Aihe: schecther kitara??
1
PETRUKI74
07.01.2005 20:36:14
Onko kenelläkään kokemuksia tämän merkkisestä kitarasta??

neckthru kaula ja gibsonin mikit,talla yms.tekniikka ja koristeltu kaula Tehty/kasattu muualla kuin usa:ssa mut kuulemma jenkki muuten??

ostin tämmöisen kun oli niin helv.. hyvä käteen ja soi aika mureasti!!

Toi merkki ei välttämättä oikein kirjoitettu!
Kitarasankari
08.01.2005 00:52:02
Tehty/kasattu muualla kuin usa:ssa mut kuulemma jenkki muuten??

Siis firmahan on alunperin jenkki, schecterhan teki jo muinoin tos hyviä käsintehtyjä custom shop kitaroita. Mut jos siun kitaras on C-1 niin se on tehty kai koreassa, mutta asiallisia pelejä on myös ne..
Jazz is not dead...it just smells funny...
kunnasja
08.01.2005 01:44:55
Onko kenelläkään kokemuksia tämän merkkisestä kitarasta??

Vuoden päivät on ollu juuri tuo keppi. Sustain on mieletön, läpirungon kaula ja -kielet sen tekevät. Hieman kaulapainoinen, mutta hyvä soittaa. Siistikin on kuin sika pienenä. Oma keppini on Drop C-vireessä, eikä ole soitettavuudeltaan moinenskaan. Liikkeessä säädätin jo ostaessa tosin.

"Pitäisi olla aidot" Duncanin SH2 (Jazz) ja SH4 (JB) -mikit. Mutta kuulostavat selvästi tukkoisemmalta kuin erikseen ostamani Jazz ja SH5 (Duncan Custom), joten olen epäileväinen ovatko aidot vai Duncan Design-malliset... Sehän paljastuisi jos irrottaisi mikkien kullitetut kuoret ja katsoisi, mutta enpä ole viitsinyt alkaa tusaamaan.

Volumepotikka oli huono kun sain vajaa vuos sitten omani. Ja nyt uuskin on alkanut epäluotettavaksi, vien huomenna putiikkiin niin saavat pistää kolmannen ehdokkan kiinni.
Visit http://www.helionprog.com - download http://www.helionprog.com/audio/Helion-GodofFire.mp3
PETRUKI74
08.01.2005 11:52:34
Joo kyllä on noi seymorin mikit mutta soi kyllä mulla ihan mureesti kun vahvari on marsun avt 150 ja boss me33 behringer 412 s malli mut alapäätä ei oikein tykkää toistaa sillain hevisti mut rokkiahan mä vedänkin eli toimii aivan loistavasti mulla mun tarkoitukseen ja tosiaan on jossain koreassa kasattu ja c1 classic on tuo keppi!!

Saiskohan vähän wyldemäisemmät soundit jos vaihtais noi mikit johonkin muihin ehdotuksia mitkä on parhaita en tarvi huonoja koska toisessa kepissä on ja se on epiphone les paul Myynkin jos joku haluaa ostaa!!!??????
Niskamies
08.01.2005 18:40:08
Kyllä mikkien pohjassa on ihan SD:n leima ja mallimerkinnät.
Meitsi on meshissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)