Leper Messiah 06.01.2005 18:56:11 | |
---|
perkele kun en pääse tuon ikärajan takia. No matter how beautiful girl is, she still shits |
elbowski 06.01.2005 20:02:34 | |
---|
perkele kun en pääse tuon ikärajan takia. en minäkään :( R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Ben_D 06.01.2005 20:05:20 (muokattu 06.01.2005 20:05:32) | |
---|
en minäkään :( Älä välitä. 95 prosenttia tänne kirjoittavista eivät todennäköisesti pääse. |
Älä välitä. 95 prosenttia tänne kirjoittavista eivät todennäköisesti pääse. niin kai. mutta kerrotte sitten kaiken. R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Super-Jari 06.01.2005 20:43:19 | |
---|
niin kai. mutta kerrotte sitten kaiken. Ei kerrota mitään. Hah. Roll up, roll up for the mystery tour. |
MrQ 07.01.2005 02:31:57 | |
---|
näin niinkuin bileteknisesti nimenomaan tänne kirjoittavista 95% ei pääse, mutta muualle kirjoittaneista jo hyvinkin suuri osa. Ja ihan silkka vittuilun maku suussa sanon että mulla on yhdeksän lippua fikassa, ja tiedän kertoa että porukkaa valuu raahesta, oulusta, turusta, kajaanista tampereelta ja vissiin vantaaltakin katsomaan tuota. Siis musanettiläisiä. Näkisin että hemmetin moiset kemut tulee. |
Super-Jari 07.01.2005 09:16:30 | |
---|
Näkisin että hemmetin moiset kemut tulee. Epäilen että paskat karkelot. Luulen että illan musiikkiantikin on perseestä, puhumattakaan perjantain synttäreistä. Ihme hommaa. Roll up, roll up for the mystery tour. |
Ben_D 07.01.2005 10:34:36 | |
---|
Ja ihan silkka vittuilun maku suussa sanon että mulla on yhdeksän lippua fikassa, ja tiedän kertoa että porukkaa valuu raahesta, oulusta, turusta, kajaanista tampereelta ja vissiin vantaaltakin katsomaan tuota. Siis musanettiläisiä. Muistakaapa nyt sitten varustautua niihin muusikoiden.net uniformuihinne niin kaikki tunnistaa teidät. Jos se Laihokin on siellä paikanpäällä niin varmaan saatte helvetillisen määrän respectiä kaiken sen paskan jälkeen, mitä olette esim. ko. herrasta täällä kirjoitelleet. Niin, ja teillehän on varattu VIP tilat tapahtumasta Backstage passeineen. Oi jospa saisin olla mukana. |
MV 07.01.2005 12:20:01 (muokattu 07.01.2005 12:20:57) | |
---|
Muistakaapa nyt sitten varustautua niihin muusikoiden.net uniformuihinne niin kaikki tunnistaa teidät. Jos se Laihokin on siellä paikanpäällä niin varmaan saatte helvetillisen määrän respectiä kaiken sen paskan jälkeen, mitä olette esim. ko. herrasta täällä kirjoitelleet. Niin, ja teillehän on varattu VIP tilat tapahtumasta Backstage passeineen. Oi jospa saisin olla mukana. Luulisin kuitenkin että herra Laiholla lienee sen verran älyä päässä että hän tajuaa ettei kaikki ole niin idiootteja... Vaikka herra Luttinen niin sanoikin imperiumin haastattelussa... Eikun hetkinen. Oliko se Luttinen vai kuka?Joku kumminkin. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 07.01.2005 12:25:03 | |
---|
Luulisin kuitenkin että herra Laiholla lienee sen verran älyä päässä että hän tajuaa ettei kaikki ole niin idiootteja... Tai toisinsanoen hänellä on sen verran älyä ettei kiinnitä asiaan huomiota. Vaikka herra Luttinen niin sanoikin imperiumin haastattelussa... Eikun hetkinen. Oliko se Luttinen vai kuka?Joku kumminkin. Vähän offtopiciksi menee, mutta onko Luttinen kiinnittänyt huomionsa jossain haastattelussa muusikoiden.net:n? |
MrQ 07.01.2005 13:42:03 | |
---|
Vähän offtopiciksi menee, mutta onko Luttinen kiinnittänyt huomionsa jossain haastattelussa muusikoiden.net:n? on. Paikalliset hevarit olivat olleet tapansa mukaan aivan vitun tyhmiä, ja muistaakseni juurikin se viimeinen niitti metallipalstan sulkemiselle -asia jonka minä panin vireille- oli juuri tämä että luttinen oli huomannut täällä Imppuja disautettavan, ja vielä vitun typerällä tavalla. Vasara on muuten oikeassa. Katsoin juhlakalut ja havaitsin että meillä on paska porukka ja paskat pileet tulossa. Vittu mitä paskaa. |
Tauvo 07.01.2005 13:56:24 | |
---|
-asia jonka minä panin vireille- Taidat olla kovinkin ylpeä, kun jaksat joka toisessa viestissä muistuttaa? |
MrQ 07.01.2005 17:20:13 | |
---|
Taidat olla kovinkin ylpeä, kun jaksat joka toisessa viestissä muistuttaa? itseasiassa tasasn neljässä yhteensä. tarkoittaa että alle promillessa kirjoituksissani olen siihen viitannut. Kyllä olen, helvetin ylpeä sillä jos jutut ovat nyt luokattoman huonoja, niin silloin ne olivat noin sata kertaa kauheampia. Jos moderointi silloin oli kuin tervan juomista, niin keskustelun seuraaminen voimatta vaikuttaa asiaan mitenkään oli kuin sulan lyijyn juomista. |
jhoik 09.01.2005 15:04:16 | |
---|
Vapaata tilaa myytävänä. |
Twist 09.01.2005 15:47:11 | |
---|
"I didn't see the show, but i know it was good!" |
Milkop 09.01.2005 16:09:38 | |
---|
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
FatSam 09.01.2005 18:23:23 | |
---|
Sattui kaverin tuparit sopivaan rakoon, että tulossa ollaan. Jos huomena saa lippuja vielä. |
MrQ 10.01.2005 04:06:27 | |
---|
Sattui kaverin tuparit sopivaan rakoon, että tulossa ollaan. Jos huomena saa lippuja vielä. mulla on niitä yhdeksän ja vissiin seitsemän on mennyt. Tässä on toki tämä että jos pojolan hirmut eivät pääse, niin niitä on sitten neljä lisää. |
skebajaba 10.01.2005 08:29:03 (muokattu 10.01.2005 08:39:00) | |
---|
toihan ois ollut iso ylläri jos euge, tai godsplaguen kundit yleensä ei olisi soittanut tuolla, ohan GP vetäny keikoillakin aika paljon panteraa. hienoa että jaksoivat olla järkkäämässä tämmöstäkin juttua. joo tosiaan lippu on ja sinne olen menossa...jeah -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
FatSam 10.01.2005 09:29:05 | |
---|
mulla on niitä yhdeksän ja vissiin seitsemän on mennyt. Tässä on toki tämä että jos pojolan hirmut eivät pääse, niin niitä on sitten neljä lisää. Ketäs on tulossa? |