Aihe: Hartken vahvistimen korjaajaa?
1
tuomo
07.01.2005 12:33:39

Löytyykö tämmöistä taitajaa kotisuomesta?

Mulla ois tommonen Hartken vahvistin mistä kuuluu vaan sirinä eikä mikään etupanelin kytkin vaikuta mihinkään .. paitsi tietenkin virta.

Jos joku tämän osaa korjata niin yhteyttä contact@lambs.fi

Kiitos,

Tuomo
Karlsson
07.01.2005 12:43:31
Miepä vastaan tänne.

Eiköhän mikä vaan sähkölaitteita korjaava firma osaa tuon hoitaa. Hesassa esmes Soitin Huttunen tekee korjauksia.

Luulisin että tuohon ongelmaan on syynä mikäs muukaan kuin huonot juotokset. Ainakin omat Hartkeni aikoinaan potivat tuota.
Jesus built my hot dog!
tuomo
07.01.2005 12:45:33

Miepä vastaan tänne.

Eiköhän mikä vaan sähkölaitteita korjaava firma osaa tuon hoitaa. Hesassa esmes Soitin Huttunen tekee korjauksia.

Luulisin että tuohon ongelmaan on syynä mikäs muukaan kuin huonot juotokset. Ainakin omat Hartkeni aikoinaan potivat tuota.

Ok, häytypä soittaa tuonne. Korjautin kerran samaisen vahvistimen tuolla ruotsissa mutta koska korjaus kesti silloin 3 kuukautta niin en viittisi uusiksi lähettää. Tarttevat kuulemma piirustukset yms. että voisivat selvitellä vikojen lähteitä :)

Kiitz.

T.
oltsi88
07.01.2005 13:07:31

Tarttevat kuulemma piirustukset yms. että voisivat selvitellä vikojen lähteitä

Jännä juttu muuten, mun hartken 3000 bassonupin kanteen on printattu suoraan kytkentäkaavio. Ei tarte ainakaan etsiä piirustuksia jos laukeaa tuo. Mikä styrkaa itelläs on?
Karlsson
07.01.2005 13:16:38
Jännä juttu muuten, mun hartken 3000 bassonupin kanteen on printattu suoraan kytkentäkaavio. Ei tarte ainakaan etsiä piirustuksia jos laukeaa tuo. Mikä styrkaa itelläs on?

Mulla osasvat vaijenneen Kickbäkin korjata kyllä ilman mitään piirustuksia. Tosin siihenkin tainnu tulla rutiinia, nimittäin kun omani kiikutin sinne, niin pari muutakin odotteli vuoroaan...
Jesus built my hot dog!
Hughes
07.01.2005 17:00:03
Onpa minunkin Kickbackini tällä hetkellä korjattavana. Juotokset + rikkinäinen volumepotikka vaivaa. Perkele äijät vaan tilas alkuperäisen potikan ruotsista ja sillä on nyt kestänyt tulla suomeen jo kaks kuukautta eikä vieläkään oo kuulunu ämyristä mitn.
Sainpahan nyt sitte skobea odotellessa aikaan ostaa kunnon systeemit, vihdoinkin. Ostin JCM800+1984B 4x12" kaapin. Pikkasta paremmat vermeet verrattuna Hartkeen, joka oli tosin kokoonsa nähden loistovehe!! Hobla!!
vitukasta vitukasta vitukasta
Lökis
07.01.2005 19:30:08
Heps

Oma 5000:nen poti juuri tuota vaivaa, eli kylmäjuotoksia laite täynnä. Kolvi käteen ja luuppi silmään ja kolvaamaan, jo tuli hyvä peli:)
tuomo
10.01.2005 11:56:04

Heps

Oma 5000:nen poti juuri tuota vaivaa, eli kylmäjuotoksia laite täynnä. Kolvi käteen ja luuppi silmään ja kolvaamaan, jo tuli hyvä peli:)

Törmäsin viikonloppuna keikalla juuri tämmöiseen 5000:seen. Pikaisesti kun omistajansa kanssa jaapattiin niin oli tätäkin mallia kolvautettu kerran kaksi potikoiden toimimattomuuden ja pätkimisen vuoksi.

Taitaa olla melko yleistä näiden Hartkejen kanssa...

T.
JR/Rajah
10.01.2005 12:09:31
Aikoinani kun omistin Hartke 3500 nupin, niin siitä meni EQ-pimeäksi. Juotoksissa taisi olla silloinkin vika. Soitin Huttusessa laite tuli kuitenkin kuntoon ja vielä halvalla ja nopeasti. Mitään piirrustuksia ei tarvittu.

Mä suosittelen lämpimästi Soitin Huttusta noissa laitehuolto hommissa. On tullut kiikutettua sinne jos jonkinlaisia vahvareita ja aina on saatu toimimaan.
tuomo
10.01.2005 12:19:17

Mulla on semmonen kombokaappi siinä on 15" alukartio ja slotti mihin tuo 2150 nuppi menee sisälle.

Olisiko kellään näitä piirustuksia sähköisessä muodossa? Yritin googlettaa mutta ilmeisesti hakkerointiexpat on niin pienet etten löytänyt.
Hughes
10.01.2005 16:28:38
Ilmeisesti nää Hartken pelit on aika heikkoja juotosten osalta kun kaikilla tuntuu olevan samaa häikkää..?

Näin täytyy olla joo, varmaan puolet tällä foorumilla käyjistä on omistanut rikkinäisen Hartken! Kai noi silti on ihan hyviä pelejä kunhan käy kerran korjaamolla, hinta-laatusuhde ihan (r)OK.
vitukasta vitukasta vitukasta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)