Aihe: Kirka
1 2 3 4 5 6
half
07.01.2005 14:13:13
Joo,varmasti näin on... mä en ole erityisemmin koskaan digannut näistä Hurriganes "jälkeisistä"kitaristeista,johtuen ehkä siitä että pidän soitosta jossa on myös jotain "jujua"ja melodiaa,nää on sellasia perus riffi-kitaristeja enempi...mutta ammattimiehiä,nää on niin makuasioita,mä olen perverssi hissimusiikin ystävä,Lee Ritenour ja Larry Carlton ja Björninen rules ...ja Pensolan Ykä ;-))

Kirkan oon nähnyt monta kertaa livenä,paremmin toimii kuin telkassa,vähän sellasia "stadilaisia"äijiä on joissain kokoonpanoissa ollut,niin kingiä,niin kingiä....

Voishan se Topikin jo laulamisen lopettaa,jos nyt näihin juttuihin mennään,karua sekin on ;-)

Karu on ollut monen pojan loppusuora. Irwin, Badding, Ola, Kinnunen ( tyttö ) jne. loputon lista. Millä olisivat lopettaneet?
Rahat ja terveys loppu. Harva ymmärtää,että on lainaa ilon sekunnitkin, ne surun tunnein maksetaan. Turat nauttii, kun ne näkee jonkun tekevän itsemurhaa lavalla. Mitä korkeammalta putoo sitä kovemmat kicksit Turalla.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
backwood
07.01.2005 14:36:49
näissä kohtaloissa just näkee tän raadollisuuden..ensin palvotaan mutta kun paikka tulee unohdetaan ja lyödään täpöllä puukkoa selkään...
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
Riksteri
07.01.2005 14:44:43
Karu on ollut monen pojan loppusuora. Irwin, Badding, Ola, Kinnunen ( tyttö ) jne. loputon lista. Millä olisivat lopettaneet?
Rahat ja terveys loppu. Harva ymmärtää,että on lainaa ilon sekunnitkin, ne surun tunnein maksetaan. Turat nauttii, kun ne näkee jonkun tekevän itsemurhaa lavalla. Mitä korkeammalta putoo sitä kovemmat kicksit Turalla.

Jos näin on, niin en sitten olekaan Tura. Todella harvassa näkyy noita Turia olevan muutenkin, tanssipaikalla ei moneen törmää. Taitavat ollakin nuo Turat enemmän sellaista soittajan mielikuvituksen tuotetta tai sitten ovat jääneet kotiin keltaista lehdistöä lukemaan ...
Don't shoot the pianist: he's doing his best. But he only has fifteen months.
pekkajau
07.01.2005 15:09:19
Kirka ei ole vielä kunnolla palautunut siltä maratonilta?
There`s no bisnes in showbisnes!
Larry
07.01.2005 15:23:42
Kirka ei ole vielä kunnolla palautunut siltä maratonilta?

Kuulostaa siltä ettei tule palautumaankaan ennen kuin on kynnet pehmeenä.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Rantsu
07.01.2005 16:27:58
Siinä on muuten mukava kaveri! Ja "vaarallisen" kova soittamaan.

Olettekos kuulleet miehen parin vuoden takaista soololevyä? Se on nimittäin hyvä. Eikä ole mitään kitaristin egotrippailua.
"Ehke parempi mine kotona."
WanhaWetäjä
07.01.2005 16:44:30

Olettekos kuulleet miehen parin vuoden takaista soololevyä? Se on nimittäin hyvä. Eikä ole mitään kitaristin egotrippailua.

En sitä,mutta yhen vanhemman tuotoksen valitettavasti,jostain 1999-2000 vaiheilta...hämmästytti että oli ainakin osittain(?) konetaustat(karut)ja itse oli kait ne vielä väsännyt...tosta ei voi kuin parantaa ;-)
Tankoprinssi
07.01.2005 22:02:51

Olin syksyllä "tsekkaamassa" Kirkan rokki-kunnon yhdellä Rock-klubilla ja täytyy sanoa, että meno oli kova. Bändissä oli jotain nuoria jannuja ja kyllä niiltä lähti rokettirolli ihan ok. Ja myös itse maestro hoiti "pestinsä" kunnialla. Itsekin tuli siinä lavan edessä hypittyä. Tosin eihän se Popedan keikkamenolle vertoja vedä, siellä nimittäin hyppii pöydillä 18- 50 v ikähaitarilla lähes koko jengi.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
manjaana
07.01.2005 22:08:02

No voi hyvänen aika...., jos tuo nyt pitänee paikkansa, niin mie en kyllä sitten ole Tura..
Mennään eikä meinata...
Rantsu
07.01.2005 22:14:04
En sitä,mutta yhen vanhemman tuotoksen valitettavasti,jostain 1999-2000 vaiheilta...hämmästytti että oli ainakin osittain(?) konetaustat(karut)ja itse oli kait ne vielä väsännyt...tosta ei voi kuin parantaa ;-)

Tarkistin, ja tuo mun tarkoittama levy on tehty 2001; niin sitä aika menee ettei huomaakaan... mutta samasta levystä siis puhutaan. Näin sitä mielipiteet voi käydä ristiin kun musasta on kysymys!
WanhaWetäjä
07.01.2005 23:01:22

Tarkistin, ja tuo mun tarkoittama levy on tehty 2001; niin sitä aika menee ettei huomaakaan... mutta samasta levystä siis puhutaan. Näin sitä mielipiteet voi käydä ristiin kun musasta on kysymys!

Joo,voipi olla sama levy...puolihuolimattomasti keikkamatkalla sitä kuunneltiin,että sen puolesta olin vähän epäreilu esittäjää kohtaan,jotenkin jäi vaan sellanen vaisu kuva niistä biiseistä,no ennakkoasennetta voi aina olla,kun kyseessä ei ole ns. oma suosikki...eli tulee kaikki saundi/tyyli yms. makukysymykset mukaan jo heti alussa,pitäs kuulla levy tietämättä kuka sen on tehnyt...

Mulla juontaa toi juttu hiton kauaks,velipoika tykkäs Rollareista,mä Beatlesista,notta ehkä mä kaipaan sitä melodisuutta myöskin instrumentaalimusalta,ja sointumaailmaa pitää löytyä ;-)
Rantsu
07.01.2005 23:46:04
Tarkistin, ja tuo mun tarkoittama levy on tehty 2001; niin sitä aika menee ettei huomaakaan... mutta samasta levystä siis puhutaan.

No ei sitten välttämättä näköjään puhutakaan. :) Janneltahan ilmestyi 1998 "Vastuun vapaapäivä" -niminen levy, ja se voi olla se, mitä WW tarkoittaa. Se on kyllä aika erityylinen kuin tämä 2001 ilmestynyt "Pan Am Cosmobox".
Tankero
08.01.2005 02:33:01
Joo,varmasti näin on... mä en ole erityisemmin koskaan digannut näistä Hurriganes "jälkeisistä"kitaristeista,johtuen ehkä siitä että pidän soitosta jossa on myös jotain "jujua"ja melodiaa,nää on sellasia perus riffi-kitaristeja enempi...mutta ammattimiehiä,nää on niin makuasioita,mä olen perverssi hissimusiikin ystävä,Lee Ritenour ja Larry Carlton ja Björninen rules ...ja Pensolan Ykä ;-))

No siinähän ne tulikin. Hengettömimmät kitaristit järjestyksessä. Ritenourissa ei ole varmaan näkynyt eikä kuulunut henkeä vuoden 85 Pori Jazz keikan jälkeen. Siellä näkyi kiva punehtuminen ja hämmennys, kun rumparisti, Carlos Vega vainaa, pölläytti maestrolta ykkösen hukkaan.
Säälitti kerran, kun sortui samalle lauteelle Lukatherin kans vetään Wonderin; `Cause we ended as loversia. Irvistely oli kyllä komeampaa kuin Stevellä.
Oikeestaan odottelen vielä, että Ransis Koijan fanit ryömis koloistaan.
Sperde
08.01.2005 10:31:23
No siinähän ne tulikin. Hengettömimmät kitaristit järjestyksessä. Ritenourissa ei ole varmaan näkynyt eikä kuulunut henkeä vuoden 85 Pori Jazz keikan jälkeen.

Ritenour veteli pitkään bändissä nimeltä Four Play, mm. Nathan Eastin samassa ryhmässä. Hymy korvissa omia smooth Jazz- skibaleita vetelevät, joka hepulla myös oma kustannusyhtiö, eli rahat tulee tosiaan kotiin. Muutama vuosi sitten Larry Carlton astui Ritenourin tilalle. Tän hetken kuvioista ei tietoa. Ehkä se on kohta Kirkan bändissä...
R.Syke
08.01.2005 10:49:26 (muokattu 08.01.2005 10:50:59)
-Kirkan bändissä on jo hyvä, keskimittaisen koripalloilijan kokoinen kitaristi.

Kts: http://www.koripalloliitto.fi/koripalloilijan_keskimitta.html
WanhaWetäjä
08.01.2005 11:42:12 (muokattu 08.01.2005 12:47:24)

No siinähän ne tulikin. Hengettömimmät kitaristit järjestyksessä. Ritenourissa ei ole varmaan näkynyt eikä kuulunut henkeä vuoden 85 Pori Jazz keikan jälkeen. Siellä näkyi kiva punehtuminen ja hämmennys, kun rumparisti, Carlos Vega vainaa, pölläytti maestrolta ykkösen hukkaan.
Säälitti kerran, kun sortui samalle lauteelle Lukatherin kans vetään Wonderin; `Cause we ended as loversia. Irvistely oli kyllä komeampaa kuin Stevellä.
Oikeestaan odottelen vielä, että Ransis Koijan fanit ryömis koloistaan.

Henkeä??Ei hissimusassa kuulu olla henkeä,kuhilas,etkö sitä tiedä..sitä on vaan niin kiva kuunnella,tulee sillain hyvälle mielelle,kun kaikki on niin OK,just niinkun sen Ritenourin virnistys,meillä on niiiiin mukavaa!!!!Toisin kuin joku epävireinen renkutus,esmes Hurriganes...ei sitä PYSTY kuunteleen ihminen jolla on korvat,kuunteles vaikka "I will stay"jos pystyt,voi v.. sitä epävireisyyttä...

Mutta kukin kuuntelee mitä lystää,mä olen niin kauan soittanut paskaa että en viitti sitä kuunnella enää vapailla,siksi hissimusiikin suloiset soinnut miellyttävät korvaa ;-))
uruttaja
08.01.2005 12:15:52

ihminen jolla on korvat,kuunteles vaikka "I will stay"jos pystyt,voi v.. sitä epävireisyyttä...

Mutta kukin kuuntelee mitä lystää,mä olen niin kauan soittanut paskaa että en viitti sitä kuunnella enää vapailla,siksi hissimusiikin suloiset soinnut miellyttävät korvaa ;-))

Karkas aihe taas kitaristeihin ja varsinkin epävireisiin kitaroihin. Kuka vinguttaa ja kenen kans, pääasiassa kuitenkin hyvin tai huonosti. EVVK.

Aihe tais olla Kirka? Ja hän lauloi kyseisessä taltioinnissa todella huonosti ja epävireisesti, ammattimies pitäis olla,mutta kestää kauan ennenkuin palaa meikäläisen rankingissa edes TOP100:aan.
WanhaWetäjä
08.01.2005 12:41:11 (muokattu 08.01.2005 12:44:09)

Karkas aihe taas kitaristeihin ja varsinkin epävireisiin kitaroihin. Kuka vinguttaa ja kenen kans, pääasiassa kuitenkin hyvin tai huonosti. EVVK.

Ilmassa on "lievää"kitaravastaisuutta...vanhemman polven uruttajat ja puhaltajat tätä usein harrastavat,mm. erään tarinan mukaan trioon otettiin kitaristi ja tätähän ei Urmas Umpiurkuri oikeen sulattanut ja tokaisi jonkun biisin jälkeen :"Veit multa soolon,stanan vinguttaja!" ;-))

Onko täällä joku topicci pysynyt varsinaisessa aiheessa,ja onko se tarkoituskaan,pääasia lienee että juttua riittää,vähemmän vakavasti vääntäen,kuitenkin :-)

Kirka veti joululauluja rakki tai mokki päällä,se ei toiminut,mutta kyllä Kirkalta vielä rock&roll taittuu...toi iskelmäosasto ei oikeen enää...

EDIT onhan se ääni aina enemmän ja enemmän tukossa,kyllä tollanen laulutyyli näköjään kostautuu...
Notefix
08.01.2005 12:44:53

Jesh, WW puhuu asiaa! Noin se on!
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)