetää turpaan kun tekivät sen "Hän Sinun on , Jee , Jee". Olen nimittäin vannoutunut Beatles-fani. Sir Dukesta: Mä yritin aikoinani treenata sitä väliosaa bassolla, mutta into loppui kesken... ja saatana se oli nuoteissa arrattu vielä B-duuriin 5 #. En näin ollen päässyt kullervoimaan osaamisellani tuon biisin suhteen. |
Fuzzy Boner 08.01.2005 23:08:10 (muokattu 08.01.2005 23:08:59) | |
---|
Sir Dukesta: ja saatana se oli nuoteissa arrattu vielä B-duuriin 5 #. . Eli originaalilaatikkoon Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
KoskPaavo 09.01.2005 00:54:25 | |
---|
Lisäys vielä tuohon "Sir Duke" - "ideaan". Oli tarkoitus että kiipparin vasurilla tuubasoundilla tuon B-osan olisin vetänyt. Ei taittunut , humppasuosikki jäi syntymättä. Soittaja selviää aina. |
baron 09.01.2005 00:57:58 | |
---|
Onneksi Stevie ei olisi nähnyt sitä nuotinnusta. (vitsi, vitsi) Humppa-Veikkoja olis pitänyt vetää turpaan kun tekivät sen "Hän Sinun on , Jee , Jee". Olen nimittäin vannoutunut Beatles-fani. Mun mielestä Esa Pakarisen "Pakarock" biisit oli kivoja. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 09.01.2005 09:08:23 (muokattu 09.01.2005 09:24:46) | |
---|
Hanna Pakarisen pakararock voisi olla vielä mielenkiintoisempaa. ;) |
pekkajau 09.01.2005 16:12:40 | |
---|
Takkoo kun Hanna Pakarinen ja eestä kun Esa Pakarinen! There`s no bisnes in showbisnes! |
WanhaWetäjä 10.01.2005 15:52:04 | |
---|
Sir Dukesta: Mä yritin aikoinani treenata sitä väliosaa bassolla, mutta into loppui kesken... ja saatana se oli nuoteissa arrattu vielä B-duuriin 5 #. En näin ollen päässyt kullervoimaan osaamisellani tuon biisin suhteen. No kele,pakko oli koittaa miten taittus...aika looginen juttuhan toi on bassolla tai kitaralla laatikosta riippumatta,ja sormituskin löytyy helposti... kiippareillakin aika iisi,jopa vasurilla,paljon mustia,helppo vetää,jos tuntee teeman,lapuista ja outona voi olla kyllä paha;-) Vaan ei tota kyllä kukaan tavallinen valkoihonen huttumaani laula tosta laatikosta,menee hiukka korkeelle... Meni mulla kymmene minsaa kun ilman lappuja muistelin ton riffin ja soinnut,se b-osan toinen sointu ei muistunut heti,jos B-sta mennään niin se on Eism7(?)...mutta mä olenkin aina pärjännyt hyvällä muistilla ja korvilla,ne korvaa kummasti huonon prima vistan ;-) |
baron 10.01.2005 17:00:25 | |
---|
mutta mä olenkin aina pärjännyt hyvällä muistilla ja korvilla,ne korvaa kummasti huonon prima vistan ;-) Ja päinvastoin;-) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |