t-termiitti 29.12.2004 22:37:12 | |
---|
Kumpi seuraavista on parempi, 1 vai 2? -ja miksi? 1. erinomainen idea ja kohtuullisen hyvä viimeistely 2. kohtuullisen hyvä idea ja erinomainen viimeistely .. itse kallistun vaihtoehtoon yksi. hyvä viimeistely ei juurikaan paranna edes hyvää ideaa, joskus se voi tappaa idean. ei viimeistely paranna huonoakaan ideaa. tärkein syy on kuitenkin se, että viimeistelemätön kuullostaa monesti vain eloisammalta. jotta asetelma herättäisi keskustelua, sovitaan, että tykkäät yhtä paljon biiseistä 1 ja 2. :) |
Mohla 30.12.2004 19:05:30 | |
---|
Vaikea sanoa kumpaankaan suuntaan. 1. Vaihtoehdossa on se etu, että viimeistelyn voi aina tehdä uudestaan, eli hyvään lopputulokseen on aina mahdollista päästä. 2.vaihtoehto on taas toisaalta niin, että ideaa voi yrittää parantaa aina. Toisaalta voisin sanoa, että vaihtoehto 1. koska huonosta ideasta on vaikeampi tehdä hyvää. Siis lopullinen vastaukseni on kuitenkin 1. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
peltikojootti 05.01.2005 07:26:17 | |
---|
Minäkin kallistuun vaihtoehtoon 1. Huonosta ideasta ei saa hyvää hiomallakaan, mutta toisinaan huonosta voi syntyä jotain aivan uskomattoman mahtavaa, kun vain antaa ajatuksen muhia kuukausia/vuosia. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Huevos 06.01.2005 08:06:16 | |
---|
3. ei mitään väliä, kunhan toimii... |
Juho L 06.01.2005 09:50:50 | |
---|
Vaihtehto 1. Hyvä biisi toimii hyvin vaikka vähän huonommin tuotettunakin. Paskasta taas ei saa konvehtia vaikka sitä tuottaisi ja hioisi kymmenen vuotta. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
t-termiitti 06.01.2005 22:00:56 | |
---|
Mitkä muut asiat on tärkeimpiä? Itse suhtaudun aika sämplepainotteisesti, äreät sämplet tekee yli puolet biisistä, melodioilla ei niin väliä... |
Mitkä muut asiat on tärkeimpiä? Itse suhtaudun aika sämplepainotteisesti, äreät sämplet tekee yli puolet biisistä, melodioilla ei niin väliä... Minulla se on lähinnä näin. 1. Idea 2. Musiikillinen toteutus 3. Tekninen toteutus 1. ja 2. voivat vaihtaa paikkaa tapauksesta riippuen. Tekniseen toteutukseen laskettakoon kaikki soundit ja muu vastaava. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |