Aihe: YleX ja Muusikoiden.net eilen
1 2
Cornflake
21.02.2003 15:17:30
Blue Moon:
Jep, nyt valkeni. Binäärimies = periaatemies. Ei hyvä mies ollenkaan. =)

EDIT: tai ainakin läheistä sukua periaatemiehelle.

Kohta mun on pakko haukkua sua ihan leikillänikin yksinkertaiseksi=)

Ei tuolla välttämättä ole periaatteen kanssa tekemistä. Esmes koulussa tulee määräys että jalkapallonurtsilla ei saa kävellä. Binääriaivot omaava sankari ei siis mene kentälle liikuntatunnillakaan koska siinä ei saa kävellä.

Kaukaa haettua, mutta kumminkin. *miettii miten voisi vielä vääntää paremmin rautalangasta*
No ei se nyt niin justiinsa ole...
Blue Moon
21.02.2003 15:19:18

Edelleen: Tämän takia P.M ketju on mainio. Siinä on puhuttu mielipiteistä, argumentoitu, väännetty, käännetty, huumorilla, tosissaan jne.

En epäile enkä kiistä.

Mun on tehnyt jo pitkää mieli avata turhanpäiväinen seurusteluketju jollain nasevalla otsikolla, mutten jaksa enkä uskalla. Ei olisi kumminkaan osanottoa.

Entisen Sikailupalstan rönsyilevät uskonto-, politiikka- ym.-aiheiset keskustelut ainakin olivat taannoin huippusuosittuja. Yrittänyttä ei laiteta. :)
suburbia
21.02.2003 15:24:10
eli sä yrität sanoo jotai kuten et binäärit ois kaikista asioista jyrkästi vaan yhtä mieltä???hei nyt mäkään en enää tajuu,ti tajuun mä mut en tota mun esimerkkii...vertaus kuvallisesti binäärit vois olla niinku mokkereita.kun rehtori kuuluttaa että nurmikolle ei saa mennä,ysit+kasit tietää jo että keväällä saa koska rehtori kerto sen jo viimevuonna.mokkeri/binäärit ei siis mee ollenkaan koska ne ei tiedä/tajuu sitä.nurmikkologiaa...osuko oikeaan?
Cornflake
21.02.2003 15:24:25
Blue Moon:
Entisen Sikailupalstan rönsyilevät uskonto-, politiikka- ym.-aiheiset keskustelut ainakin olivat taannoin huippusuosittuja. Yrittänyttä ei laiteta. :)

Ahaa? Eli eloa on siis ollut. Lähinnä ajattelin tänne yleiset palstalle, ihan järkevätä pohjalta. Katsotaan nyt.
Blue Moon
21.02.2003 15:24:54

Kaukaa haettua, mutta kumminkin. *miettii miten voisi vielä vääntää paremmin rautalangasta*

Joo ei ihme, että syvällistä keskustelua ei paljon synny, jos toisiemme ymmärtäminen on tätä luokkaa. ;)

Periaatemies on "tiettyä mieltä asiasta, eikä mielipidettä voi mikään asia maailmassa muuttaa, joten kaikki keskustelu on turhaa - minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä".
Cornflake
21.02.2003 15:32:12
suburbia
eli sä yrität sanoo jotai kuten et binäärit ois kaikista asioista jyrkästi vaan yhtä mieltä???

En.

hei nyt mäkään en enää tajuu

Tajusit siis jossainvaiheessa?

vertaus kuvallisesti binäärit vois olla niinku mokkereita.kun rehtori kuuluttaa että nurmikolle ei saa mennä,ysit+kasit tietää jo että keväällä saa koska rehtori kerto sen jo viimevuonna.

Ei.

mokkeri/binäärit ei siis mee ollenkaan koska ne ei tiedä/tajuu sitä.nurmikkologiaa...osuko oikeaan?

Et.

ti tajuun mä mut en tota mun esimerkkii...

Mielestäni annoin jo ihan ymmärrettävän esimerkin, mutta näemmä ei.

Ok. Koitetaan: Jos joku esmes poliitikko sanoo että veroa pitäisi hänen mielestään saada enemmän, niin binääriajattelulla hänen puheensa tarkoittaisi että *kaikkia* veroja pitää nostaa.
Cornflake
21.02.2003 15:33:33
Blue Moon:
Periaatemies on "tiettyä mieltä asiasta, eikä mielipidettä voi mikään asia maailmassa muuttaa, joten kaikki keskustelu on turhaa - minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä".

Joo. Tuo on hyvä kuvaus. Ero binääri juttuun on nyt se miten reagoi toisen sanomaan. Binäärimies vetää jokotai linjat heti.
suburbia
21.02.2003 15:49:15
joo ehkä toi mun esimerkki ei ollu ihan ymmärrettävä,mut hei nyt mäki tajusin!!
Cornflake
21.02.2003 16:07:17
suburbia:
joo ehkä toi mun esimerkki ei ollu ihan ymmärrettävä,mut hei nyt mäki tajusin!!

Hei siistii!

;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)