Aihe: kauna
1 2 3
hit
07.01.2005 19:01:09
Mielipiteitä elokuvasta. mielestäni yritetty väkisin tehdä pelottavaksi, tapahtui liikaa liian lyhyessä ajassa. Muuten ihan katsottava.
"For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea
Bluesmies
07.01.2005 19:18:23
Tosiaan tänään ensi-ilta. Mua kyllä kiinnostais toi leffa, vaikka onkin luultavasti aika keskiverto.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
sivupersoona
07.01.2005 19:23:05
mainokset vaikuttavat pelottavilta, ehkäpä se valkokankaalla jopa hieman säikäyttää. Täytyy katsoa.
KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta. -kaima
Woc
07.01.2005 19:42:29

Alkuperäinen Ju-On on ainakin hyvä, vaikkei aivan Rinquille ja Kairolle pärjääkkään. Pitää koittaa jossain vaiheessa nähä tämä jenkkiversiokin.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Chrissie
07.01.2005 19:51:18
Kaveri kiteytti ajatuksiaan Kaunasta näin: "ach.. ok. minua vähän arveluttaa kun siinä trailerissa näyttää, että sen SMG:n takaraivosta tulee perse esiin"

Putosin täysin. Siltähän se nimittäin tosiaan näyttää... perseeltä. Ei silti, yksi vapaalippu pitäisi pian käyttää ja tuo vaikuttaa eniten kiinnostavalta tämän hetken tarjonnasta. Ja onhan Sarah Michelle Gellar aikas hot!
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Tympee Huttunen
07.01.2005 20:09:34
Kaveri kiteytti ajatuksiaan Kaunasta näin: "ach.. ok. minua vähän arveluttaa kun siinä trailerissa näyttää, että sen SMG:n takaraivosta tulee perse esiin"

Musta ne näytti ihan palleilta. Kauhua parhaimmillaan olisi moinen. Kai Kauna katsomaan täytyy mennä.
ozz3
07.01.2005 20:36:18
Kävin juuri katsomassa, ja petti kyllä odotukset. Aikamoinen sillisalaatti, jos olet nähnyt Dark Water elokuvan niin tämä on juuri samanlaista huttua. Kyllähän siinä toki pari kertaa säikähtikin.
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
MV
08.01.2005 18:34:15

Putosin täysin. Siltähän se nimittäin tosiaan näyttää... perseeltä. Ei silti, yksi vapaalippu pitäisi pian käyttää ja tuo vaikuttaa eniten kiinnostavalta tämän hetken tarjonnasta. Ja onhan Sarah Michelle Gellar aikas hot!

Mitäh!!? Eikö ne olekkaan kassit?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Tympee Huttunen
09.01.2005 23:30:00
Katsomassa kävin. Ihan hyvä leffa. Muutaman kerran kyllä pelästyi.
Prowler
10.01.2005 13:07:08
Ainakin Ju-On on loistava. eli pakko se on kattoo, ku sehän on vielä saman ohjaajankin.
Walking through the city, looking oh so pretty, I've just got to find my way.
Henko
10.01.2005 17:20:30

Mää petyin kans, kun sitä hehkutettiin niin kovasti. Pelkkää säikyttelyä vaan, ja vieläpä säikytellään samoilla jutuilla koko ajan. Nuo japsikummitusleffat on usein kovin samanlaisia. Ei tässä lopussakaan mitään erityisen karmaisevaa paljastunut.
Ring (tai Ringu) on ihan eri maailmasta.
Tilutan hitaammin kuin varjoni.
Börje
11.01.2005 15:15:19
Aluksi vähän arvelutti vampyyrinlistijä ja se jäätävä roswellin sälli, mutta ei ne nyt leffaa päässyt pilaamaan. Eli pidin kyllä kovasti.
Totta, että eihän siinä mitään ideaa ollut muuta kuin pelottelu, mutta se onnistuikin paremmin kuin hyvin.
"Juhani sano mulle kesällä että saan olla täällä. Heti ku ylläpito lähettää mulle privatviestiä tyyliin: "nyt helvetiin" niin lähen heti." -Mahe
Planetist
11.01.2005 15:47:54
Kävin sitten katsomassa, uskomatonta paskaa. The ringistä pidin mutta nyt sitäkään ei tahdo enää katsoa tuon jälkeen.
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
Kign of Tarttila
11.01.2005 23:48:29
Tuossa oli kyllä KAIKKI japsikauhuainekset(kliseet) läsnä ja niitä vedeltiin repeatilla katsojan silmille sellaisella vauhdilla että lopussa kauhu(niin, kyllähän tämä parhaimmillaan aika pelottava oli) rupesi muuttumaan nauruksi.

Juoni oli sikäli hauskasti kasattu, että siinä saatiin käsittämättömän tiheässä tahdissa edes jotenkin loogisella tavalla ihmisiä menemään yksin näihin säikäyttelytilanteisiin.

Visuaalisesti paikoitellen oikein tyylikäs. Alkuperäisiä ju-oneja en ole vielä nähnyt, joten vaikea sanoa oliko tässä nyt sitten oikeastaan mitään uutta. Japani-lapsi-yöpaidassa-kauhu taitaa olla jokatapauksessa tullut tiensä päähän.
MV
12.01.2005 14:07:27
No onkos ne nyt sitten kassit vai perse sen naisen takaraivossa:) Menen itsekkin varmaan katsomaan joku päivä...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
T.S. S L A Y E R
12.01.2005 14:08:12

Perverssit! Nyrkki sieltä tulee.
depe
12.01.2005 14:11:51
Perverssit! Nyrkki sieltä tulee.

...mutta se on mennyt perseen kautta sinne takaraivoon.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Henko
12.01.2005 14:30:33

Juoni oli sikäli hauskasti kasattu, että siinä saatiin käsittämättömän tiheässä tahdissa edes jotenkin loogisella tavalla ihmisiä menemään yksin näihin säikäyttelytilanteisiin.

Mua kyllä ottaa päähän monesti katsojan aliarviointi. Tossakin leffassa se poliisi meni polttamaan sitä taloa, mutta vaikka se ties mistä on kyse, ni meni lankaan kun kuului lapsen itkua. Sori jos spoilasin.
Tilutan hitaammin kuin varjoni.
enema
12.01.2005 22:07:04
Huonohko leffa, kamala suomennos. Olin tottunut puhumaan The Grudgesta, niin arvaa oksettiko tämä "Kauna" kun kuulin sen.. yöh.
Aina ei voi voittaa, mutta aina voi hävitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)