vincent 07.01.2005 16:04:23 | |
---|
eli ajattelin kenties omin päin lähteä ensi suvena. saako lippuja mistään suomesta vai onko tilattava netin kautta? kellään kokemuksia? tattis! hevi määrää... ...mutta ketä? |
Zammy 07.01.2005 16:06:27 | |
---|
eli ajattelin kenties omin päin lähteä ensi suvena. saako lippuja mistään suomesta vai onko tilattava netin kautta? kellään kokemuksia? tattis! www.jookoskookos.com Siis sieltä saat pakettia johon kuuluu liput ja matkat. Hinta on ainakin ihan kohdallaan, että luultavasti ei kannata alkaa itse järjestelemään lippuja ja matkoja erikseen. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
vincent 07.01.2005 16:19:51 | |
---|
luultavasti ei kannata alkaa itse järjestelemään lippuja ja matkoja erikseen. tuttu on tuo jookoskookos, mutta just laskeskelin, et omin päin homma kustantaisi noin 300 euroa, eli puolet jookoksen hinnasta... hevi määrää... ...mutta ketä? |
Zammy 07.01.2005 17:38:10 | |
---|
tuttu on tuo jookoskookos, mutta just laskeskelin, et omin päin homma kustantaisi noin 300 euroa, eli puolet jookoksen hinnasta... Maksoin itse 475 euroa. Meinasitko 300 eurolla saada siis matkat, hotellimajoituksen ja festarilipun? Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
vincent 07.01.2005 17:46:54 | |
---|
Maksoin itse 475 euroa. Meinasitko 300 eurolla saada siis matkat, hotellimajoituksen ja festarilipun? jep. -lennot n.100€ (easyjet) -majoitus hostellissa 10 pv n.100€ -ymmärtääkseni festarilippu pyörii myös siinä sadan euron paikkeilla. yht n. 300€ - jookoksella lentäen 600€! hevi määrää... ...mutta ketä? |
Sperm Donor 07.01.2005 18:58:22 | |
---|
jep. -lennot n.100€ (easyjet) -majoitus hostellissa 10 pv n.100€ -ymmärtääkseni festarilippu pyörii myös siinä sadan euron paikkeilla. yht n. 300€ , Kaikki noi kun saat sattumaan kohdalleen niin aika fakiiri olet. 475, ei ole paha hinta. liput kannatta hoitaa etukäteen, on käynyt silleen että ovella on sanottu että täyttä. |
475 euroa ei ole paha homma myöskään siltä kantilta, että saapi heittää ihan vapaalle. Sulla on periaatteessa lastenlikat hoitamassa kaiken ja sä voit vain lomailla... Henk. koht. pidän myös plussana sitä bussimatkaa ja paria ylimääräistä yötä Krakovassa. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Sperm Donor 07.01.2005 19:14:07 | |
---|
Me ollaan joskus hoidettu itse lennot ja vuokrattu kämppä sieltä(formula-aikaan). Silloin on kaikki kalliimpaa, ja aika paljonkin. Nykyisin ei tule hirveen paljon kalliimm,aksi ottaa hotellipaketti. 1vko 670€. Se on sinänsä sikahinta jos aattelee että keväällä pääsee pitkälle viikonlopulle 300€. Niin vai onko? |
vincent 07.01.2005 19:19:55 | |
---|
Kaikki noi kun saat sattumaan kohdalleen niin aika fakiiri olet noh, tätähän mä olen tässä tänään selvitellyt ja noilla hinnoilla voisi varata netin kautta vaikka tällä minuutilla. tarkastinpa vielä: -lennot 84€ -majoitus 10vrk 120€ (eikä ole edes halvin vaihtoehto) -ja se festarilippu siis n100€ että tälleen. meitsi on sitten virallisesti fakiiri! Henk. koht. pidän myös plussana sitä bussimatkaa ja paria ylimääräistä yötä Krakovassa. vanha ei jaksa enää remuta bussissa... ;-D hevi määrää... ...mutta ketä? |
Sperm Donor 07.01.2005 19:23:28 | |
---|
Siis mikä on toi easyjet? eihän nyt edes matkatavarana voi päästä noin halvalla. Miten ne aikataulut sopii? |
vincent 07.01.2005 19:24:50 (muokattu 07.01.2005 19:25:24) | |
---|
hevi määrää... ...mutta ketä? |
Supernaut 23.01.2005 12:51:54 | |
---|
-majoitus 10vrk 120€ (eikä ole edes halvin vaihtoehto) Kannattaa sitten tarkistaa, että ko. hostellissa voi olla noin pitkän ajan. Joskus niissä on kuulemma jonkinlaisia rajoituksia vierailun pituuden suheen. Kyllä kai ne ilmoittaa siitä viimeistään varauksen yhteydessä, jos sellaisia on. Varokaa sitä, joka juo vettä ja seuraavana aamuna muistaa, mitä puhuimme. - Kreikkalainen sanonta |
Zammy 03.02.2005 09:55:06 | |
---|
Onkos kellään mitään toisen käden tietoa tai huhuja, että mitäs bändejä on kemuihin saapumassa? Szigetin sivuilla ei mitään tietoa ainakaan, ja harvan bändin nettisivuillakaan keikkakalenteri ulottuu noin pitkälle.. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |