Aihe: pieni osa
1
enary
06.01.2005 21:27:45
Tuo on isäni bändi jostain 70-luvulta ja kyselisin et onko kukaan koskaan ees kuullu siitä mitään?? Iskä on väittäny et ne eka voitti jonkun bändikilpailun ja ihan tavastiallekin päässy soittamaan.. Ja vielä tiedoksi et ne ei oo koskaan tehny yhtään nauhotusta, pelkkiä akustisia keikkoja. (tai niin oon ymmärtäny) Eli jos joku onnistuu kaivamaan päästään jonkinlaisen asian liittyen pieni osa-nimiseen bändiin, olisin halukas kuulemaan.
Kitarani on yleensä lyömäsoitin.
Planetist
07.01.2005 03:26:25 (muokattu 07.01.2005 03:27:21)
Tuo on isäni bändi jostain 70-luvulta ja kyselisin et onko kukaan koskaan ees kuullu siitä mitään?? Iskä on väittäny et ne eka voitti jonkun bändikilpailun ja ihan tavastiallekin päässy soittamaan.. Ja vielä tiedoksi et ne ei oo koskaan tehny yhtään nauhotusta, pelkkiä akustisia keikkoja. (tai niin oon ymmärtäny) Eli jos joku onnistuu kaivamaan päästään jonkinlaisen asian liittyen pieni osa-nimiseen bändiin, olisin halukas kuulemaan.

"noh, ei me tottapuhuen sitä bändikisaa voitettu...eikä se keikka tavastiallakaan ollut vaan lähipubissa...enkä mää siinä soittanutkaan vaan olin basisti..."
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
enary
07.01.2005 14:45:34
niinpä teit =) lähinnä kyselen sitä et onko noissa kuulemissani jutuissa mitään totta... ;)
Kitarani on yleensä lyömäsoitin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)