JCM 06.01.2005 23:35:23 | |
---|
No heitä ne marshallit helevettiin ja tuu bändiin! Syödään hyvin! Heh. Varmaan pitäis... ...mutta ku ei musta oo oikeesti bändiin, roku mikä roku. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Sertzo S 07.01.2005 08:46:25 | |
---|
Voi vi**u tätä tanssimusapalstaa, ei tätä vissiin kukaan muu voi lukeakaan kuin asianomaiset;) Sinäkin luet. |
Sertzo S 07.01.2005 08:49:13 (muokattu 07.01.2005 08:50:03) | |
---|
Sinäkin luet;) No voi vuohen vehkeet. tätä se krapulassa! |
pekkajau 07.01.2005 08:51:11 | |
---|
Baron! Mä kuulun yhteen LIUOS-klubiin... eli meidän bändiin! There`s no bisnes in showbisnes! |
R.Syke 07.01.2005 08:52:07 (muokattu 07.01.2005 08:53:04) | |
---|
-Nyt jäi näkemättä. Oliko Kirka kirkossa vai missä lauloi? -Aha. Se oli se katastrofin hyväksi järjestetty konsertti. Eikös tässä tapauksessa tarkoitus pyhitä keinot kirjaimellisesti? Oleellista taisi olla auttaminen eikä viimeisen päälle treenattu ja sovitettu konsertti :) |
Sertzo S 07.01.2005 08:58:22 | |
---|
Baron! Mä kuulun yhteen LIUOS-klubiin... eli meidän bändiin! Pändiin en pyri, mutta pääsiskö klubiin? |
half 07.01.2005 09:04:55 | |
---|
Mä oon kerran tavannut Kirkan livenä ja en tiedä onko tää hauska juttu, mutta mä kuulun Lions clubiin (en suostu aiheesta keskustelemaan TM-palstalla) ja meillä oli kerran naapuriklubin kanssa yhteinen pikkujoulu ja ohjelmaan kuului klubien välinen leikkimielinen karaokekilpailu ja kun naapuriklubin vuoro tuli niin Kisu, joka kuului naapuriklubiin ilmoitti kappaleeksi "Surun pyyhin silmistäni" ja sitten heidän kilpailuedustajakseen tuli eteisestä Kisun kaveri Kirka. Olisivat voittaneet ylivoimaisesti, mutta meidän klubi sai Kirkan diskattua. Mäkin olen tavannut sen ja bändinsä myös. Oltiin samalla keikalla ja HERRAT luuli kakkosbändin roudaavan heidän kamansa. Käskimme sekä Kirilin että yhtyeensä vetää vaikka käteen ja lähdimme naapurikapakkaan olusille. Kohta paikalle pyyhälsi ison turkulaisen ohjelmatoimiston pelle, joka käsiään väännellen selitti sanoneensa jotain roudareista, ettekö te nyt voisi. Emme puhuneet mitään, mutta otin kynän ja kassakuitin, jonka taakse kirjoitin summan ja annoin sen promoottorille. Sitten alettiin roudata. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
pekkajau 07.01.2005 09:06:44 | |
---|
Pändiin en pyri, mutta pääsiskö klubiin? Sulla on sellaiset suosittelijat ja käytännön teot että pakkohan se on klubiin ottaa! There`s no bisnes in showbisnes! |
Sertzo S 07.01.2005 09:07:43 (muokattu 07.01.2005 09:08:00) | |
---|
Mäkin olen tavannut sen ja bändinsä myös. Oltiin samalla keikalla ja HERRAT luuli kakkosbändin roudaavan heidän kamansa. Käskimme sekä Kirilin että yhtyeensä vetää vaikka käteen ja lähdimme naapurikapakkaan olusille. Kohta paikalle pyyhälsi ison turkulaisen ohjelmatoimiston pelle, joka käsiään väännellen selitti sanoneensa jotain roudareista, ettekö te nyt voisi. Emme puhuneet mitään, mutta otin kynän ja kassakuitin, jonka taakse kirjoitin summan ja annoin sen promoottorille. Sitten alettiin roudata. Komppaan! Toimitte aivan oikein! Ei muuta kuin rahat pois ja ropsit Englantiin! :) |
pekkajau 07.01.2005 09:09:02 | |
---|
Areenalla jyrää! There`s no bisnes in showbisnes! |
Sulla on sellaiset suosittelijat ja käytännön teot että pakkohan se on klubiin ottaa! Olen imarreltu. Kun nähdään niin minä tarjoan ensimmäisen! |
Sertzo S 07.01.2005 09:11:08 (muokattu 07.01.2005 09:12:28) | |
---|
-Aha. Se oli se katastrofin hyväksi järjestetty konsertti. Eikös tässä tapauksessa tarkoitus pyhitä keinot kirjaimellisesti? Oleellista taisi olla auttaminen eikä viimeisen päälle treenattu ja sovitettu konsertti :) Setä komppaa tätäkin mielipidettä! Muuten: harvoin setä kamppaa. |
pekkajau 07.01.2005 09:44:14 | |
---|
Oli kivä nähdä Louhivuoren Janne pitkästä aikaa soittamassa "livenä"! There`s no bisnes in showbisnes! |
Neljä Ruuvia 07.01.2005 09:49:22 | |
---|
Oli kivä nähdä Louhivuoren Janne pitkästä aikaa soittamassa "livenä"! Siinä on muuten mukava kaveri! Ja "vaarallisen" kova soittamaan. |
pekkajau 07.01.2005 10:19:45 | |
---|
Siinä on muuten mukava kaveri! Ja "vaarallisen" kova soittamaan. Pitkän linjan kova soittomies, joka ei liikoja pidä meteliä itsestään! Ehdottomasti yksi niistä parhaista! There`s no bisnes in showbisnes! |
edge 07.01.2005 11:13:43 | |
---|
Hyvä Mack, linja sama ja päätös pitää... hyh,hyh... |
Fuzzy Boner 07.01.2005 11:25:45 | |
---|
Kirka on mahtava! Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
mack the knife 07.01.2005 12:06:50 | |
---|
-Aha. Se oli se katastrofin hyväksi järjestetty konsertti. Eikös tässä tapauksessa tarkoitus pyhitä keinot kirjaimellisesti? Oleellista taisi olla auttaminen eikä viimeisen päälle treenattu ja sovitettu konsertti :) Joo. En puhunu tarkoituksesta, en sovituksista, en treenauksista. Tarkoitus pyhittää keinot eikä puuttunu kuin R.Sorsa. Mutta K.B:n laulu kuulosti silti paskalta. Ihan hirveältä. Niemen Jussi saa ruveta sillekin säveltämään. Kaksi ääntä melodiaan, tarpeeksi korkealle ja hevanderikomppi taustalle. Lydia rupeaa kirjoittamaan siinä vaiheessa. Jussi on saanu Nykäsellekin tehtyä parin äänen biisejä ja kultaa on myyny.... Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
Tankero 07.01.2005 12:27:51 | |
---|
Pidä ite! Vaikka olis tehny yötäpäivää tai pitkääpäivää, niin paskalta kuulostaa. Eikä kannata neuvoa kun ei auta. Mikä tuo "mestys" muuten on? Jos se tarkoittaa, että on ollu keikkaa ja myyty levyjä, niin mitä se lauluääneen liittyy. Noita molempia saa ilman lauluääntä. Näin juuri on asia. Johtuen juuri pitkästä ja menestyksekkäästä, vai miten se meni, urasta Kirkaakin voi alkaa kutsuun kehäraakiksi. |
WanhaWetäjä 07.01.2005 13:45:56 | |
---|
Pitkän linjan kova soittomies, joka ei liikoja pidä meteliä itsestään! Ehdottomasti yksi niistä parhaista! Joo,varmasti näin on... mä en ole erityisemmin koskaan digannut näistä Hurriganes "jälkeisistä"kitaristeista,johtuen ehkä siitä että pidän soitosta jossa on myös jotain "jujua"ja melodiaa,nää on sellasia perus riffi-kitaristeja enempi...mutta ammattimiehiä,nää on niin makuasioita,mä olen perverssi hissimusiikin ystävä,Lee Ritenour ja Larry Carlton ja Björninen rules ...ja Pensolan Ykä ;-)) Kirkan oon nähnyt monta kertaa livenä,paremmin toimii kuin telkassa,vähän sellasia "stadilaisia"äijiä on joissain kokoonpanoissa ollut,niin kingiä,niin kingiä.... Voishan se Topikin jo laulamisen lopettaa,jos nyt näihin juttuihin mennään,karua sekin on ;-) |