Verde 07.10.2004 16:23:08 | |
---|
Tietääkö kukaan myydäänkö suurta kitarakirjaa ja jos myydään nii missä.. (anteeksi. varmaan kysytty ennenkin) |
Meisseli 07.10.2004 16:32:18 | |
---|
Suomenkieliset painokset on lopussa. Käytettynä ehkä. Englanninkielisen version saa varmaan tilaamalla mihin tahansa kirjakauppaan. hinta pyörii siinä 50 euron kieppeillä. Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
MattiAuer 07.10.2004 16:45:01 | |
---|
Helsingin F-musiikissa olen nähnyt angloversion. Ei ollut kauhean kalliskaan (käyttöarvoon nähden), muistaakseni alle tuon 50€. "toimii jo käyttäjillä joiden jäsennumero on alle 17" muusikoiden.net
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
11 07.10.2004 18:51:37 | |
---|
|
Feggy 08.10.2004 10:07:24 | |
---|
Tietääkö kukaan myydäänkö suurta kitarakirjaa ja jos myydään nii missä.. (anteeksi. varmaan kysytty ennenkin) Huuto-netissä oli joku aika sitten. www.huuto.net Less is more. |
Tomtom 08.10.2004 12:39:12 | |
---|
Voisin myydä oman englanninkielisen, jos joku on kiinnostunut. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
käsi 08.10.2004 14:51:27 | |
---|
suomenkielisiä ei enää kovin helposti löydy. jos englanti sujuu osta tuo enkku versio, niitä on vielä aika hyvin kaupoissa. kirjakaupat tosin käyvät kustantajan kanssa keskusteluita uudesta painoksesta koko ajan kohta ne ottaa avaimet pois |
l@ho 09.10.2004 10:45:14 | |
---|
Luulis ettö suomenkielistä painostakin tulee vielä.. eiköhän sille kuitenki jatkuvasti kysyntää ole. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
depe 09.10.2004 12:15:17 | |
---|
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Lilli 10.10.2004 20:38:13 | |
---|
Luulis ettö suomenkielistä painostakin tulee vielä.. eiköhän sille kuitenki jatkuvasti kysyntää ole. Itse asiassa ei tule. Asia on tarkastettu kustantajan edustajalta. - Minne hoppu, poju ? |
mrbarfly 10.10.2004 20:51:51 | |
---|
Itse asiassa ei tule. Asia on tarkastettu kustantajan edustajalta. Näin on , ja tämä on vähintäänkin käsittämätöntä. Luulisi että toinen kustantaja voisi ostaa tuohon oikeudet tjtn. Omani ostin myös Huuto.netistä ja aavistuksen liioitellen täytyy sanoa etten "luopuisi mistään hinnasta" ;) |
overtake 11.10.2004 01:06:41 | |
---|
Mikähän vittu siinäkin oli kun piti itse mennä myymään tuo teos. Satan sentään. It's such a fine line between stupid, and clever. |
11 07.01.2005 19:44:56 | |
---|
Luulis ettö suomenkielistä painostakin tulee vielä.. eiköhän sille kuitenki jatkuvasti kysyntää ole. Jep, taas saatavana. |
Jep, taas saatavana. Varmistan. Ostin oman kappaleen viime viikonloppuna. |
ShadowWalker 07.01.2005 20:42:12 | |
---|
Ja minä ostin kans reilu viikko sitten oman. Ja hinta oli alta 30€, uutena!! Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. |
doktorkoo 07.01.2005 20:51:19 | |
---|
Viikko sitten näin sen sinikantisen version Tampereella Suomalaisessa kirjakaupassa...siinä uudessa, joka on suunnilleen CitySokosta vastapäätä -doctor |
drvulter 07.01.2005 21:04:51 | |
---|
Mitä se kirja sisältää jokseenkin tiivistettynä? Shackle-razzle-futzal-craz |
Mikaelo 07.01.2005 21:08:47 | |
---|
Mitä se kirja sisältää jokseenkin tiivistettynä? Kaiken. I'd rather feel like shit than be full of shit! |
FlatOutFucked 07.01.2005 21:18:58 | |
---|
Kaiken. Eli siis... Minulla on välillä käynyt mielessä, että jos ostaisi (helvetin)halvan akustisen ja opettelisi jotain perusjuttuja ihan itsekseen. Tämä kirjako olisi siihen tarkoitukseen ok? Ei minulla mitään kunnianhimoa ole, mutta jossain määrin kiinnostaisi kokeilla äänien tekemistä niiden kuuntelemisen lisäksi, ehkä. Lähinnä testata olisiko tässä hyvä harrastus piirtämisen lisäksi. Akustisen kitaran ostaisin heti jos viidelläkympillä löytäisi. Haluaako joku myydä? "We´ve been playing along and they´ve been the song we wanted to hear...
But the melody´s meaningless, it´s wasted on my ears.
Surprise, surprise...Surprise, surprise!
The government lies!" |
Kitaravirtuaali 07.01.2005 21:53:28 | |
---|
Eli siis... Minulla on välillä käynyt mielessä, että jos ostaisi (helvetin)halvan akustisen ja opettelisi jotain perusjuttuja ihan itsekseen. Tämä kirjako olisi siihen tarkoitukseen ok? Vaikkapa. Kyllä tästäkin perusasiat löytyvät. Ei minulla mitään kunnianhimoa ole, mutta jossain määrin kiinnostaisi kokeilla äänien tekemistä niiden kuuntelemisen lisäksi, ehkä. Lähinnä testata olisiko tässä hyvä harrastus piirtämisen lisäksi. Onhan se mukavaa kun edes jotain osaa soittaa. Siitä vaan kitaran kimppuun. Akustisen kitaran ostaisin heti jos viidelläkympillä löytäisi. Haluaako joku myydä? Kyllähän noita lehdissä näkee, että klassisia kitaroita alkaen 55e. |