Aihe: Mars Volta ja uusi levy.
1 2 3 4 547 48 49 50 51
sientenystävä.
17.12.2004 20:15:55
Ja mistä tuota uutta kappaletta voi oikein kuunnella kun en ole vielä mistään kuunneltavaa versiota löytänyt?
Selvä pyy.
carlos
17.12.2004 22:17:13
Ja mistä tuota uutta kappaletta voi oikein kuunnella kun en ole vielä mistään kuunneltavaa versiota löytänyt?

odota kärsivällisesti uutta levyä ja sitte käyt poistamassa sen kaupasta ja kuuntelet. :)
Standin' with the fury that they had in '66
Firon
27.12.2004 13:24:17
Onko kenelläkään kuuntelukokemuksia bändin kitaristin soololevystä? Albumin nimi on Manual Dexterity, Combat Rock Shopista irtoaisi 15 euron korvausta vastaan.
sientenystävä.
27.12.2004 16:41:38
Joo, siis tuon Omar A. Rodriguez-Lopezin levy? Ostin vähän aikaa sitten tuolta Stupidolta ja olen kuunnellut muutamaan kertaan läpi.. Aika raskasta sulateltavaa mielestäni. Kappaleet kun kestävät lähes jokainen n. 7 min, ja ovat semmoista ihme kitaravetoista ilman laulua. Mutta on levyllä hyviäkin kappaleita. Itselleni upposi varsinkin tuo Deus Ex Machina ja levyn vika kappale, jossa on mukana Mars Voltan laulajakin! Vahva tunnelmainen levy, vaikka hieman vaikea.
Selvä pyy.
mrk
29.12.2004 13:31:12
Hommasin sitten Lontoonkin keikalle liput, seuraavana päivänä vielä Wilcon keikka.
blastoff
29.12.2004 14:45:04
Hommasin sitten Lontoonkin keikalle liput, seuraavana päivänä vielä Wilcon keikka.

^Olen "vähän" kateellinen
"...and when I dropped the towel, there had been significant shrinkage." - George Costanza
aihio
06.01.2005 16:11:54
Ja kansihan näyttää sitten tältä: http://www.thecomatorium.com/theory/ftm_cover2.jpg
“He’s thrown a kettle over a pub, what have you done?” - Gareth Keenan, The Office
ataxia
06.01.2005 17:09:17
juu. itse oon ainakin menossa Hampuriin katsomaan, mahdollisesti Tukholma tai Lontoo.
Hei te jotka menette Lontooseen; minkälainen paikka Brixton on, ja kertokaa vielä lisäksi toinen syy miksi kannattaisi lentää Lontooseen asti! saatte jopa saada minut ylipuhuttua :)
mrk
06.01.2005 17:33:21
juu. itse oon ainakin menossa Hampuriin katsomaan, mahdollisesti Tukholma tai Lontoo.
Hei te jotka menette Lontooseen; minkälainen paikka Brixton on, ja kertokaa vielä lisäksi toinen syy miksi kannattaisi lentää Lontooseen asti! saatte jopa saada minut ylipuhuttua :)

Iso, vanha elokuvateatteri. Iso parvi ja permanto (seisomapaikkoja) joka nousee hieman ylöspäin. Vetää suunnilleen 4500 ihmistä. http://www.brixton-academy.co.uk/brixton/venue_info/index.cfm

Mulla taitaakin jäädä Tukholman keikka väliin, tulee liian kalliiksi mennä molemmille... Lontooseen pääsee vieläpä halvemmalla:)
"What would we be without wishful thinking"
parinc.
06.01.2005 18:48:53 (muokattu 06.01.2005 18:49:20)
Hei te jotka menette Lontooseen; minkälainen paikka Brixton on, ja kertokaa vielä lisäksi toinen syy miksi kannattaisi lentää Lontooseen asti!

Hienoin keikkapaikka missä olen ollut. Just semmoinen vanha teatteri jossa permannolta putsattu istuimet pois. Permanto siis viettää tasaisesti ylöspäin muistaakseni melkein koko matkalta (eturivejä lukuunottamatta tietysti). Permannon yläpuolella korkea kupolikatto, josta jää hieno yötaivas-fiilinki.

Ekalla käynnillä (foo fighters reilut 5 vuotta sitten) tultiin loppuunmyydylle keikalle takaovesta sisään. Maksettiin jollekin häiskälle 25£ per nuppi jonka jälkeen se vei meidät rakennuksen toiselle puolelle, sieltä ahdasta ja pitkää käytävää pitkin suoraan lavan vierestä saliin sisään. Portsari antoi ovella liput, joissa luki "Brixton Academy presents - The Ramones", päivämäärä jotain 1988. Niillä sai sitten jotain vaatimatonta erityiskohtelua, josta ei ilmeisesti osattu ottaa kaikkea irti :)

EDIT: Tukholma jää multakin väliin, samoista syistä.
ataxia
06.01.2005 19:26:59
ookoo.. mutta miten niin halvemmalla? Ryanairillako lennätte? katoin just et Wilco, Arthur Brown ja Bright Eyes soittavat kaikki samalla viikolla. oishan toi aika mahtavaa :)
parinc.
06.01.2005 20:36:12
ookoo.. mutta miten niin halvemmalla? Ryanairillako lennätte?

Ryanilla. Lennot (pe-ti) näyttäis olevan 70€. Pieni töihin liittyvä mutka on vielä matkassa, parin viikon päästä vasta uskaltaa varata lennot. Keikkaliput on jo plakkarissa.
rockpock
06.01.2005 20:54:27
otinpa "Frances The Mute":n Emulella. Kuulostaa ihan törkeen hyvältä. Nyt ongelmana on se, että ne mp3set on tosi huonotasoisia ja en haluaisi pilata nautintoa ja kuluttaa biisejä loppuun kuuntelemalla huonoja ämppäreitä...toisaalta en malttais odottaa kahta kuukautta että levy tulee ulos...mikäs avuksi...
mrk
06.01.2005 22:35:57
Mulla oli tuo Wilco se syy miksi päätin lähteä Lontooseen, odotan sitä keikkaa ehkä jopa enemmän kuin Mars Voltaa. Harmi vaan että huomasin sen liian myöhään. Joudun istumaan rivillä 16. Keikka on Hammersmith Apollossa, missä on penkit myös permannolla joillain keikoilla. Jonkin verran Brixtonia pienempi sali.

Tampereella kun asuu niin Lontooseen pääsee suoraan Ryanairilla. Meno lauantaina ja paluu tiistaina tuli maksaan yhteensä 70 euroa.
"What would we be without wishful thinking"
Lähikauppias
07.01.2005 13:32:00

Hmm. Olikohan Tukholma nyt kuitenkin väärä valinta, Bright Eyes olisi kiva nähdä kanssa. No, ei makeaa mahan täydeltä.
PepeAngst
18.01.2005 17:19:05
Mistä sinne Tukholman keikalle saisi lippuja? En googlatenkaan mitään löytänyt.
Kyrpäjuna
parinc.
18.01.2005 17:31:18
Mistä sinne Tukholman keikalle saisi lippuja? En googlatenkaan mitään löytänyt.

eipä taida juuri nyt saada mistään, jos et löydä jostain katukauppiaita. www.ticnet.se näyttää loppuunvarattua.
Huevos
18.01.2005 17:32:55

herkkää...MUTTA rankkaa.
Lähikauppias
18.01.2005 18:08:41

Hmm. Osaakos joku suositella jotain halpaa (n. 15 €) ja mahdollisesti Bernsin lähistöllä sijaitsevaa hostellia? Tai tietääkö joku sattumoisin pääseekö laivaterminaaliin yöllä?

Halvalla pitäisi päästä, muttei viitsisi helmikuussa Tukholman kaduillakaan notkua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)