Aihe: Soittajien viinaputket/mokat
1 2 3 4 5 6
Sertzo S
07.01.2005 08:56:04
Tilastovirhe. 100 % on.....

Viimeksi kun soitin kurttua, olin turkasen kännissä. "Lankunparsinta" oli kuulema kuulostanut perin oudolta. Kyseessä oli yksityistilaisuus -onneksi.
backwood
07.01.2005 13:57:00
yhden kerran merikarvialla oltiin jostain syystä niin jalussa bändin kanssa että vika setillä alettiin soittaan tangoa ja meidän virtuoosihaitaristimme aloitti intron haavetangoon...se meni niiiiin persiilleen kun voi ja minun laulun lähtö viipyi ja viipyi kun pokka ei pitänyt...sitten kun sain aloitettua laulun sieltä kuului jotain tämänsuuntaista:lkfkjtmcvndfh....vedettiin hetki ja järkkäri tuli sanomaan että eiköhän se ollut siinä..olin ylpeä itsestäni ja bändistäni
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
backwood
07.01.2005 14:04:41
komppaan täysillä WanhaaWetäjää.hyvä kirjoitus.näitä surullisia kohtaloita on nähty liian paljon.
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
pekkajau
07.01.2005 15:16:31
Tuli viime kesänä soitettua yhellä mökillä "pienessä kastikkeessa" venäläistä pianohaitaria parina iltana niin paljon että tuli reumatismi polveeen kun ryssänmaan kiulietti vuoti niin saatanasti sieltä alapalkeesta ja tunnetustihan viime kesä ei ollut mikään lämmin minun muistaakseni? Ens kesänä varaudun nahkahousuilla kyseiseen perfomanssiin!
There`s no bisnes in showbisnes!
baron
07.01.2005 20:46:56

Jostain syystä musta on kivampi kännissä kuunnella selviä soittajia kuin kännissä soittaa selvälle yleisölle.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
half
09.01.2005 19:17:34
yhden kerran merikarvialla oltiin jostain syystä niin jalussa bändin kanssa että vika setillä alettiin soittaan tangoa ja meidän virtuoosihaitaristimme aloitti intron haavetangoon...se meni niiiiin persiilleen kun voi ja minun laulun lähtö viipyi ja viipyi kun pokka ei pitänyt...sitten kun sain aloitettua laulun sieltä kuului jotain tämänsuuntaista:lkfkjtmcvndfh....vedettiin hetki ja järkkäri tuli sanomaan että eiköhän se ollut siinä..olin ylpeä itsestäni ja bändistäni

Kiistä kaikki ja väitä,että känninen järkkäri kävi päällesi ja sekoitti laulusi. Hanuristin intro meni persiilleen, koska sen piti hakata järkkäriä mikkiständillä sinua puolustaakseen. Lisäksi paikan nihilisti omistajan kahvi oli täyttä paskaa ja saitte siitä krapulan. Lupaa olla nostamatta kuitenkaan tällä kertaa kannetta, jos korvauksista sovitaan pimeästi ohi toimiston . Saat minun ja edustamani yhtyeen täyden tuen.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
mack the knife
09.01.2005 19:42:30
Kiistä kaikki ja väitä,että känninen järkkäri kävi päällesi ja sekoitti laulusi. Hanuristin intro meni persiilleen, koska sen piti hakata järkkäriä mikkiständillä sinua puolustaakseen. Lisäksi paikan nihilisti omistajan kahvi oli täyttä paskaa ja saitte siitä krapulan. Lupaa olla nostamatta kuitenkaan tällä kertaa kannetta, jos korvauksista sovitaan pimeästi ohi toimiston . Saat minun ja edustamani yhtyeen täyden tuen.

Perhana. Minä se soitin sen intron. Mutta kun backkäri unohti laittaa, että oli yksi pari enää koko paikassa, ja muutenkin olis lopetettu about siihen. Ja sittessettä ouzo on vaarallista ainetta.
Kyllä v...tti, kun soitin sen intron pieleen ja sitten yritin huutaa, että laula jo. Yks vaan hytkyy eikä aloita. Ei auttanu muu kuin soittaa La Palomamaista ti-tatittaa titi-tatittaa kun ei muuta keksinyt siihen. Sitten se vasta nauru maittoi. F-molli ja Paloman rytmitys on aika huvittavan kuuloista. Huhhuh.

Toinen kerta oli yhtenä vappuna. Oli kahden bändin keikka, ja me luultiin, että omat setit oli jo soitettu. Keikka-autossa oli pirtusekoitusta, ja hörnäisin siitä sitten vapun kunniaksi puolisen litraa. Yhtäkkiä tultiin sanomaan, että toisen solistin bändi ei suostu soittamaan viimeistä puolituntista. Mitäs siinä muuta kuin kilttinä soittamaan. Ja backwood tietysti ottaa viimeiseksi valssiksi uusimman ja vaikeimman ja vain pari kertaa esitetyn biisin. Hienosti meni introt ja välisoitot siinäkin, hävetti aivan kauheasti.
Bäckkäri, taidanpa lopsauttaa nokkaan ensi keikalla, tulikin nyt taas tuo mieleen... :)
Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi)
funkylord
10.01.2005 04:01:28 (muokattu 10.01.2005 04:03:35)

Tarinata kai se minähiin voin heittää. Humppaamassa oltiin, ja pändin sovittaja/"manageri"/tuuraava basisti sitte oli ottanu hieman sopan tynkää. Pohjolan yöt lähti kun vettä vetelää vaan, ja kaikki muutkin perhapsista lähtiin, kunnes tuli ne perhanan humpat. Tiikerihai rykästiin ensimmäisenä, ja lapuissa oli selvät codat, ja myö sitten trumpetistin kanssa sitä codaa lähettiin työntelemmään, kun kuunnellaan, että mitäs sviddua. Basisti lähti uuven kiekan, ja eikun perään pillit vinkuen. teki vielä toiste saman mokan, kunnes sitten codan tullen soiteltiin ihan täysiä se lähtö sinne basistiin päin kääntyneenä, että tajuaa sokea hildakin. Loppuhan se kappale lopultahhiin, ja mitä basisti tuumaa. "Huomashin minä shen codan, kohan vuan otin vähän vauhtia"
Niin tiikerihai kesti 5:12

Huomasin että humppa se on vaikeinta musiikkia maailmassa.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Sertzo S
10.01.2005 09:08:19

Huomasin että humppa se on vaikeinta musiikkia maailmassa.

On se, mutta humpassa on katetta! :)
pekkajau
10.01.2005 09:13:40 (muokattu 10.01.2005 09:14:08)
Muutamia kertoja kun on viime aikoina tullut "taloilla" käytyä keikoilla niin siellä ilmiselvästi kovan "piilofox- ja tikkutakkukuoren" alla elää "turusilla" jumalaton humpan nälkä! Humppa elää!
There`s no bisnes in showbisnes!
Sertzo S
10.01.2005 09:16:01 (muokattu 10.01.2005 09:18:48)
Humppa elää!

Humppa ei kuole koskaan!
Se pelastaa vielä monen soittajan perikadolta ja vararikolta!
half
10.01.2005 09:22:24
Kun humpan kerran aloin
mulla aleni kasti
vaikka paljain jaloin
mä humppaan loppuun asti

Maan päällä keskuudessamme olevaan humpan valtakuntaan on pääsy vain harvoilla ja valituilla.
Sertzo S
10.01.2005 09:35:04 (muokattu 10.01.2005 09:36:26)
Humppakruunun hartiollain
minä kyllä kestän,
muuta musaa pändissäni
soittamasta estän.

Vaikka vartalo ei norja,
silti olen humpan orja.
hotti outo härmänmaan
sitä soitan vaan, ja sitten tanssitaan
baron
10.01.2005 09:44:36

Pistäkääs nyt nuotitkin, niin otan piisin treenikseen.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Sertzo S
10.01.2005 10:33:02 (muokattu 10.01.2005 10:33:33)
Pistäkääs nyt nuotitkin, niin otan piisin treenikseen.

No jos Half ja minä päästään yhteisymmärrykseen lopullisesta muodosta lyriikassa niin mikä ettei. Hioa pitää kuitenkin tätä humppaparodiatekstiä. Kansa ottaa sen kuitenkin tosissaan.
mack the knife
10.01.2005 10:34:53
No jos Half ja minä päästään yhteisymmärrykseen lopullisesta muodosta lyriikasta niin mikä ettei. Hioa pitää kuitenkin tätä humppaparodiatekstiä. Kansa ottaa sen kuitenkin tosissaan.

Se halfin juttu on Sertzo Eläkeläisten versio Juicen Rokkaan- biisistä. En tiedä tiesitkö. Siinä mielessä ette voi yhdistää noita tekstejä.
Ei se ole niin justhin.
Sertzo S
10.01.2005 10:37:26
Se halfin juttu on Sertzo Eläkeläisten versio Juicen Rokkaan- biisistä. En tiedä tiesitkö. Siinä mielessä ette voi yhdistää noita tekstejä.

En tiennyt, mutta ainahan voi värkätä omansa. :)
half
10.01.2005 11:03:25
En tiennyt, mutta ainahan voi värkätä omansa. :)

Mies, haitari ja palli
putoo joka vanha ralli
lentoon nousee laulujannu
kun kiertää mehukannu

Humpassa soundi meidän
pöytään tuo laihan leivän
ei kehtaa poiskaan heittää
pitää vaan voilla peittää
Mikko T.
10.01.2005 11:22:20

Todella hyvin sanottu "jos ei haise soitolta kotiin tullessa ei muija usko et keikalla on oltukaan." Sinkkuudessa on puolensa, toisaalta välillä olisi kiva jos kotona odottaisi muutakin kuin jääkaapin surina ja valo.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)