Woodoo 04.01.2005 11:38:35 | |
---|
Millasia vaateita meidän miesten kannattaisi käyttää? Tuli kysymys ihan mieleen siittä että viimeasikoina on tuntunut että pitää mitä tahansa päällä nii muijatkin vaan vittuilee pukeutumisesta..? Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
Tupuna 04.01.2005 12:03:11 | |
---|
Joiltakuilta sitä puuttuu vaan tyylitaju. Joillakuilla sitä tyylitajua sitten on paljonkin. Ei pysty sanomaan tarkasti, millaisia vaatteita miesten pitäisi yleisesti käyttää... monen tyyliset miehet voivat näyttää hyviltä, ei ole mitään yhtä tyyliä mitä tulisi noudattaa ollakseen hyvännäköinen. Suosittelen siis sinulle, että otat jonkun naisihmisen konsultoimaan sinua vaatekauppaan. Olen yrittänyt tätä samaa isoveljeäni kohtaan (hällä kun ei ole ollenkaan tyylitajua), eikä ymmärrä miten erilaisen kuvan itsestään antaisi pukeutumalla hieman tyylikkäämmin. Isäni tarvitsee jatkuvasti konsultointiapua äidiltäni. Joten mikset sinäkin turvautuisi samaan konstiin! Jos sinulla on esim. sisko, niin yritä luottaa hänen arvostelukykyynsä. Äidit eivät taasen välttämättä tiedä mitään. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Woodoo 04.01.2005 12:40:14 | |
---|
Suosittelen siis sinulle, että otat jonkun naisihmisen konsultoimaan sinua vaatekauppaan. Tästä voi tulla hupaisa reissu.. :) mutta pitää ehdottomasti kokeilla. Jos sinulla on esim. sisko, niin yritä luottaa hänen arvostelukykyynsä. Äidit eivät taasen välttämättä tiedä mitään. Tosin tämä kuulostaa pahalta. Onhan hän tosin kyllä liian nuorikin, mutta kun Antti Tuisku on nii ihq nii kai annan hänen olla rauhassa... Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
Tupuna 04.01.2005 13:06:05 | |
---|
Tästä voi tulla hupaisa reissu.. :) mutta pitää ehdottomasti kokeilla. Kyllä. En sano, että kaikki naiset osaisivat olla tyylitajuisia, mutta huomattavan moni osaa. Kehittyneempi silmä kauneudelle, you know. Monet naiset kun puuhailevat kauneuden ja kaunistautumisen parissa pikkutytöstä lähtien. Minä olin yläasteikäisenä hieman nolompi pukeutuja, mutta myöhemmin löysin oman tyylini ja mielestäni pukeudun hyvin, ja niin sanovat muutkin. Vaikka arkikäytössä käytänkin vaan lähinnä farkkuja, tennareita ja jotain paitaa, niin sillä tekee aivan älyttömästi, että MILLASET ne farkut on, MILLASET tennarit, MILLANEN paita. Tähän pätee tyylisilmä, kaikilla sitä ei ole. Kyllä se siitä sitten kehittyy ajan myötä jos on kehittyäkseen. Mutta nyt jonkun naisen kanssa vaateostoksille, mars. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
peltikojootti 04.01.2005 14:09:27 | |
---|
Riippuu ihan ihmisestä ja hänen luonteestaan. Jos sanon että käyn kuumana jätkiin joilla on hieman levenevät farkut, (jalathan ovat miesten ruumiissa se osa johon silmäni tarrautuvat) niin se ei todellakaan tarkoita sitä että jokainen jolla on kyseiset housut jalassa vie tajuntani... Eiköhän sama pukeutumis ohje koske niin naisia kuin miehiäkin. Päälleensä ei tarvitse laittaa justiinsa niitä kuteita mitkä ovat muotia tai joita kaikilla kavereilla on. Vaatetus kertoo yleensä(en ala kuitenkaan yleistämään!) ihmisestä ja hänen elämän tyylistäänsä. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin "tyylikkät", ehjät ja puhtaat vaatteet. Ja kantajansa täytyy viihtyä vaatteissaansa! Epämiellyttävä olo näkyy kauas.. Mielikuvitusta ei pidä unohtaa..eikä vastakkaisen sukupuolen mielipiteitä. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Woodoo 04.01.2005 14:23:05 | |
---|
Ehkäpä siittä se johtuukin se tuittuilu, että käytän alaspäin leveneviä housuja. Vielä parivuotta sitten niitä sopivia vaatteita tosin löytyi miljoona kertaa helpommin. Nyt ei missään ole enää sopivia alaspäin leveneviä housuja. Miesten housut on järjestänsä takamuksesta ihan liian isoja. Muutamat oikeasti mun mielestä tyylikkäät pöksyt mulla on, mutta ovat vain kauhean kuluneita jo... Mutta onkos kukaan viimeaikoina nähnyt kaupoissa kivan leveneviä housuja ja mikä kauppa ois? Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
Jani The Rock 04.01.2005 17:22:04 | |
---|
Hei hei hei! Eipäs unohdeta värejä. Niiden varaanhan se tyylikkään pukeutumisen peruskivi on muurattu. The road never ends for me, kid. |
JMP71 04.01.2005 21:56:05 | |
---|
Tämän keskustelun lukeminen toi mieleen sen kauhena tosiasian että olisi jo ihan pakko suoria vaatekauppaan ostotoksille. Ehjät housut alkaa olemaan harvinaisuus... Minä vihaan vaatteiden ostoa. Ja siltä näytänkin. Kumma kyllä pari naista luottaa mun apuun kun tarvitaan makutuomaria vaatteita shoppaillessa.. Hanki parempaa luettavaa. |
peltikojootti 05.01.2005 07:34:30 | |
---|
Mutta onkos kukaan viimeaikoina nähnyt kaupoissa kivan leveneviä housuja ja mikä kauppa ois? Kauppojennykyinen housuvalioima on mielestäni hieman outo. "heitä pois ehjät ja hyväkuntoiset housusi, tule meille ja osta risaiset ja kuluneet farkut nyt helskutin kalliilla" Levenevät housut taitavat kohta jäädä historiaan, ellei kirpputoreilta tee uskomattomia löytöjä. Tai jos löydät hyvin istuvat housu, voithan aina tehdä niihin itse levennykset. Ne on todella helppo tehdä.. Kuten aikaisemmin mainittiin värit, niitä ei pidä unohtaa vaan käyttää rohkeasti.. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
JS 05.01.2005 10:04:43 | |
---|
Miesten housut on järjestänsä takamuksesta ihan liian isoja. Liian totta. Mitä helvetin persehirviöitä vaatevalmistajat luule suomalaisten miesten olevan? Tällasen marfaanikon pirun vaikeeta löytää tiukkoja... :( And I've got a tip for you, get the point? |
peltikojootti 05.01.2005 11:48:00 | |
---|
Itselläkin on takamuksen kanssa hieman ongelmia. (pyllyni ei ole pieni eikä iso) toisinaan löytyy sopivia housuja jotka istuvat täydellisesti, toisinaan housuissa ei ole pyllylle tilaa? Ihan kuin housuja ei ole tarkoitettu ihmisten jalkaan jotka omistavah hieman peppua. Ja joissain sinne voisi änkee tyynyt seuraksi ja vielä tyhjää tilaa jää. Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Dutteri 05.01.2005 19:01:21 | |
---|
No sellaisia mitkä tuntuu kivalta pitää. Ja tuota.. Pidä omasta tyylistäsi kiinni, mutta jos haluat pukeutua kuin rokkarit (esimerkiksi) niin aina voit tehdä senkin tyylikkäästi. Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli? |
Bacchus 06.01.2005 01:35:52 (muokattu 06.01.2005 01:36:35) | |
---|
Suosittelen siis sinulle, että otat jonkun naisihmisen konsultoimaan sinua vaatekauppaan. Olen yrittänyt tätä samaa isoveljeäni kohtaan (hällä kun ei ole ollenkaan tyylitajua), eikä ymmärrä miten... En kyllä konsultointiapua vaateostoksilla tarvitse, mutta joskus mukanaolleet naisihmiset ovat päässeet valintoihin vaikuttamaan, ja jälki on ollut karmaisevaa! Kerrankin menin uskomaan, että juuri sen kokoinen (määritellään myöhemmin) paita näytti parhaalta päältä, ja ostin sen. No, kotona kokeilin tarkemmin, ja perskeleen pienihän se oli! Ei mikään ihmekään kun koko oli S. 185/85-jampalle ei vissiin ihan sopiva. No oma mokahan se oli, mutta kai sitä nyt tyttöystävää pitää kuunnella? No ei pidäkään. Mikä siinä on, että naiset (varsinkin tyttöystävät) innostavat ostamaan hemmetin pinkeitä vaatteita? - |
Leper Messiah 06.01.2005 11:22:21 | |
---|
Levenevät housut taitavat kohta jäädä historiaan, ellei kirpputoreilta tee uskomattomia löytöjä. Tai jos löydät hyvin istuvat housu, voithan aina tehdä niihin itse levennykset. Ne on todella helppo tehdä. suosittelen kaikille muillekin miespuolisille ihmisille hyväksi havaitsemaani keinoa, eli jos haluaa levenevät housut, niin ei tarvi pelätä, sinne tyttöjen osastolle vaan. No matter how beautiful girl is, she still shits |
Surusilmä 06.01.2005 17:30:14 | |
---|
Jos ne muijat on mulkkuja?Itse en hauku ketää ellei sitten joku auo eka mulle tai "tärkeille ihmisilleni"...Pukeudu miten haluat ja näytä olevasi tyytyväinen pukeutumiseen...muijat kai tykkää varmoista miehistä(VINKKI!Älä pukeudu kuin pipoapina se kuuluu seiskoille eli nää hiphop ja skeitti tyylit)(ps.En kiellä,mutta iha vinkiksi vaa) |
Surusilmä 06.01.2005 17:32:23 | |
---|
Nii jos jotai kunnon housui haet ni kai levikselt löytyy(tai sit Jack&Jonesilt) |
Sanchez 06.01.2005 19:36:56 | |
---|
Kun käyttää tummansinisiä farkkuja ja mustaa t-paitaa + jotain mustaa vyötä niin ei voi mennä väärin. Helppo, lähes joka paikan asu. Talvena tietenkin vaikka musta college-paita. "There is no sin except stupidity" --Oscar Wilde |
Mulle ei juurikaan kukaan vittuile enää pukeutumisesta... Suurin kriitikko on minä... Nyt kun olen löytänyt itselleni sopivat värit niin on helpompi yhdistellä vaatteita... Ruskea ja tummanpunainen on tämän hetken hyvät värit... |
BaariMikko 07.01.2005 02:47:49 | |
---|
Hei hei hei! Eipäs unohdeta värejä. Niiden varaanhan se tyylikkään pukeutumisen peruskivi on muurattu. Niidenpä tosiaan, vaikka moni vissiin kuvittelee tyylikkyyden perustuvan niiden puutteelle. Mutta mun mielestäni musta ei pue läheskään kaikkia. My brain hurts! |
Rattata 07.01.2005 08:01:53 | |
---|
Mun on tosi vaikeaa nykyään löytää semmosia vaatteita mistä oikeasti pitäisin. Mulla on ehkä yhdet housut jotka on oikeesti mukavat päällä ja josta pidän muutenkin. Nykyvaatteet on aivan hanurista, kaikki saman näköisiä. Täytys varmaan suunnata noille kirppiksille vähän useammin. "Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu |