manfred 27.02.2003 21:55:31 | |
---|
mä ostin Ison Omenan jc:stä JÄTKIEN osastolta mustat crockers-merkkiset persiistä suht. tiukat ja lahkeesta leveet farkut. Ja Ossi Ossi, olihan silloin aikanaankin (olen saanut hyvän kuvan musamaustasi) rockijätkillä naisten mallisia housuja. Nuo meikit jätkillä ovat kyllä mustakin kuvottavia tai ennemminkin masentavia. Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva
denatured |
Psycho-Monkey 28.02.2003 16:17:02 | |
---|
Onkos muuten Hesas jotain tällasta "erikoisvaatekauppaa" josta vois tuollasia housuja löytää...??? ym. samanhenkistä vaatetusta...??? I can cause you pain and make it last! |
noir 28.02.2003 16:19:36 | |
---|
Onkos muuten Hesas jotain tällasta "erikoisvaatekauppaa" josta vois tuollasia housuja löytää...??? ym. samanhenkistä vaatetusta...??? Joku vintage-vaatelliike löytyy, muistaakseni oli *tun kallista, ja muistaakseni en muista missä se on tai mikä sen nimi on, joten paha käydä hintojakaan tarkistamassa, mutta tuolla äppelissä täytyykin käydä. No pain, no delight. |
Psycho-Monkey 01.03.2003 20:50:04 | |
---|
Jeh...Mulla onkin Nykin matka suunnitteilla...tuonko koko porukalle kunnon housut samalla?!?!...;) I can cause you pain and make it last! |
JPQ 31.12.2004 02:39:30 | |
---|
Alotitajalle ja muille aroille tiedoksi osoitatte olevanne tosi rok jos ostatte vaatteet sieltä mistä huvittaa vaikka naisten puolelta.:) Rock tähdethän käyttää muutenkin kait naisten vaatteita kun miesten puoli on usein niin suppea. |
Leper Messiah 01.01.2005 00:26:28 | |
---|
Beavers Bonnie naisten housut, katso omakuva. klikkaa sitä niin näkyy selvänä no matter how beautiful a girl is, she still shits |
punk 01.01.2005 00:59:43 | |
---|
we fight to live we live to fight |
Alttoviulisti 01.01.2005 11:27:35 | |
---|
Naisten osasto, tiedän monia jätkiä joilla on naisten osastolta ostetut housut, senkus menet sinne vaan:)! |
Dutteri 01.01.2005 17:40:43 | |
---|
Mä tarttisin sellaiset perseestä kireet ja lahkeista leveät - joskaan ei liian leveät - MUSTAT farkut. Tyttöjen osastoltahan noita varmaan löytyisi, mutta enhän mä nyt sinne uskalla mennä, karski mies kun olen. Siis. miehille suunnitellut rokkibyysat, mistä? Hmm.. tältä siis tuntuu aloittaa topikki Pukeutuminen-osastolle. Kumma tunne. Mä taidan sittenkin digata pinnallisuudesta. Mikä sun koko on? Voin lähettää jos löydän. Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli? |
Vainhaalee 02.01.2005 20:13:14 (muokattu 02.01.2005 20:15:51) | |
---|
Ei löydy mustia boot-cutillisia farkkuja... Jack & Jonesilla on ollut mut ei oo enää... Mulla on "tyttöjen" farkut... perse irvistää kivasti kun on niin matala vyötärö... EDIT: Osta mieleiset siniset farkut kun niitä löytyy helpolla ja värjää ne pesukoneessa värinapeilla... |
Heissi 02.01.2005 23:15:18 (muokattu 02.01.2005 23:16:35) | |
---|
Jumpe, tämmösenkin topikin joskus aloittanut... Mikä sun koko on? Voin lähettää jos löydän. Tää on melkein 2 vuotta vanha threadi, mä oon liian läski tommosiin housuihin tätä nykyä. No en ehkä ihan, mutta nykyset farkutkin on jo sen verran tiukat, että en halua enää tämän tiukempaa (ehe ehe). Kiitos kuitenkin tarjouksesta :) EDIT: Hah, kohta muuten cldron tai joku muu tuttu kiitää tänne kommentoimaan jotain että "älä kuseta, sä oot Heissi ihan vitun läski" "Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö. |
Mie muistan että aikanaan ostin nykyiset farkkuni sillä menetelmällä että menin sisälle farmarihousualan liikkeeseen ja kerroin myyjättärelle etsiväni farkkuja jotka olisivat ylhäältä tyköistuvat ja alhaalta levenevät. Sama. |
Raipe 09.01.2005 13:00:37 | |
---|
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |