Aihe: Kirka
1 2 3 4 5 6
mack the knife
06.01.2005 18:45:11
Vetää just tuossa hyväntekokonsertissa. Voi hele..tti. Vuosi vuodelta vain hirveämpää.
Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi)
volvo740
06.01.2005 18:54:11
Joo Kiril vois harkita eläköitymistä. Tai hommiin johonki.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.
Carde
06.01.2005 19:32:21
Vetää just tuossa hyväntekokonsertissa. Voi hele..tti. Vuosi vuodelta vain hirveämpää.

Ilmeistä päätellen huomas itekin, ettei ihan mennyt putkeen...
Bardi
06.01.2005 19:59:14

Laulu tulee ulos enää väkisin puristamalla. Vibraatto on aika kauhea. Melkein jo säälittää.
Eddy
06.01.2005 20:51:22
Laulu tulee ulos enää väkisin puristamalla. Vibraatto on aika kauhea. Melkein jo puoli oktaavia...
Koskettelen soittimia...
backwood
06.01.2005 21:23:34
kun ei se enää lähe niin ei lähe....tosin joskus kirkalta kyllä lähti..
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
R.Syke
06.01.2005 22:04:22
-Nyt jäi näkemättä. Oliko Kirka kirkossa vai missä lauloi?
poppamies
06.01.2005 22:46:40

Joo Kiril vois harkita eläköitymistä. Tai hommiin johonki.

Pitäkää turpa kiinni!
Sitten kun ootte kaikki tehneet yhtä pitkän työpivän, samalla mestyksellä kuin Kiril niin voitte alkaa neuvomaan..

nimimerkki: kerran keikalla ja yhden levyn omistava
"G-strings are for strippers"
baron
06.01.2005 22:53:10

Pitäkää turpa kiinni!
Sitten kun ootte kaikki tehneet yhtä pitkän työpivän, samalla mestyksellä kuin Kiril niin voitte alkaa neuvomaan..

Mun pojan nimi on Kirka ja saanut idolini mukaan.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
mack the knife
06.01.2005 23:12:18
Pitäkää turpa kiinni!

Pidä ite! Vaikka olis tehny yötäpäivää tai pitkääpäivää, niin paskalta kuulostaa. Eikä kannata neuvoa kun ei auta. Mikä tuo "mestys" muuten on? Jos se tarkoittaa, että on ollu keikkaa ja myyty levyjä, niin mitä se lauluääneen liittyy. Noita molempia saa ilman lauluääntä.
JCM
06.01.2005 23:16:20

Voi vi**u tätä tanssimusapalstaa, ei tätä vissiin kukaan muu voi lukeakaan kuin asianomaiset;)
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
baron
06.01.2005 23:18:34

Pitäkää turpa kiinni!

Kirka Babitzinin oikea etunimi on Kirill!
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
riff
06.01.2005 23:19:47 (muokattu 06.01.2005 23:20:27)
Voi vi**u tätä tanssimusapalstaa, ei tätä vissiin kukaan muu voi lukeakaan kuin asianomaiset;)

Paljonko se pitkätukkarokkijannu on leipää tuonut pöytään soittamalla? Tällä palstalla moni on maksanu talot ja autot soittamalla! Jatka sä taiteilua ja kai se äiti sulle lihapullia tekee.
Kiva, kiva, oukki doukki!
JCM
06.01.2005 23:26:06

Paljonko se pitkätukkarokkijannu on leipää tuonut pöytään soittamalla? Tällä palstalla moni on maksanu talot ja autot soittamalla! Jatka sä taiteilua ja kai se äiti sulle lihapullia tekee.

Huh, ollaanpa sitä herkkänahkaisia. Luulin, että täällä heitetään huumorilla läppää.

Joo, leipä on tosiaan pitäny ansaita ihan tehtaassa duunaamalla, se on kyllä väärin. Mä jatkan taiteilua kyllä, ja kai se äitikin lihapullia tekee, jos niin haluan, ei tartte ku soittaa nin varmaan tekee. Tosin, pysyy mulla ittelläki soppakauha hanskassa.

Tervetuloa syömään!
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
riff
06.01.2005 23:27:06
Huh, ollaanpa sitä herkkänahkaisia. Luulin, että täällä heitetään huumorilla läppää.

Joo, leipä on tosiaan pitäny ansaita ihan tehtaassa duunaamalla, se on kyllä väärin. Mä jatkan taiteilua kyllä, ja kai se äitikin lihapullia tekee, jos niin haluan, ei tartte ku soittaa nin varmaan tekee. Tosin, pysyy mulla ittelläki soppakauha hanskassa.

Tervetuloa syömään!

Mistä arvasit että olen kulinaristi?
JCM
06.01.2005 23:30:35

Mistä arvasit että olen kulinaristi?

Höh, kaikki tanssimusapalstalle kirjoittavat ovat kulinaristeja. Tähän mennessä ainakin olleet...
baron
06.01.2005 23:31:52

Mä oon kerran tavannut Kirkan livenä ja en tiedä onko tää hauska juttu, mutta mä kuulun Lions clubiin (en suostu aiheesta keskustelemaan TM-palstalla) ja meillä oli kerran naapuriklubin kanssa yhteinen pikkujoulu ja ohjelmaan kuului klubien välinen leikkimielinen karaokekilpailu ja kun naapuriklubin vuoro tuli niin Kisu, joka kuului naapuriklubiin ilmoitti kappaleeksi "Surun pyyhin silmistäni" ja sitten heidän kilpailuedustajakseen tuli eteisestä Kisun kaveri Kirka.

Olisivat voittaneet ylivoimaisesti, mutta meidän klubi sai Kirkan diskattua.
mack the knife
06.01.2005 23:32:55
Mä oon kerran tavannut Kirkan livenä ja en tiedä onko tää hauska juttu, mutta mä kuulun Lions clubiin (en suostu aiheesta keskustelemaan TM-palstalla) ja meillä oli kerran naapuriklubin kanssa yhteinen pikkujoulu ja ohjelmaan kuului klubien välinen leikkimielinen karaokekilpailu ja kun naapuriklubin vuoro tuli niin Kisu, joka kuului naapuriklubiin ilmoitti kappaleeksi "Surun pyyhin silmistäni" ja sitten heidän kilpailuedustajakseen tuli eteisestä Kisun kaveri Kirka.

Olisivat voittaneet ylivoimaisesti, mutta meidän klubi sai Kirkan diskattua.

Siksikö sä et siitä biisistä tykkääkään... :)
riff
06.01.2005 23:34:06
Höh, kaikki tanssimusapalstalle kirjoittavat ovat kulinaristeja. Tähän mennessä ainakin olleet...

No heitä ne marshallit helevettiin ja tuu bändiin! Syödään hyvin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)