WAR 08.01.2005 13:23:24 | |
---|
Oikeaan vireeseen?? Eli se oikean oktaavin E!! Kertokaapas mulle,jolle tuo Jackson on ihan uus juttu, että mitäs ne on nuo muut nippelit,alatallassa,viritysnamikat toki tiedän. Voiko tota ees hienovirittää?? Mielummin otan vastauksia suoraan mun mailiin eli:waxlrose@netti.fi,mut saa toki tännekkin jättää vinkkejä. APUWA pian ennenkuin menee hermot:=X LIFE SUCKS THEN YOU DIE!(By SLASH) |
Skebaristi 08.01.2005 14:56:13 (muokattu 08.01.2005 14:59:49) | |
---|
Ne "nippelit" siellä "alatallassa" ovat hienoviritystä varten... Ja tämä kuuluisi aloittelija puolelle. "No niin, no joo"
Pastilli? |
Necromuru 08.01.2005 16:18:57 | |
---|
...virettä koskevaan kysymykseeni järkevää otsikkoa, taikka selkeää selitysetä ongelmasta. Jucciczeksi Jucciczen paikalle. :D Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
Minä olen myyrä. * MYYTÄVÄNÄ ESP/LTD HYBRID 300! KATSO TORI! * |
WAR 08.06.2005 07:54:35 | |
---|
Oikeaan vireeseen?? Eli se oikean oktaavin E!! Kertokaapas mulle,jolle tuo Jackson on ihan uus juttu, että mitäs ne on nuo muut nippelit,alatallassa,viritysnamikat toki tiedän. Voiko tota ees hienovirittää?? Mielummin otan vastauksia suoraan mun mailiin eli:waxlrose@netti.fi,mut saa toki tännekkin jättää vinkkejä. APUWA pian ennenkuin menee hermot:=X Nyt se on ollut hyvän aikaa oikeassa vireessä. Takalevy irti ja ruuveja säätämällä talla bodyn kanssa samalle tasolle eli suht suoraksi :=) LIFE SUCKS THEN YOU DIE!(By SLASH) |
Skebaristi 08.06.2005 10:38:17 | |
---|
Nyt se on ollut hyvän aikaa oikeassa vireessä. Takalevy irti ja ruuveja säätämällä talla bodyn kanssa samalle tasolle eli suht suoraksi :=) olipa hyvä, että kerroit Aivan |