Aihe: SM-Liiga 2004-2005
1 2 3 4 527 28 29 30 3165 66 67 68 69
Rakkikoira
07.01.2005 06:49:56
Huomenna poriin kattomaan Ässät - Jokerit matsia...

Älkäähän sitten hävitkö, ihan niinkuin JYPin, veikkauksen ja minun kannalta.
Pitäisi vielä päästä Porilaisten ohi, jos niillä tuo alkukauden menestyksen aiheuttama sekoaminen menisi ohi.

Kärpät, HPK, Jokerit tänään aika varmoja. Muut pelit onkin sitten sellaisia 1X2.
Ben_D
07.01.2005 12:58:06

Pistinpäs taas euron panoksella:

HIFK - TPS 2
JYP - KÄRPÄT 2
LUKKO - ILVES 2
TAPPARA - SAIPA 1
PuHu - PYRBASKET 1

Kerroin on vaatimaton 22.71

Osumatodennäköisyys on todella olematon, mutta etpä pajoa häviäkkään ;)
Valterr
07.01.2005 14:34:15
Osumatodennäköisyys on todella olematon, mutta etpä pajoa häviäkkään ;)

Jep, tulee aina välillä pelattua eurolla mutta yleensä on suuremmat kertoimet niissä riveissä kuin nyt.

Pari kertaa tuli syksyllä euron panoksella vähän päälle sata euroa pitkävedosta.
There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg
Ben_D
07.01.2005 15:24:06

Jep, tulee aina välillä pelattua eurolla mutta yleensä on suuremmat kertoimet niissä riveissä kuin nyt.

Pari kertaa tuli syksyllä euron panoksella vähän päälle sata euroa pitkävedosta.

Joo ei siinä paljoa häviä, mutta toisinaan voi voittaa ihan kivasti.
Larry
07.01.2005 15:29:07
Pistinpäs taas euron panoksella:

PuHu - PYRBASKET 1

Kerroin on vaatimaton 22.71

Mikset vetänyt tota peliä tasuriks ? =)
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Rakkikoira
07.01.2005 17:42:54 (muokattu 07.01.2005 17:43:57)
Älkääs nyt kun minäkin otin heti vuoden aluksi neljällä kohteella voiton, Ilves, Jokerit, Lukko ja Ässät. No joo, aika helppo.
Tänään "varma" rivi: Kärpät, Jokerit, HPK ja sekaan TPS, tässäkin menee varmasti vaan tuo riskiveto väärin, eikä kerroinkaan ole kuin 9,10. Kympillä satanen jos TPS voittaa.
Peoplez
07.01.2005 18:07:59
Ei ole olemassa mitään "varmoja"! Itse ainakin pelaan Ässiä. Ulkomailta saa parhaimmillaan 5.5 tason kertoimia.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Rakkikoira
07.01.2005 18:19:32
Ei ole olemassa mitään "varmoja"! Itse ainakin pelaan Ässiä. Ulkomailta saa parhaimmillaan 5.5 tason kertoimia.

On tänäänkin Kärpät.
Vaikka mielummin JYPille voitto kuin mulle.
Ben_D
07.01.2005 18:24:09 (muokattu 07.01.2005 18:24:39)

Ole hyvä vaan. En sano, että Ässät ei voisi voittaa, mutta aika paljon todennäköisempää on, että merkki on 2. Eipä pelaa patapaidoilla Langkow:aan. Jopa Vuoksenmaa näytti vihjaavan Jokereita. Isomman kertoimen halutessaan pelaisin mielummin Jyppiä.
Peoplez
08.01.2005 03:07:21
Ässät kusi mutta tulipahan taas todistettua tuo ettei varmoja ole kun HPK konttasi jälleen Pelicansia vastaan.
Ben_D
08.01.2005 03:12:21 (muokattu 08.01.2005 03:21:36)

Ässät kusi mutta tulipahan taas todistettua tuo ettei varmoja ole kun HPK konttasi jälleen Pelicansia vastaan.

Mitäs mä sanoin siitä Jokereista. Ei millään pahalla, mutta toi oli aivan älyvapaaveto pelata Ässiä. Täälä pelattiin isoilla rahoilla Jokerit - Kärpät tuplaa.
Peoplez
08.01.2005 03:57:40
Ei se mikään älyvapaa veto ollut. Sitäpaitsi raporttien mukaan Ässät pelasivat vallan mainiosti. Niin toki myös Jokerit mutta uskallan väittää että kun pelaa 5.50 kerrointa tällaiseen kohteeseen niin PIDEMMÄN PÄÄLLE jää voitolle. Tänään ei osunut mutta eipä se haittaa.
Rakkikoira
09.01.2005 17:05:12
Ei helvetti 150 minuuttia pelattu tekemättä maalia. Ylivoima on todella surkeaa. Helvetti.
FatSam
09.01.2005 18:05:12

Voi muna. Pistin Inter-Sampdoria peliin ristin ja kakkosen. Sampdoria johti vielä 89. minuutilla 0-2. Sitten Inter teki lisäajalla kolme maalia! Syö miestä.
Ben_D
09.01.2005 18:56:54

Ei se mikään älyvapaa veto ollut. Sitäpaitsi raporttien mukaan Ässät pelasivat vallan mainiosti. Niin toki myös Jokerit mutta uskallan väittää että kun pelaa 5.50 kerrointa tällaiseen kohteeseen niin PIDEMMÄN PÄÄLLE jää voitolle. Tänään ei osunut mutta eipä se haittaa.

Tosiasiassa sieltä saa ihan järkeviäkin tuplia kohtuullisella kertoimella. Kyllä tossa ei ollut mitään järkee pelata Ässiä. Mä olen aika monen ammattipelaajan kanssa tosta kohteesta jutellut enkä ole yhdenkään vielä kuullut laittaneensa rahojaan Ässille.
Peoplez
09.01.2005 19:55:23
Hyvähän se on jälkeenpäin sanoa. Jos Ässät olisi voittanut niin mitä olisit sitten sanonut? Ollut hiljaa?

No joo Suomessa on yksi foorumi jossa on oikeasti hyviä vedonlyöjiä(jotkut ihan ammattilaisia) ja se on www.ylikerroin.com ja kävinpähän huvikseni katsomassa perjantain peleistä juttua ja melkein kaikki pelasivat Ässiä.

Jos et ymmärrä pitkän tähtäimen merkitystä niin turha sitten mun enää lyödä päätä seinään. Sun mielestä oli siis VARMA juttu että Jokerit voitti tuon?

ps. pidätkö muuten kirjaa vedoistasi? mikä on sulla sm-liigan palautus% tällä kaudella?
Ben_D
09.01.2005 22:52:03 (muokattu 09.01.2005 22:58:03)

Hyvähän se on jälkeenpäin sanoa. Jos Ässät olisi voittanut niin mitä olisit sitten sanonut? Ollut hiljaa?

No joo Suomessa on yksi foorumi jossa on oikeasti hyviä vedonlyöjiä(jotkut ihan ammattilaisia) ja se on www.ylikerroin.com ja kävinpähän huvikseni katsomassa perjantain peleistä juttua ja melkein kaikki pelasivat Ässiä.

Jos et ymmärrä pitkän tähtäimen merkitystä niin turha sitten mun enää lyödä päätä seinään. Sun mielestä oli siis VARMA juttu että Jokerit voitti tuon?

ps. pidätkö muuten kirjaa vedoistasi? mikä on sulla sm-liigan palautus% tällä kaudella?

En pidä (mutta esim. viimesestä 8:sta pitkävedosta on saatu 5 kiinni joten eiköhän tässä vielä plussilla mennä) ja olin 95 prosenttisen varma, että Jokerit voittaa ton. Toisekseen mähän sanoin jo ennen peliä, että ei ehkä kuitenkaan kannattais pelata Ässiä, mutta omapahan on asianne. Reilut 300 euroa on mukavampi lompakossa kun pitkävetolappu, jolla voi pyyhkiä hanurin. Mutta ihan miten tietysti haluaa. Mä pelaan voittaakseni enkä siksi kun on niin kivaa.
Peoplez
09.01.2005 23:03:27
Jos kahdeksasta viime pitkävedosta on saanut 5 kiinni niin eihän se kerro vielä mitään. Olisi kiva tietää esim. että montako pitkävetoa olet saanut viimeisestä viidestäsadasta tai tuhannesta kiinni? Ja tärkeämpää: millaisella kerroinsummalla? Mäkin pelaan voittaakseni mutta mulle on tärkeämpää että olen plussalla tuhannen vedon jälkeen kuin kahdeksan vedon jälkeen.

Jos olit 95% varma että Jokerit voittaa niin silloin olisit pelannut Jokereita jo kertoimella 1.06... Minä ainakaan en olisi.
Ben_D
09.01.2005 23:07:47 (muokattu 09.01.2005 23:10:11)

Jos kahdeksasta viime pitkävedosta on saanut 5 kiinni niin eihän se kerro vielä mitään. Olisi kiva tietää esim. että montako pitkävetoa olet saanut viimeisestä viidestäsadasta tai tuhannesta kiinni? Ja tärkeämpää: millaisella kerroinsummalla? Mäkin pelaan voittaakseni mutta mulle on tärkeämpää että olen plussalla tuhannen vedon jälkeen kuin kahdeksan vedon jälkeen.

Jos olit 95% varma että Jokerit voittaa niin silloin olisit pelannut Jokereita jo kertoimella 1.06... Minä ainakaan en olisi.

Se on ihan sama, mitä lasket, mutta tosiasia on se, että pelasin Jokereita Veikkauksen 1,60 kertoimella. Edelleen, mielummin 300 pelitililllä kun tikkuja perseessä. Jokainen taplaa tyylillään eikä siinä mitään. Eräs tuttava pelasi Jokereita + toista kohdetta monella tuhannella eurolla. Voit kuvitella, minkä verran siellä pelitilillä on tällä hetkellä merkkejä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)